Eli olis tarkotus uusia kaiuttimet veneeseen kun vanhat alkavat jo olemaan liian vanhat:). Käytössä ht vene joten myös autokaiuttimet voisivat olla vaihtoehto, mutta kysynkin nyt teiltä että onko mitään kokemuksia noista esim bilteman 40 euron 6,5 tuuman venekaiuttimista, eli tekeekö niillä mitään. Tärkeintä olisi että ne soisivat melko hyvin ja tietysti ääntäkin pitää lähteä, ehdotuksia kaiuttimista otetaan vastaan. Budjetista sen verran että max noin 50 euroa ne saisivat maksaa!!!!
Vastailkaa nopeesti sillä keskiviikkona olis tarkotus mennä ostaan
Kaiuttimet veneeseen!!
8
2800
Vastaukset
- Tee näin!
Otat ne vanhat kaiuttimet pois ja viet hyötykäyttöasemalle ja ostat biltemasta jotkut siistit peitelevyt tai ritilät niihin reikiin. Vaikka ihan tiikkiset!
Näin on kesällä vesillä kaikilla paljon mukavampaa! - Näin on!
Korvanapit.
- Nupit kaakkoon
Vaihdoin viime kesänä oman paatin VDO kaiuttimet JBL GTO sarjaan. Kyllä kannatti. Potkii jo pelkällä soittimen vahvistimella sopivasti. Ääni on miellyttävä. Bassoja tulee niin että jouduin poistelemaan veneen rakenteinden resonansseja ja laittamaan reilusti vaimennusainetta.
Kaiuttimissa osta laatumerkkiä niin voit saada hyvää ääntä. Osta vaikka halvempaa JBL GT sarjaa. Motonetistä löytyy.Kai sinun kotivakuutukseen kuuluu 4 kk tehohoito sairaalassa sen jälkeen kun niitä soitat?? Voi muuten tulla kalliiksi, etenkin kun tapahtunelle todistajia ei löydy Pokerrunnin lisäksi.
Veneessä radio on säätiedotuksia varten, tablettia voi käyttää navigointiin. Veneily on kuitenkin sielua rauhoittava luontokokemus, siihen ei televisiot ja stereot auta (paitsi maakravuille).- Nupit kaakoon
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kai sinun kotivakuutukseen kuuluu 4 kk tehohoito sairaalassa sen jälkeen kun niitä soitat?? Voi muuten tulla kalliiksi, etenkin kun tapahtunelle todistajia ei löydy Pokerrunnin lisäksi.
Veneessä radio on säätiedotuksia varten, tablettia voi käyttää navigointiin. Veneily on kuitenkin sielua rauhoittava luontokokemus, siihen ei televisiot ja stereot auta (paitsi maakravuille).Aika suppee asenne! Vai tehohoito. Sinä olet hoidon tarpessa kun ahdistaa.
Soitan veneessäni ihan mitä haluan ja niin lujaa kun fiilis on. Seuran saaripaikoissa tai sääntöjen alaisissa satamissa ei tietenkää kehtaa revittää ettei tule polemiikkia. Muuten ei ole mitään lakia tai sääntöä rajoittamassa mitä minä omassa veneessäni kuuntelen.
Tälle kaudelle lisään soittimen perään 2 x 50 w vahvistimen ja ehkä subbarin 1 faradin kondensaatorilla.
Hyvillä vehkeillä musiikki kuulostaa hiljaisellakin volumella hyvältä.
- fiskarikuski
Varmaan tällä hetkellä parhaiten venekäyttöön suunnitellut audiokamat tulee Fusionilta. Ne ei ole hirveän arvokkaita, mutta niissä on muutakin venekäyttöön suunnittelussa otettu huomioon kuin valkoinen väri mallistossa mikä vaikutelmana monessa halvassa "marine audio" tuotteessa. Tuli tutkittua asiaa kun pitää uusia avotilassa olevat kajarit itsekin.
- Fusionsoittimet
Samaa mieltä. Katselin messuilla Fusionin kaiuttimia. Kaikki osat oli oikeasti suojattu ja liimattu kosteutta vastaan ja soivat ihan nätisti. Näytti olevan aika monessa veneessä ensiasennussoittimenakin.
- Savolaxilmiö
Savolaisillaon tapana laittaa kaiuttimia joka paikkaan veneessä. Pupetissa ja laidoilla on skobereikiä, voi olla jopa pohjassakin pari kaiuttimen reikää tuunailtu.
Nämä savon reikäjuustot ovat nettiveneessä helposti tunnistettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760