Miten pre-order tilaukset pakataan?

tallinkille menossa

Tallink silja sivuilla sanotaan että kun tekee pre-order tilauksen jalkamatkustajana niin

"Nouda tilaamasi tuotteet laivan Supermarketista aikaisintaan 30 minuuttia ennen laivan saapumista Helsinkiin. Tuotteet on pakattu valmiiksi. Palvelumaksu (5€), sisältää pakkauksen ja toimituksen laivalle, veloitetaan Pre-Order –tilauksesi maksun yhteydessä."

Mietin että onko tavarat esim. pakattu kärryihin/rullakkoon jolla voi työntää ostokset ulos laivasta vai miten homma nykyään toimii?

12

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallinen.

Rullakollakos meinaat ratikkaan nousta?

Ei tietenkään, muovikassiin ja sellainen sukka pullon ympärille. Eli pakkaus sellainen kuin sen itsekin kaupassa tekisit.

• Hähähähähhähähä.

Eikös se ole kaikille selvää että tästä lähtien matkustaja itse kuskaa juomat maihin. Ei mitään apua laivahenkilökunnalta.

Niin että jos olet jalan matkalla ja meinaat koko lasti osta mitä saat niin toivottavasti otat mukaan oman kottikärryn.

Muuten olet kusessa. Ja saat kantaa 70 litraa käsissä muovikasseihin pakattuna.

• Tarkkuutta nyt

Oo tarkkana että haet ne nimenomaan SUPERMARKETISTA etkä TaxFree myymälästä

• Ole tarkka!

Juu, Tallinnan laivalla toi onkin tarkka homma.

• tallinkille menossa

kyse on juomista juhliin joissa ajattelin tarjota vieraille esim. alkumaljat ja ruokajuomat. Itsellä ei ole ajokorttia mutta satamasta se taksi kyllä vie kotiin. Tuossa tallinksiljan jutussa mietityttää vain se MITEN Tuotteet on pakattu valmiiksi.
      onko tuotteet pakattu esim. kärryihin tai rullakkoon josta ITSE voin työntää maihin.

Jos joku jolla on kokemusta vois vaikka vastata, kiitos.

• Asiallinen.

Johan tuota on tullut vastattua. Varustamon puolelta EI SAA auttaa juomien maihinviennissä, siitähä tuli tullilta kielto.

Eli ei mitään rullakkoja tai muuta kärryä. Kärryt pitää matkustajan itse tuoda. Juomat on pakattu muovipusseihin.

• tallinkille menossa
        Asiallinen. kirjoitti:

Johan tuota on tullut vastattua. Varustamon puolelta EI SAA auttaa juomien maihinviennissä, siitähä tuli tullilta kielto.

Eli ei mitään rullakkoja tai muuta kärryä. Kärryt pitää matkustajan itse tuoda. Juomat on pakattu muovipusseihin.

Eli varustamo ottaa 5€ palkkion siitä että mättää 15 pulloa kuohuvaa muovikasseihin ja nostaa siihen viereen hanaviinipakkauksen ja laatikon olutta? ja tätä nimitetään pakkaamiseksi?

Onko tämä tieto fakta vai oletus?

Jos asia on noin niin mitä järkeä koko pre-orderissa on?

Varustamohan ei varsinaisesti auta maihinviennissä jos pakkaa juomat kärryihin niiden muovipussien sijaan...

• juotavaa hakemassa

Onko jollain nyt oikeita OMIA kokemuksia tästä asiasta, kiinnostais myös mua sekä muutamaa kaveria..

• Mitä ihmettelet?

Sait oikean vastauksen heti alussa. Miksi vielä ihmettelet?

Pakkaus on siis samanlainen kuin mitä itse tekisit kassalla.

• Faktaa asiasta

Kysyin asiaa Tallinkin pre orderista, tässä vastaus:

Jalkamatkustaja voi tilata verkkomyymälästämme kerrallaan korkeintaan 70 litraa juomia. Ostokset luovutetaan laivan supermarketista Tallinna–Helsinki-reitillä 30 minuuttia ennen Helsinkiin saapumista. Ostoksista veloitetaan palvelumaksuna yhteensä 5 euroa tilausta kohden. Palvelumaksu käsittää tuotteiden pakkaamisen ja toimituksen laivan kauppaan. Tavarat pakataan Tallinnassa sadama alueella ja toimitetaan laivaan paluu matkaan päivällä.

Tavarat on pakattu etukäteen PreOrderin puolesta, että asiakas pystyy kuljettamaan tavarat ulos laivasta . Tuotteet on pakattuu kauppa –tai kaljakärrylle.

Teidän pitä allekirjoittaa sopimukset Tallinassa D-terminaalin 1 kerroksen Preorder infopistessa viimeistään 1 tunti ennen paluu Tallinnasta Helsinkiin

• Mitä-oikein-odotat

Paffilodjuun laitettu. Ei mitään paksuja fyllejä tai vastaavia. Saat itse ottaa omat kärrysi ja vetää ulos.

• nyonmyöhästä

Vahinko ettei isäs vetäny ajoissa ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82