Jotakin outoa täällä tuntuu olevan.
Välillä aloitukset näkyvät ainoastaan vasemmalla reunalla pienennetyllä tekstillä.
Toisinaan hakee palvelinta ihmeosoitteesta.
Onko muille tullut yläreunaan virusvaroituksia?
12
114
Vastaukset
- eppu2
Mulle tuli tänään virusvaroitus oikeeseen alakulmaan. En siitä vielä huolestunut.
Väliin tulee kaikkee kummallista, mitä en ymmärrä, mutta sitten minä laitan sähköpostia pojanpojalle ja hetken päästä olen taas viisaampi. - ☺☻♠♣♦◘•○
Eipä ole olut ihmeempiä. Tuossa iltapaivällä oli Aihealueet vaakasuorana rivissä, eikä niinkuin tavallisesti vasemmalla puolella alekkain.
Aamupäivällä etsi jotakin ohjetta ja juuri kun aioin sen tulostaa niin näytölle ilmestyi vähäpukeisen naisen kuva ja varoitus että saattaisi olla haitallinen ohjelma. En avannut sitä, eikä viruksiakaan näyttänyt siitä tulleen. Tarkistin.
Joskus ylä paneelin kuvia ei näy, mutta ilmaantuu sitten myöhemmin. - ...
Hanki nörtti, koneessa packaa.
=DW= - ----------------
On täällä pahkaa muuallakin. Jopa 60 -sivuston tekniikassa. Jos ei ala selvitä niin alan harkita poistumista.
- Soonnäin
Skannaa kone, tässä linkki.
http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/online-scanner?ecid=4356&pcid=4356
Osaatko käyttää? Mitä selainta käytät? Explorer, Chrome vai Firefoxia? - --ohje
Jos saat viruksen niin äkkiä buranaa ja peiton alle
Ei ole tullut, mutta sellanen pikkunen loota jossa lukee joku type error oE......nul. tulee toisinaan kun klikkaa jotain alotusta tääl.
- ♠☻☺♣♠♦
Eipä ole virusvaroituksia näkyvissä, mutta äsken klikattuani "Ankein biisi" aloitusta tuli pienenä vasempaan reunaan Peltoniemen Hintriikan surumarssin aloitus ja sen alle pelkkä vastaus ruutu. Muita vastauksia ei ollut näkyvissä.
- ☺☻♥♠○◘•
Äsken tuli Aihealueet vaakasuoraan enkä päässyt suoraan 60 sivuille.
Aukaisin tämän keskustelun noista aloituksista. - Sitä se on
kun käyttää jenkkien kehittämää vakoilu käyttöjärjestelmää, eli WINDOWSIA!
Minulle ei tule mitään viestejä kun käytössä on oma tekemäni käyttöjärjestelmä.
Tosin tätä sitten joudun itse yllä pitämään ja säätämään, mut kyllähän se on varmasti vaikea sellaisille jotka haluu olla muiden armoilla tässäkin asiassa.
Kun ostin tämän läppärin siinä tuli Windows Vista käyttöjärjestelmä, ja sehän lensi het pois tästä läppäristä.
Nykyään tässä läppärissä on 5 Linux-käyttöjärjestelmää, lisäksi minulla on käyttöjärjestelmiä myös muistitikuissa ja muistikorteissa, olen tehnyt joskus jopa pienen Linux-käyttöjärjestelmän suoraan 3G-nettitikunmuistiin.
Joten siinä on nuorisolle haastetta, ja kun en ole ikinä saanut minuutinkaan koulutusta tähän touhuun. ;)
Ekan tietokoneen ostin vasta kun täytin 50v ja melkein heti oli vaihdettava se tosi huono Windows 98 > Linux käyttikseen, joita olen tosiaan pian 16 vuotta käyttänyt, joten kyllähän siinä jotain on oppinut ilman selittelijöitä.- mää aloitin
98 mullakin oli eka pikku häikkää joskus ollu, vaan ei mulle tää mikään elämän ehtoo ole kesäin oon ollu mökilliä ilman nettiä, nyt ostin tabletin sitä varten.
- Soonnäin
Kerrokerrokerro onko vaikeaa muuttaa käyttistä... Meillä on yksi vanha kone joka jumittaa, veikkaan että pelittää jos heivaa windowsin ja laittaa Linuxin tilalle. Tahtoisin siitä leffa/musakoneen kakkostelkkariin. Netti kun on pullollaan ilmaisia leffoja.
Mistä olet opiskellut näitä juttuja? Vai onko niin helppoa vaihtaa että voi vaan lennossa kokeilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543237Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092934Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132598Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005