Moi! kertoisitteko kokemuksia lapinporokoirasta kerrostalossa?:) Itse olen aatellut koska varmasti jaksaisi olla mukanani kaikenlaisessa liikunnassa ja retkissä.
LAPINPOROKOIRA&KERROSTALO
3
343
Vastaukset
- tropikki
Mulla 11kk porouros ja hyvin tulee toimeen kerrostalossa.
Toki nyt hampaidenvaihto aikana listat hieman kärsi kun ikeniä kutitti, mutta sitä en laita toki kerrostalon piikkiin.
Meillä ei myöskään kotona hauku ( nauhotettu poissaoloaikoja säännöllisesti pikkupentuaikana ja epäsäännöllisesti nyt), vaikka puistossa sitten saattaa haukkua sydämensä kyllyydestä.
Ulkoillaan arkisin n 2-3h pv ja viikonloppuisin/vapaalla vähän enempi. Ei tunnu koira kärsivät eikä tuhojakaan tee. - Porotus
Kyllähän porokoiria kerrostaloissa asuu, kannattaa vaan opettaa että sisällä ei riehuta ja käytävä-ääniä ei tarvi koiran ilmoittaa/vahtia. Lapinporokoira oppii helposti, kunhan vaan on johdonmukainen opetuksessa. Lapinporokoirallakin pitää olla tarpeeksi aktiviteettiä ja liikkumista, jotta se voi rauhoittua yksinoloihin sisällä.
Leikkiessä ja riehuessa porokoiralta tuppaa tulla ääntä helposti, eikä sellaista oikein voi kitkeä.
Siihen kannattaa varautua että pentuaikana oikeasti ulisee ja haukkuu. Ja kannattaa aina varautua siihen että saatkin herkkähaukkuisen koiran, ja kannattaa miettiä voitko siinä tapauksessa pitää koiraa. - meollaanme1
Hyvin sopeutui meillä, kun pentuna tuli asumaan kerrostaloon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162466Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup242020Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua271510Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3081259- 601053
- 2581023
- 53960
- 146923