että me kaikki vaan kirjotellaan ikävä palstalle eikä kukaan irl sano mitään. Kuule ku mä en nyt sulle tässä voi sun kullakses muuttua :/
Ei se yhteiskunta pyöri
6
169
Vastaukset
- kaipaan!!
Tule sitten tänne mun kullaks!
- Oikeus tunteisiin
Mie romahan. Mie menin eilen Rossoon. Etin ukkoo ja sieltä se löyty Rosson kulman takaa. Mie romahin silloinki. Ukko oli ihan hirvees humalas. Maikku oli onneksi sen kanssa. Se piti sitä pystyssä. Vähän mie ihmittelin. Mie kysyin Maikulta et miksi sie oot polvillas mun ukon edessä. Maikku siihen, et kun ei jaksanut seisaallaan tukea. Mie romahin. Maikku on nii ihana ihminen. Miun paras kaveri. Ukolla on taas puhelin kiinni. Mie meen kattoon onko se taas Rossossa.
- Mm,mm,mm,
Todellakin,todellakin, aivan.
- Avautuko
Ainaki miun ukon housut ja maikun suu....
- Oikeus tunteisiin
Nyt mie romahan. Mitä sie oikein vihjaat. Mie en tykkää tommosesta. Maikku on miun paras kaveri. Se olis kertonu, jos ukolla on toinen.
- Niinpä niin
Ei se yhteiskunta pyöri sillä tavalla että jätetään toinen epätietoisuuteen ja sit tullaan vain tänne kirjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593