Olen ihan tyhmä! *ruoskii itseään*
Miksi sabotoin miehen lähestymisyrityksiä?
17
336
Vastaukset
- selkee tapaus
Koska yrität esittää vaikeasti antautuvaa...
- tyhmä tyhmempi minä!
En yritä! Olen vaan niin tyhmä ja arka :(
- hyvää yötä
tyhmä tyhmempi minä! kirjoitti:
En yritä! Olen vaan niin tyhmä ja arka :(
tiedän.
mutta näin meidän kesken :(
- Älä ruoski kirjoita
Voihan aloittaja ottaa yhteyttä mieheen kun tiedät että hän on sinusta kiinnostunut.
Yksi viesti sinulta voi muuttaa koko tilanteen. :) - alter ego?
Yksi sivupersoonistasi haluaa tuhota onnellisuutesi.
- horot baarista
Jep. Uhraa ne penikkasi vain. Niin moni muukin tekee.
- propably
Its your hobby
- näin se oli
Itsehän sabotoin vain itseäni kun mies ei koskaan lähestynyt. Aikani tein yrityksiä ja lopetin sitten kun en enää kehdannut enempää. Olisin ehkä voinut saada hänet kovalla työllä, mutta alkoi ottaa päähän se että hän ei yhtään tullut vastaan. Virnuili pirullisesti vain tukalalle tilanteelleni. Se oli tosi raakaa kun tilanteeni oli se mikä oli. Hän tiesi kyllä. Päätin silloin että hän on piru ja elämäni kulkee ilman häntä.
- tyhmä tyhmempi minä!
Kuulostaa aika inhottavalta ihmiseltä :( Parempi poistaa sellainen ajatuksistaan.
- pöljäillään vaan
Juhuu kaikkihan täällä palstalla ovat enemmän tai vähemmän pöljiä. So, what.
- joka kerta
Luen tämän aloituksen otsikon joka kerta "Miksi sabotoin miehen lähestymiskieltoa"
- tyhmä tyhmempi minä!
Ai kamala! :D
- .....
Koska olet lesbo ?
- kilu taasen
hölmö oot, rakkaus oottaa kulamn takana ja sinä vaan vetkuttelet :/
- tyhmä tyhmempi minä!
No niinpä!
- sabotage
sabotoit, se on totta. et tyhmä ole milläänlailla, arka kylläkin.
mutta tuolla sabotoinnilla on sellainen merkitys, että yhä vaan vähemmän ja vähemmän haluan lähellesi, koska lähelläsi kyyti on KYLMÄÄ!!!!!
satutan vain itseäni kokoajan enemmän ja sen takia uskallus heittäytyä on aikamoisen pieni tänä päivänä.
halu tunteiden vietäväksi on olemattoman pieni.
lähelläsi haluan vain piilottaa tunteeni, enkä vapauttaa niitä, koska käsittelet niitä erittäin tylysti.
se niistä lähestymis yrityksistä, joita ei todennäköisesti tule enää olemaan.- tyhmä tyhmempi minä!
Rankkaa tekstiä jonka hän saattaisi sanoa :( En ihmettelisi koska käyttäydyn itse tylysti vaikka haluaisin olla lämmin ja hellä hänelle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703