Juuri pesty auto.Sotkettu kananmunilla n.20.30 länsiporin prisman lähellä.Pitäkää Jani-Inkereitänne silmällä.En tunne sääliä jos satun joskus yllättämään tekijän.Jos lapsenne oli tuolla alueella kehottaisin pitämään kuulustelun ettei minun tarvitse sitä tehdä kun törmäämme.Koittakaa pitää joku tolkku niissä kakaroissanne.
Vanhemmille
8
104
Vastaukset
- todella valitettavaa
Juuri tuollaista tihutyötä en ymmärrä! Mitä pitää ihmisen päässä liikkua, että töhrii toisen omaisuutta!
On yksi asia katsoa vierestä ihaillen ja kunnoittaen.
Täysi vastakohta sille on toisen omaisuuteen koskeminen ja sen turmeleminen. En voi ymmärtää! - Poski auki vaan..
Ei tollasessa järjettömässä touhussa kyllä ole enää ymmärtämiselle sijaa. Mitkään psykologiset hyssyttelyt ja terapiat ei auta noihin apinoihin.
Luu kurkkuun vaan tollasille kakaroille. Oppivat sotkemaan. Mitäpä jos joku aikuinen mies sotkisi niiden pleikkarit ja muut turhakkeet kananmunilla. Vittu raastupaan joutus.
Mielestäni, jos nulikat jäävät joskus kiinni, niin ensin pieni ja "hellä" siviilikuulustelu ennen ilmoitusta poliisille. Ei noihin nykyajan mummonmussukoihin muu tehoa kuin selkäsauna. - Chickennuggets
Onko januskin auto kanamunissa, pot pot pot :-D
- Hulikkaanikio
Varikset ovat voineet munia ilmassa kun on niin kiire muuttopuuhissa. Ei aina ole pahantahtoisuudesta kysymys.
- Tj1972
Lapset on lapsia. Jos minun mersuani heittelevät, niin en edes suutu.
Kyllä minulla riittää rahaa ja aikaa peltilehmäni pestä kanamunista.
Itsekin tuli nuorena paskannettua naapurin postilaatikkoon.- Hjihihji
Audi :-D
- C200 CDI
Hjihihji kirjoitti:
Audi :-D
Eikun Tj toteaa ajavansa Mersua. Mersu on toimitusjohtajan 1. autovalinta.
- Germaaninen kaara
C200 CDI kirjoitti:
Eikun Tj toteaa ajavansa Mersua. Mersu on toimitusjohtajan 1. autovalinta.
En minä ainakaan aja mersulla, vaikka olen toimitusjohtaja. Minulla oli joskus aikoinaan "väyrynen", mutta myin sen pois kun tuli 400 000 mittariin. Olishan sillä ajellut vielä ainakin 600 000, mutta se alkoi näyttämään niin vanhalta.
Nykyinen kiesi on BMW. Ykkössarjan nuhapumppu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558