Itkun keskeltä

Joku-Ihan-Luuseri

Ei koskaan. Miksen tajua sitä? Miksi käyn aina tätä samaa haaveiden ja korkealta putoamisten ketjua läpi kanssasi? Miksen tajua, että et tunne samalla tavalla, vaikka intuitioni yrittää niin väittääkin? Miksi? Itkisin enemmän, jos jaksaisin. Poistaisin sinut kaikin tavoin muistoistani ja elämästäni jos pystyisin. Aina sinä vaan ilmestyt haaveisiini, muistoihini ja joka paikkaan uudestaan ja uudestaan. Ja aina uudestaan sullon haaveeni sinusta jonnekin itseni ulkopuolelle ja sanon "ei sittenkään, ei nyt eikä ehkä koskaan". Ja aina se luopuminen koskee ihan yhtä kovasti. Itkeä päiväkausia, tuntea olonsa tyhmäksi pennuksi... Miten monta vuotta edessä tätä samaa, kun takana niitä vuosia on jo pelottavan monta! Kuka sinä oikein olet, kun teet minulle tällaista, kysynpä vaan... Rakkaus. Ja niin paljon kaikkea muuta. Anna minulle unohtamisen ja ylipääsemisen lahja. Sinulla ei koskaan ole aikaa minulle, vaikka niin väitätkin. Teoriassa, muttei koskaan käytännössä. Kaikille muille kyllä. En merkitse sinulle mitään, käytännössä. Miksen tajua siitä lopettaa? Rakastan sinua, mutta sillä ei ole sinulle mitään väliä. Vaikka tiedätkin sen. Jos sinulla on sitä mainostamaasi tunneälyä, totta helvetissä sinä sen tiedät. Sinua ei vaan kiinnosta. Tykkäät leikkiä minulla, huomaat miten helposti saat minut kiedottua itsesi ympärille. Ja sitten taas peräännyt. Sinun pieni, julma leikkisi minun sydämelläni. Miksihän kirjoitan tätä ikävä-palstalle. No en tiedä, ihan sama. Jonnekin tämä nyt oli ulkoistettava päästäni. Olen ihan romuna. Kiitos ja anteeksi.

10

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku-Ihan-Luuseri
      • ....

On meitä muitakin saman ongelman kanssa painiskelevia...jos lohduttaa...en silti
        pitäisi itseäni ihan luuserina...vaikka välillä ikävä niin nyt tuntuu taas helpottavan...keskityn asioihin joista tykkään...

• Joku-Ihan-Luuseri
        .... kirjoitti:

On meitä muitakin saman ongelman kanssa painiskelevia...jos lohduttaa...en silti
        pitäisi itseäni ihan luuserina...vaikka välillä ikävä niin nyt tuntuu taas helpottavan...keskityn asioihin joista tykkään...

Se luuserifiilis tulee siitä kun tajuaa miten monta vuotta tämä on jatkunut. En muuten pidäkään. Vertaistuki tuntuu hyvältä, yksikin lohduttava sana juuri nyt tuntuu hyvältä. vaikken tätä kellekään toivo, niin kamalaa riutumista ettei tosikaan

• Eteenpäin ->

Ehdottaisin sinua luopumaan hänestä kokonaan, älä ole missään tekemisissä. Tiedät sen itsekin.
      Älä anna hänen leikkiä. Sinulla on ratkaisun avaimet, ei hänellä.

• Joku-Ihan-Luuseri

Tiedän sen, järkeni tietää. Mutta järki on usein kateissa tai ainakin häviöllä tässä jaakobinpainissa. Olen useamman kerran yrittänyt luopua hänestä. Mutta sitten aina jostain kimmokkeesta kaikki alkaa uudestaan. Ratkaisun avaimet on minulla, totta. Yritän muistaa sen=)

• miksi näin

Kun sää itket, minulla valuu kyyneleet myös ;(

• ei itku auta

Tää on multa yhdelle miehelle, soli just tollanen.

• kyssäri vaan

Ootko sinä joku-ihan luuseri kertonut tuon toisen välinpitämättömyyden loukkaavan sinua ja sen ettei hänellä ole aikaa sinulle: oletteko vanhakin pari?

• Joku-Ihan-Luuseri

Olen kertonut miehelle kyllä. Ollaan liiankin vanha pari. tai "pari". Sehän tässä hirvittääkin...miten kauan on mennyt aikaa tähän älyttömyyteen.

ap.

• Joku vaan

Oletteko yhteydessä irl? Puhutteko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4220
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      77
      3900
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3398
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3310
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2329
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2198
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2079
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2069
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2039
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1944
    Aihe