Voin vaikuttaa rennolta ja iloiselta toisten seurassa, ja sun kanssa tylyltä, mutta voit uskoa etten ole tyly! Olet vain niin ihana että en pysty olemaan rauhallinen seurassasi. Se hajottaa tosi pahasti kun näen pettyneen ja surullisen katseesi :'(
Hani
15
325
Vastaukset
- ei tullut selväksi
miehelle vai naiselle, mieheltä vai naiselta?
- Peilikuvatunteita
Naiselta ihanalle ujohkolle miehelle.
- tyhmä oon
Kyl tiedän ettet musta välitä yhtään. Täällä kuitenki olen. Sä ehkä jonkun muun kanssa.
- Toimi järkevästi
Sano tai kirjoita sille ihmiselle se mitä tunnet. Saatte purettua tuon tunnelykon ja voitte olla onnellisia molemmat. Vaikuttaa siltä että sinulla on avain teidän molempien onnellisuuteen jote käytä sitä.
On ihan älytöntä että toinen on surullinen ja sinä ilmeisesti hajalla siitä.- Peilikuvatunteita
Olen jo niin monesti halunnut sanoa, mut aina vaan ne sanat takertuu kurkkuun ja tulee hirveä olo. Viestiäkin harkitsin laittavani, mutta silloinkin iski paniikkikohtaus enkä saanut hetkeen happea. Mies vaikuttaa surulliselta kun minä "pakenen" jatkuvasti.
- not so nice feeling
Peilikuvatunteita kirjoitti:
Olen jo niin monesti halunnut sanoa, mut aina vaan ne sanat takertuu kurkkuun ja tulee hirveä olo. Viestiäkin harkitsin laittavani, mutta silloinkin iski paniikkikohtaus enkä saanut hetkeen happea. Mies vaikuttaa surulliselta kun minä "pakenen" jatkuvasti.
kuulostaa tutulta
- ---
Ei se mitään nukutaan välillä eikai se maailma tähän kaadu : )
- not so nice feeling
olen kokenut saman naiselta =(
- Peilikuvatunteita
:( Haluaisin vaan koskettaa häntä, ihan hellästi. Hirveää
- hyvästi
Olisitpa ollut mun lähellä, etkä niiden.
- Peilikuvatunteita
Hae minut luoksesi! Älä kuuntele vastalauseita koska haluan olla sinun vaikka muuta väittäisin. Riisutaan toisistamme liiat arkailut pois ja aloitetaan yhteinen elämä.
- 100% heteromies
Syödään bratwurstia yhdessä.
- laiskuri oot
hae ite :D
- kyllästynyt.
Mikähän järki tuossakin toiminnassa on? Ei kukaan jaksa loputtomiin käytöstavattomuutta, moukkamaisuutta, tylytystä, kyykytystä, pelailua, ilkeilyä jne.
Tullaan toisen elämään muka leijonana ja paetaan kuitenkin puskat ryskyen lampaana. - ihan pimeitä
ne on nuo naiset. ei niitä voi kukaan aina ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924