Abit, paljonko olette lukeneet?

syteen tai saveen

Paljos olette lukeneet nyt näihin kevään kirjoituksiin?
Itse kirjoitan historian, enkun, ruotsin ja äikkää tarkoitus korottaa.
Historiaa on tullut luettua se nelisen viikkoa, joka viikko ehkä neljänä päivänä ja sen 2-4h per päivä. Enkun kirjoja en ole avannutkaan, koska se on suht selkeä minulle. Ruotsia olen lukenut melko vähän, vaikka se onkin haastavin aine.

Jännittää meneekö läpi ollenkaan, mutta kun ei vaan ole ollut lukuintoa :D

Mites te muut?

9

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukiojäbä

Pitäis terveystieto, hissa ja lyhyt matikka kirjottaa. En oo avannu minkään kolmen kirjoja varmaan vuoteen joten eiköhän noi lukematta mene, hissaa ehkä kertaan tän about viikon mikä tässä nyt on aikaa. Syksyllä tuli E ja M samalla tekniikalla joten eiköhän nytkin onnistu.

• 45345345

On tullut luettua 4-5 viikkoa aika vaihtelevasti, 1-5 tuntia päivässä. Englannin kirjoitin syksyllä, tuli C, ja pakko sanoa että se oli paljon vaikeampi kuin odotin.

• Lyhyt ruotsi, tuota

Ruotsia en ole oikein saanut aikaseks lukea... :/ Vaikka tod. pitäisi!!! Se jännittää eniten että meneekö läpi, kun nimittäin tuli myös kursseilla aika paljon lusmuiltua.

• syteen tai saveen

Joo, mulla siis täysin sama. Prelistä en ymmärtäny mitään vaikka siitä tulikin sitte B jotenki. Saa nähä miten yo sitten menee kun en oikeen ole saanut aikaseksi lukea..

• Abihelsinki

Olen lukenut historian kirjan kohta neljästi, kertauskirjan kolmesti. Viimeisen viikon käytän vielä kertauskirjan ja monisteiden läpikäyntiin.. Äikkää en mitenkään lukenut, englannin lukua varten ostin kielioppikirjan, josta on vielä noin 100 sivua lukematta. Olen myös pari yo-vihkoa tehnyt, ja huomenna teen vielä yhden (pitkän) kertausmonisteen, jossa on yo-tehtäviä.

• en jaksa lukea jee

Psykaa oon lukenut neljä kirjaa muistiinpanot tehden, yhden kirjan luin vain läpi koska ei mitään kovin tärkeää ja 1 kirjan luen varmaa myöhemmin...

Enkkun kielioppia koitan tänään tälleen ajoissa lukea mutta ei oikein jaksa panostaa kun tekstin ymmärtämistähän se suurimmaksi osaksi on

Pitkän matika suhteen olen melkein luovuttanut...ehkä lauantaista koepöivään asti jos korjastolle menisi nii sais jotain aikaankin...

Mutta siis onko kellään muulla silleen että ei jaksa kirjotuksiin panostaa edes kovin paljoa kun pääsykokeethan ne kuitenkin suurimmaks osaks vaikuttaa... musta ainaki tuntuu et tää on vasta alkusoittoa sille oikeelle lukemiselle pääsykokeisiin...

• pripyat

Kirjoitin äidinkielen, englannin ja maantieteen. Aloin lukea syksyn yo-kokeiden jälkeen syyskuussa. Luin joka päivä kaksi tuntia jotakin näistä kolmesta aineesta; siis läksyjen lisäksi. Saatoin tehdä ensin vaikka kaksi tuntia englannin läksyjä ja sen jälkeen lukea kaksi tuntia lisää englannin yo-kokeeseen. Panostin kuitenkin reaaliin. Luin kaikki kirjat läpi useamman kerran. Myös kaikki vihkomerkintäni, joita on paljon. Joululomalla pidin kaksi päivää vapaata kokeisiin lukemisesta ja jokaisena koeviikkona lopetin yo-kokeisiin lukemisen ja luin kurssikokeisiin.

Olen siis huono opiskelija... joudun lukemaan valtavat määrät, jotta olisin edes keskitason opiskelija. Nyt kokeet ovat ohi, eivätkä ne menneet kovin hyvin. Täytyy sanoa, että jos jotkut pääsevät läpi 'lukematta lainkaan' tai lukemalla pari viikkoa ennen kokeita, niin on kyllä mensa-ainesta! Onnea, jos menestyit noilla luvuilla siis. :)

• prypjat

Joo mulla vähän sama, täytyy lukea aivan helvetisti että pärjäisi edes jotenkin. Ja kun ei ole edes intoa lukea niin näihin yo kirjoituksiinkin lukeminen jäi siihen 4-5 viikon lukemisiin ja sillä lukumäärällä pääsen ehkä jopa läpi. Joidenkin ei tarvitse kirjaa edes avata :D

• BBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Perjantaina viimenen koe mutta helvetin paljon vähemmän tuli luettua / laskettua tehtäviä kuin oli tarkoitus. Ei vaan yksinkertaisesti ole ollut tarpeeksi motivaatiota. Ensimmäinen viikko lukulomastakin meni vielä olympialaisten seuraamiseen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe