Ei muhun tehoa mikään provoilu. Olen kuin tyhjä kirja, josta revitty sivut. Olen löytänyt itseni. Ja pitkästä aikaa pidän siitä, mitä näen. En pitänyt siitä ihmisestä. Tavasta jolla käyttäydyin. Musta tulee vielä aikuinen. Lupaan sen sulle.
http://m.youtube.com/watch?v=LSGl3d4KOMk&feature=kp
Hyvää yötä.
10
185
Vastaukset
- onnea,
Sehän mukava kuulla. Ei vaan tainnu olla mulle..
- ap,
Vaikea sanoa, mutta hän ketä ajattelen tietää, mitä tarkoitan. En ole parempi ihminen. Kuin eilen, toissapäivänä. Olen ihminen. Ja pirun hieno sellainen. Jos loukkasin, sain kyllä saman takaisin. Opin läksyni. En tee niin enää.
- auttaa paljon jos
ap, kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta hän ketä ajattelen tietää, mitä tarkoitan. En ole parempi ihminen. Kuin eilen, toissapäivänä. Olen ihminen. Ja pirun hieno sellainen. Jos loukkasin, sain kyllä saman takaisin. Opin läksyni. En tee niin enää.
Pari tunnistetta jos laitat :) Taas kuulostaa tutulle, epäilen kuitenkin.
- oudolta kuulostaa
Onko ap sun mielestä aikuismaista loukata toista takaisin jos tämä loukkasi sinua. Silmä silmästä, hammas hampaasta niinkö. Ihmiset ovat erehtyväisiä ja kasvavat elämänsä aikana mutta tahallaan loukkaaminen on no joo.
- tavaaminen
ap. sai samalla mitalla takaisin, niinhän tässä tarinoitiin. Ei toisinpäin.
- Hyvää yötä
Hymyilyttää kyllä, positiivinen viesti. Varmasti hienolta ihmiseltä, niitähän me kaikki oikeasti olemme. Ja kaikki vain ihmisiä.
- ap.
Juuri näin. Viesti oli tarkoitettu positiiviseksi.
- parannettavaa on
Parasta onkin että opit olemaan aikuinen. En koskaan ota sitä häijyä kiusaavaa tenavaa joka olit monta vuotta.
- niinkin voi käydä
On myös tilanteita joissa loukkaamista ei pysty välttämään. valintasi? voit ajatella tekeväsi toiselle hyvän teon mutta et teekään ja kaikki ovat onettomia.
- ap.
Tuon voi välttää keskustelemalla. Sitä enemmän. Aikuiset pystyy siihen. Kuulemma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084201Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372772