Märkä yö tulossa....
hyvää yötä
7
172
Vastaukset
- miksi1
itket? Hyvää yötä silti aloittajalle.
- .,....
oliko tuo jotenkin kaksimielisesti tarkoitettu? märkä yläpää vai alapää. Täällä kun ei aina tiedä.
- ♥♥♥♥♥
haluaisin tulla viereen silittämään.
- sama täällä
mä olen itkenyt koko illan, en jaksa uskoa että eräs mies halusi loukata mua niin.
- yritetty on
on mullakin surullinen olo hieman. en jaksa enää yrittää elämässä mitään kun en jaksa. lopetan yrittämisen, jos pystyn. luovutan.
- Asiat järjestyy kyll
Kuivatkaa kyyneleet. Tuskimpa ne miehet ymmärsivät sitä mitenkä he ovat loukanneet. Huomenna sanotte suoraan ja pyydätte anteeksipyyntöä niiltä miehen retaleilta jotka ovat tunteita loukanneet. Ei ne miehet kouluttamatta opi virheistään muuten.
Nyt kauniita ja mukavia yöunia kaikille :)- jassååååå
ahaas. aina miehiä syytetään, naiset ne pahimpia kieroilijoita on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603