Ja kaipaan oikeassa elämässä tapahtuvia asioita en tälläistä pelleilyä.
Olen ihminen
20
313
Vastaukset
- Ihmisiä kaikki
Joo näinhän sitä useampi kaipaa, mut ei voi mitään, jos yhteydenpito reaalielämässä on niin harvoin tapahtuvaa, että ikävissään pitää tänne tuntojaan purkaa.Olisi ehkä vielä nolompaa yksipuolisesti hänelle viestiä saamatta vastausta.
- Saisko jo kahvia
Niinpä. Se, että avautuu ja ei saa kun anelemalla reaktion/vastauksen tuntemuksiinsa, on sitä vihon viimeistä. Sitä paitsi, jotenkin tunnen etten ikinä kirjoittanut niitä oikeita asioita.
- kummallisia asioita
Samoin. En ymmärrä miksi joku haluaa pitää yhteyttä netissä, eikä livessä, vaikka siihen olisi mahdollisuus.
- Taitaa olla niin
ettei sitä mahdollisuutta livessä ole. Toinen on sidottuna siihen reaalielämäänsä, mikä ei ole vapaa, vaan sidottuna toiseen ja ei uskalla rikkoa sitä reaalielämäänsä pelossa että sen jälkeen ei olekkaan enää mitään.
- tai sitten niin
Taitaa olla niin kirjoitti:
ettei sitä mahdollisuutta livessä ole. Toinen on sidottuna siihen reaalielämäänsä, mikä ei ole vapaa, vaan sidottuna toiseen ja ei uskalla rikkoa sitä reaalielämäänsä pelossa että sen jälkeen ei olekkaan enää mitään.
että sai varmistuksen sille että todellakaan mitään ei ole sen jälkeen. näin ainakin itselle kävi.
- Taitaa olla niin
tai sitten niin kirjoitti:
että sai varmistuksen sille että todellakaan mitään ei ole sen jälkeen. näin ainakin itselle kävi.
Mahdollista tuokin, eli et ollutkaan se hänen etsimänsä.
Olitko koekäytössä ja se parasta ennen tapaamista kävikin toteen? - tai sitten niin
Mahdollista tuokin, eli et ollutkaan se hänen etsimänsä.
Olitko koekäytössä ja se parasta ennen tapaamista kävikin toteen?että hän ei ollutkaan se minun etsimäni, kuitenkaan.
- moni nykyään
tai sitten niin kirjoitti:
että hän ei ollutkaan se minun etsimäni, kuitenkaan.
koe- elää toisen kanssa.
- Aamuäksypäksy
Vähän niinku noin, mutta lisäksi sekin että sain myös varmistuksen ettei rikkomisen jälkeen olisi välttämättä mitään.
- se on jokaisen
moni nykyään kirjoitti:
koe- elää toisen kanssa.
oma häpeä jos niin tekee.
- ihan noin
Aamuäksypäksy kirjoitti:
Vähän niinku noin, mutta lisäksi sekin että sain myös varmistuksen ettei rikkomisen jälkeen olisi välttämättä mitään.
täälläkin.
- häpeä tai ei mutta
se on jokaisen kirjoitti:
oma häpeä jos niin tekee.
mulle riittäisi nousta hänen kanssaan aina uuteen aamuun
- ulos!
mitä sä vielä täällä kuhnailet?
- painu itse
Ma-ti yö 00:13.
- Tuskin kukaan
kaipaa minkäänlaista pelleilyä kenenkään taholta, jokainen ihminen on enemmän arvoinen.
- Hän vain unohti
että minäkin olen tunteva ihminen. että se pelleily sattui.
- mikä ihminen?
Olen solukokoelma ja maailma on hologrammi.
- oli miten oli
henkilökohtaisella tasolla kipu kuitenkin tuntuu aivan todelliselta.. jopa ikävän aiheutama kipu, vaikka sille ei ole mitään varsinaista fyysistä syytä
- vappaehtoista
Pysyhän täältä sitten pois. Tää on itseään ruokkivaa tää tämmöinen.
- Omat tunteet
Kyl siulla on oikeus siun omiin tunteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603