hyviä sähkötupakka nesteitä näin ensalkuun?
Oisko menthol ja omena
13
161
Vastaukset
- Röyhyyttävä sokko
ainakin paul saarin traditionalilla höyryteltyinä(irtopatruunoilla pelittävä viritys) olen tykännyt kummastakin.
- varoituksensana
paul saari on roskaa!jos ostat sellaista paskaa niin kuristan sinut pettymyksen tunteesi kanssa!voit tosin ostaa sen jos haluat että akkusi kestää tunnin päivässä jonka jälkeen sitä joutuu lataamaan,nesteet ei pysy tankissa koska se vuotaa ja toimitus kulut parhaimmillaan jopa kuukausi.lisäksi he eivät vastaa edes asiakas palveluun jos kysyt jotain tilauksestasi.tilaa finnvapelta tai startsmogilta.startsmogilta tullu parhaimmilllaan postiin 2 päivässä ja 20ml maksaa 6,50e kun taas paulsaarella 10ml 4,5e.tee valintasi
- Ei Startsmog
ÄLKÄÄ VAAN TILATKO STARTSMOG firmasta yhtään mitään. Firmassa jokin hullusti tällähetkellä!!! Ottavat tilauksia vastaan, mutta eivät toimita niitä! Tälläkin sivustolla aiheesta keskustelua.
- tyytyv
Pari vuotta sitten hankin ensimmäisen sähkötupakan , juuri tuollaisen tavallisen tupakan kokoisen johon kierrettiin filtteri päähän kiinni ja siinä filtterissä oli nikotiinineste valmiina .www.sähkötupakka.eu Ei voinnut pahemmin kehua. kyllä siitä höyryä tuli, mutta kun filtterit loppu niin annoin asian olla. Jonkun ajan päästä hankin
www.paulsaar.com valmistaman tehoakun ja siihen nesteet niin jo oli höyrystely aivan toisella tasolla ei voi moittia. Nesteet on maukkaita.on hyvä hinta laatu suhde. Clearoja kannattaa hankkia varalle muutama. Toimitusaika oli muistaakseni viikko, kannataa tilattaessa katsoa tuleeko tuotteen kohdalle punainen rasti niin silloin sitä ei ole varastossa joten toimitusaika tietenkin pitenee.- Röyhyyttävä sokko
juu, ei tuo patruunaviritys mikään sähkösavukkeiden mersu ole, mitä olen joskus kunnon tankkimallia kokeillut, niin eroa on, kuin yöllä ja päivällä. Minulta vain täyttäminen voisi jäädä tekemättä, joten ei auta. Toki suosittelen aloittajaa hankkimaan kunnolliset laitteet.
- helposti täytettävä
Röyhyyttävä sokko kirjoitti:
juu, ei tuo patruunaviritys mikään sähkösavukkeiden mersu ole, mitä olen joskus kunnon tankkimallia kokeillut, niin eroa on, kuin yöllä ja päivällä. Minulta vain täyttäminen voisi jäädä tekemättä, joten ei auta. Toki suosittelen aloittajaa hankkimaan kunnolliset laitteet.
Jos täyttäminen on ongelma, niin voisi suositella Innokinin laitteita (MVP2 tai VTR) ja iClear 30S dual coil clearotankkia. Se on varmasti markkinoiden helpoiten täytettävä laite. Riittää että avaa topcapin, kaataa nesteet täyttöpullosta (ei edes tarvita mitään neulakärkiä tms) ja sulkee topcapin. On niin helppo ja nopea että pystyy täyttämään vaikka tärisevässä bussissa tai ravintolassa ym.
- Röyhyyttävä sokko
helposti täytettävä kirjoitti:
Jos täyttäminen on ongelma, niin voisi suositella Innokinin laitteita (MVP2 tai VTR) ja iClear 30S dual coil clearotankkia. Se on varmasti markkinoiden helpoiten täytettävä laite. Riittää että avaa topcapin, kaataa nesteet täyttöpullosta (ei edes tarvita mitään neulakärkiä tms) ja sulkee topcapin. On niin helppo ja nopea että pystyy täyttämään vaikka tärisevässä bussissa tai ravintolassa ym.
hyvä että helppoja laitteita on. Ei taida ikävä kyllä kuitenkaan auttaa minua. Ongelmahan on se, etten pysty katsomaan, milloin tankki on täysi(minua kun ei ole pilattu näköaistilla). Suuaukko ei taida olla niin iso, että pystyisin tarkistamaan pinnan tason sormituntumalla, tai tökkäämään laitaan piipparin, niinkuin vaikkapa juomalasia täytellessä.
- helposti täytettävä
Röyhyyttävä sokko kirjoitti:
hyvä että helppoja laitteita on. Ei taida ikävä kyllä kuitenkaan auttaa minua. Ongelmahan on se, etten pysty katsomaan, milloin tankki on täysi(minua kun ei ole pilattu näköaistilla). Suuaukko ei taida olla niin iso, että pystyisin tarkistamaan pinnan tason sormituntumalla, tai tökkäämään laitaan piipparin, niinkuin vaikkapa juomalasia täytellessä.
On kieltämättä sitten hankalaa. Periaatteessa kuitenkin sormilla tuntee kun tankista valuu muutama tippa ulos, jolloin se on täynnä. Tyhjän tankin taas tunnistaa höyryn mausta, kun tulee pelkkää dry hittiä.
- Röyhyyttävä sokko
helposti täytettävä kirjoitti:
On kieltämättä sitten hankalaa. Periaatteessa kuitenkin sormilla tuntee kun tankista valuu muutama tippa ulos, jolloin se on täynnä. Tyhjän tankin taas tunnistaa höyryn mausta, kun tulee pelkkää dry hittiä.
dry hittiä? Tarkoitatko sitä hieman kuuman metallin makua, jonka noista patruunoistakin saa, kun ne alkavat olla roskista vaille valmista kamaa. Pahoittelen typeriä kysymyksiä, tämä sähkösavuketerminologia on vielä osin hebreaa minulle. Loppuuko tankista liemi yleensä yhtäkkiä, vai hiipuuko höyry vähitellen? Noissa patruunoissa oikeastaan eniten ärsyttää se, että ne hiipuvat hiljalleen. Höyryä tulee vielä, mutta maku alkaa laimeta, kaiken lisäksi niin vähitellen, että alussa epäilee väkisinkin, onko suu turtunut, vai onko litku loppumassa. Lopulta höyry tulee ulos niin kuumana, ettei pidempää imua viitsi vetää, muuten alkaa kurkussa kirvellä. Tässäkin vaiheessa höyryä tulee vielä(näkevän kaverin avulla tarkistettu).
- 2+8
Ensalkuun moni aloittaa tupakanmakuisilla nesteillä. Helpompi lopettaa ja kun on tupakasta päästy eroon, niin tulee hedelmat, marjat ja muut makeat maut. Finnvapelta saat esim. "Punainen mallu".
Itse kyllä tykkään juuri omenasta, mutta olen jo höyrystelly yli 2v. - kjhkki
Se on kyllä totta että sähkötupakka neste nikotiinilla pilaa ne marja ja hedelmä maut. Lisäksi voit käyttää painon hallinnassa näitä hedelmä ja muita karkkinesteitä.Ei tule kaloreita.
- Toinen tupruttelija :)
Olen tilannut laitteen ja nikotiininesteitä [email protected]. Nopea toimitus ja olen ollut todella tyytyväinen. En enää koskaan Malboroa!!
- sähkiksenkäyttäjä
Tilasin 10 päivää sitten Paul Saarelta. Ei ole kuulunut lähetystä. 6 päivää sitten sain mailin, jossa sanottiin, että toimitusaika on 3-6 päivää. Laitoin 3 päivää sitten mailia missä viipyy. Ei mitään vastausta. Laitoin uudestaan tänään päivällä, ei taaskaan vastausta. Ei pidä toimitusajat paikaansa eikä maileihin vastata. Nesteet hyviä kuten höyrystinpäätkin, mutta en enää osta netin kautta kun toimitus näin epävarmaa eikä mitään vastausta sähköposteihin.
Toinen juttu Puffin kanssa. Tilasin sieltä ja maksoin jotain 60e uudesta sähkiksestä. Hankala laittaa nestettä kun on molemmista päistä auki. Ja kun yritin alkaa höyryttämään, niin tuli riks raks poks suuhun rätisten sähköt vaikka oli pienimmällä teholla. Ja maistui palaneelle sähkölle ja otti voimakkaasti kurkkuun. Reklamoin melkein viikon ajan maililla ja lopulta pyydettiin palauttamaan tuote. Kyselin sen perään ja sanottiin vaan että on kiirettä. Nyt kulunut 10 päivää eikä ole mitään kuulunut. Laitoin tänään uutta mailia. Ihmettelen että uudet tilaajat ja uusi raha merkitsee enemmän kuin viallisen tuotteen korvaaminen kun se on jo maksettu. En suosittele näitä kumpaakaan kauppaa enkä itse aio näistä enää ostaa, vaikka Paul Saaren nesteet onkin hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708