tosissani sen,miksi jotkut katsovat silmiin kuin näkisivät siellä jotain mutta eivät silti näe?
otin liian
7
296
Vastaukset
- kyky nähdä
näin sieltä sen ytimen kiihkeän kipinöivän
- ....
Saattaa niinkin olla... silti ikävä...kun ei tiedä...
- ???
sulla häntäkin ikävä?
- ......
??? kirjoitti:
sulla häntäkin ikävä?
Vaikea sanoa kun ei tiedä ketkä täällä kirjoittelee...ikävä helpottaisi jos kuulisin hänestä edes jotain mutta ei näy eikä kuulu...ei löydy mitään tietoja...
- from real life
...... kirjoitti:
Vaikea sanoa kun ei tiedä ketkä täällä kirjoittelee...ikävä helpottaisi jos kuulisin hänestä edes jotain mutta ei näy eikä kuulu...ei löydy mitään tietoja...
Etkä tule kuulemaankaan.
Mä ainakin päätin, etten enää edes vastaile täällä ellei ole oikeasti hyviä tunnisteita. Kirjoittelen nykyään jo ilman mun vakkarinimimerkkiäkin.
Se on merkki siitä et alan pikkuhiljaa lopetella tätä hommaa täällä
Eli kun tämäkään ei ollut mulle niin hyvää päivän jatkoa kaikille :)
- pimahdin
Itse taas otin sen kun kaikki töllöttivät suu auki.
- Niin niin
Ehkä sitä niin kovasti toivoo, että olisi tavannut sen jonkun erityisen ihmisen, eikä lakkaa lapsellisuuttaan siihen uskomasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558