myyjän pakkaluokat PK-seutu

Myyjäksi vaan

Minulla on myyntialalta/asiakaspalvelusta reilun 20 vuoden kokemus. Sen jälkeen olen tehnyt toimistotyötä. Jos nyt hakisin kaupan alalle myyjän hommiin, niin miten palkka katsotaan kun näytti olevan kaikenlaisia kokemukseen perustuvia palkkaluokkia? Lähdenkö nollilta vai otetaanko jo saamani kokemus huomioon? Kertokaa myös mielipiteenne voiko esim. kaupassa myyjänä toimiva saada heti jo 2000,- kuukausiliksaa vai mistä lähdetään liikkeelle. Nykyinenpalkka onparempi ja tuolla summalla tulisin toimeen. Alanvaihto kuitenkin kiinnostaisi, koska asiakaspalvelu on minulla verissä.

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ikinä korotuksia

Oman kokemukseni mukaan joka helskatin pätkä lähtee "nollilta"...

• 12+11

Kyllä minun mielestäni kokemus otetaan huomioon jollain tavalla. Myös alalle sopivasta koulutuksesta tulee kokemusvuosia, esim. merkonomin papereilla sain suoraan sen kolmannen vuoden palkan.

Ja palkan määrähän riippuu toki tehdyistä tunneista, kuukausipalkkalaisia taitavat olla lähinnä myymäläpäällikkö ja apulaismyymäläpäällikko, loput tuntisoppareilla. Minulla oli ekana vuonna brutto keskimäärin 1600e/kk, toisena vuonna 2250/kk, tänä vuonna sijoittunee jotakuinkin sinne kahteentuhanteen.

• alk.per.

Millä logiikalla palkkasi sitten on noussut. Eivät palkankorotus voi olla noin paljoa vuodessa! Olisin iloinen jos saisin saman palkan kuin nyt. Aikanaan vuosiliksa oli yli 50000 euroa ja nyt 24000 ja olen tähän tyytyväinen. Enempää ei ole kyllä varaa pudottaa. Harmittaa vain kun ei ole tarpeeksi työtä eikä päivät kulu. Olis kiva olla asiakaspalvelussa taas pitkästä aikaa kun se tulee niin luonnostaan.

• 12+11

Olikohan tämä nyt minulle kysymys, kun kuitenkin tuossa edellisessä viestissä palkoista puhuin.

Niin siis logiikkahan tuossa palkannousussa on ihan yksinkertaisesti se, että vuonna 2013 tein enemmän töitä kuin vuonna 2012?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe