Jos soitan sulle huomenna...

mävähänmietin

vastaatko?

29

692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna tulla vaan

Senkus soitat vaikka tänään. Puhelin on saunassakin mukana. Vastaan kyllä

• Tuskin soitat

koska muuten toi kysymys oli muodossa nyt. Tahdot vaan vastauksen kyllä.

• Niin jos

Paitsi jos toinen on odottanut toista?

• huohotuspuheluita
        Niin jos kirjoitti:

Paitsi jos toinen on odottanut toista?

Elkää helvetti soitelko mitään. Saatte jonkun kahjon peräänne.

• Tarkista ensin

onko numero käytössä.

• .......

Tottakai vaikken yleensä vastaile tuntemattomiin numeroihin...nyt tietysti kaikki puhelinmyyjät soittelevat huomenna :)

• ei ollut mulle mutta

Minähän se meistä helpommin tavoitettava olen ;)

• Sanoin sulle

kerran että aina ja milloin vaan voit ottaa yhteyttä..

• olispa yllätys

Jos/kun soitat, vastaan.

• Haikailija

Olenkin ihallaillut valtavaa itsekuriasi, kun mitään ei ole kuulunut;)

• Jeps,

olen oikein ylpeä itsestäni kun olen ymmärtänyt olla hiljaa

• .....

Vastaan kyllä mutta jos näen että tuntematon numero on soittanut niin tuskin takaisin soitan koska eihän näistä nykyään tiedä...yritä vain niin kauan että vastaan...minäkin soittaisin mutta kun en löydä numeroasi yritän vielä etsiä...voihan kuitenkin olla että nimesikin on vaihtunut ainakin joiltakin osin...tuskin etunimi kuitenkaan...epätietoisuus : (

• 2,9 miljoonaa kertaa
    • Ap kirjotti

kalliita sanoja ;o).
      Kun soitat noille kaikille ketkä luvan antaneet, niin kyllä sulla menee ainakin 24/h että olet kaikki käynyt läpi, ja siis oittamista tarkotan ;o), tai ihan miten vaan jatkossa menee ;o).

• yäks!!

tunnistaa sutturan viestit täällä, kun käyttää tota pottunenähymiötä viesteissään. Siinä taas todiste, miten tuokin akanlöyhäke kyttii täällä päivät pääksytysten, ja vastailee, ja spämmii aloituksiaan. Ei tääl loppupeleissä pyöri kuin 4-5 vakkaripirkkistä, että repikää näistä ukot! :)niistä kande tapella, 1) secret- ei aiheuta kuin inhon väristyksiä, 2) sweet dreams- lässyttäjä, ja intopiukee paskanmusan linkittäjä, 3) vaihtaa nikkiä jatkuvasti 4) niina eli pieru, katkera akka 5) suttura, muutama muukin nikki hänellä, ja vastailee kaikkiin aloituksiin.

• ja sut tunnistaa
        yäks!! kirjoitti:

tunnistaa sutturan viestit täällä, kun käyttää tota pottunenähymiötä viesteissään. Siinä taas todiste, miten tuokin akanlöyhäke kyttii täällä päivät pääksytysten, ja vastailee, ja spämmii aloituksiaan. Ei tääl loppupeleissä pyöri kuin 4-5 vakkaripirkkistä, että repikää näistä ukot! :)niistä kande tapella, 1) secret- ei aiheuta kuin inhon väristyksiä, 2) sweet dreams- lässyttäjä, ja intopiukee paskanmusan linkittäjä, 3) vaihtaa nikkiä jatkuvasti 4) niina eli pieru, katkera akka 5) suttura, muutama muukin nikki hänellä, ja vastailee kaikkiin aloituksiin.

noista sun harhaisista kirjoituksista.olet aina jotakuta mollaamassa!!

• tais osuu
        ja sut tunnistaa kirjoitti:

noista sun harhaisista kirjoituksista.olet aina jotakuta mollaamassa!!

hähähhäh!!

• ei kylläkään
        tais osuu kirjoitti:

hähähhäh!!

osunut!! hähhääääääääääää

• Ja sinä "yäks!!"
        yäks!! kirjoitti:

onnesta soikeena kytit vuorokaudet läpeensä ja kuvittelet olevasi älykkö keksimällä huomanneesi jokaisen kirjottajan että vakkarihan se. Sinä vaan satut olemaan itse se palstapierupirkko.
        Mene jo viimein hoitoon! Miten voit olla vapaana yhteiskunnassa mihin ei henkisesti sairaita kaivata?
        ;o) ;) ;o} Kerro nyt kuka olen, anna harhoillesi valta ;o).

• Tapanani on...

...ollut vastata puheluihin. Mutta jos huomaan että puhelu tulee puhelinmyyjältä en vastaa.

• Niiin...

No vastaanko Kyllä :)

• Numerot

Vastaan,jos näen,että se on hän.Numero 040-alkuinen ja mikä on kummallista ,minun ja hänen seuraavat 3 numeroa ovat identtisiä...

• Puhelinmyyjäkammo

Pistäppä viesti ensiksi, en vastaile tuntemattomille yleensä.

• kuten tiedät

Jos olet uudelleenkouluttautunut puhelinmyyjäksi. Ostaisin mitä vaan;)

• mikä ettei

tottakait aina vastaan

• kohteliasta?

Voi olla et vastaankin

• sivusta kommentoin

mutta kohteliasta ei myöskään ole vastata ja lyödä sitten luuria korvaan. Puhelu pitää myöskin lopettaa kohteliaasti!!!!

• luuri auki

Vastaan jos ei näytössä lue tuntematon nummero

• ____

Viesti voisi olla varmempi. Lähetä vain etunimesi niin kaikki kaipaavat laittavat sukunimen jos tietävät ne jotka eivät niin jotain muuta tunnistetta täähän toimii prepaidillakin tai varsinkin sillä ja jos ei sopivaa vastausta kuulu niin kortinhan voi sitten heittää jorpakkoon jos ei ihan sukunimeä kehtaa pistää niin ainakin alku ja loppukirjaimet. Lupaan itsekin tehdä niin jos joskus löydän numeron näyttää kyllä aika mahdottomalta jos sukunimi onkin vaihtunut. Kertokaa ihmeessä miksei tää vois toimia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe