Kertokaapa missä voisi opiskella jotain muuta vaatesuunnittelua kuin ihan suoraa muotisellaista. Sitä kai löytyy Taikista. Onko muita kiinnostavia. Tiedän että Ewtekissä on ollut myös teatterilinja tms. Se kai oli vain yksi kurssi tms. Tiedättekö muista, pääkaupunkiseudulla. Nettikään ei aina kerro kaikkea, eikä varsinkaan sisällöstä...
pukuopiskelija
innokas
2
537
Vastaukset
- opiskelusta
TaiKissa on nykyään teatteri- ja elokuvapukusuunnittelikoulutusta. (Esittävän taiteen pukusuunnittelu). Löytyy netistä lavastuksen alta.
- vaatetussuunnittelija
Tutustu ihmeessä Kuopion Taideakatemiaan ja sen opinto-ohjelmaan. Itse olen opiskellut siellä ja saanut mielestäni hyvät valmiudet. Itse suuntauduin teollisuuteen, mutta opiskelutoveristani tuli elokuva-teatteri- pukusuunnittelija. Varsinainen suuntautuminen tehdään vasta työelämässä siellä tapahtuu se lopullinen "koulutus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976