Hei,
Olen 24-vuotias nuori nainen ja etsin matkaseuraa Lappiin ensi kesäksi.
Matkan pituutta en ole vielä päättänyt, mutta aikavälillä 21.6-13.7.2014 matkan pitäisi tapahtua.
Ideana siis olisi, että autolla lähtisi ja nukkuisi hotellissa, teltassa, milloin missäkin..
Suunniteltaisiin matka siis yhdessä molempia kiinnostavaksi!
Niin mies-kuin naismatkaseura kiinnostaa.
Itse olen siis Etelä-Suomesta
Matkaseuraa Lappiin
13
1054
Vastaukset
moi,täälä 33v mies eteläpohjanmaalta,minä olisin kiinnostunut lähtemään kaveriksi,terv jukka.
- Tyttö24
Kiitti jukka mutta ei, katselin noita sun aloituksia, et ehkä oo ihan sitä mitä mä haen :D
- Voisitko harkita
enempi vaellus painotteista reissua?
- Tyttö24
Voisin tietysti, niinku laitoin en oo vielä niin kovin tarkkaan suunnitellut ::)
- Juu..Joo..Jaa..
Itselläni saman suuntaisia suunnitelmia, tosin patikka painoituksella. Etsi minut tai joku muu Okcupidista?!?
- HFlanker
27v mies Etelä-Suomesta voisi olla kiinnostunut lähtemään matkaseuraksi.
Mutkin löydät tuolta Okcupidista.- Tytttö24
Millä teidät sieltä löytää?
- Moro taas
Hmm...Laitappa sinne Okcupidiin hakusanoiksi vaikkapa: Hiking, Lapland, Karhunkierros, Halti, Hetta – Pallas, etc. ja jos mahdollista, niin rajaa haku ihmisiin, jotka osaavat suomea ja asuvat 100 - 500 kilometriä sinusta.
Etsi tunti-pari, jas jos ei tärppää, niin utele uudestaan..- Tytttö24
Ei löytynyt :D
- HFlanker
Mut pitäs ainaski löytää samalla nimimerkillä.
- No hitsin hitsi..
Tee profiili sinne, niin minä etsin sinut?!
- matkaseuraa
vois kiinnostaa lähteä mut saisko vaikka sun maili osoitteen ni vois sitä kautta keskustella matkasta lisää...
- Autolla
Hei
Olen menossa kesällä Lappiin joten kyytiin kyllä mahtuu jos on vielä tarvis ??
Laita viestiä niin jatketaan suoraan.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745