lopetin e-pillerit 4kk sitten...no,viime kuussa alettiin sitten koittaan lapsen tekoa,mikä ei kyllä sitten onnistunutkaan.kauan teillä on mennyt kun olette syönyt pillereitä ja ruvennut yrittään lasta,koska tärpännyt?olin aivan maassa kun ei tärpännyt nyt ekalla kerralla,toivottavasti nyt tärppäis,ollut jo melkein vuoden kauhea vauva kuume :)
e-pillerit
9
84
Vastaukset
- 31+1
Tuo 4 kk on todella lyhyt aika. Oletko bongannut oviksen? Onko kiertosi millainen?
Kaikissa raskauksissani, siis ns. yrityksissä mennyt reilu vuosi, yhdessä ollut "takana" lopetettu hormoniehkäisy, kahdessa kondomi aiemmin käytössä.
Malttia.....Tiedät kaiketi miten pieni mahdollisuus yleensäkin on tulla raskaaksi kuukausittain? - babiessss
Mulla meni puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen ennen kuin raskauduin ekaa kertaa...toinen raskaus alkoikin sit heti ekassa kierrossa kun jätettiin kondomi pois. Että kyllä ne pillerit ainakin mun kohdalla teki sen että oma hormonitoiminta kesti vähän aikaa tasaantua, malttia :)
- 19+2
Siis aloitte viime kuussa aloittaa lapsen tekoa? Eli olette yrittäneet yhden kierron kokonaan? Minulla meni raskaaksi tulemiseen 30kk enkä syönyt pillereitäkään ennen sitä vaan käytettiin kondomia.
Ja kun menin 6kk jälkeen yksityiselle perus papatutkimukseen ja mainitsin etten ole tullut raskaaksi, niin hän vain sanoi että tosi lyhyt aika vasta yritetty ettei mitään toimenpiteitä aloiteta. - jhhgljh
2vuotta meni pillereiden jälkee ennen ku tärppäs!
Ja kyllä, meidät tutkittiin ja testattiin ja ties mitä. Lääkäri vain totes että pillereiden hormoonit vaikuttaa omiin hormooneihin joillakin kauemmin kuin toisilla ja sen takia en enää ole hormonaalista ehkäisyä ottanut käyttöön. Nyt odotan toista, kondoomit lopetettiin ja toisesta kierrosta raskauduin :) - yritystäkehiin
no näimmän joo toisilla tärppää heti..raskasta se silti on jos vielä monta hutia tulee.. :( kuitenkin odottaa sitä raskautta niin valtavasti ja ajattelee raskaus juttuja joka päivä.kai se on vaan kohtalo hyväksyttävä.kierrot on pysynyt hyvin samana aina että ei paljoo myöhästellyt tai alkanut ajoissa.nyt viime kuukautiset oli viikon myöhässä ja olin jo melkein intoo piukassa että tärppäs kunnes alkoin kuukautiset ja petyin.
- Malttia
Nyt vähän suhteellisuuden tajua...Aika suurella osalla menee yhtä useampia kiertoja raskautumiseen, vaikka kaikki olisi kunnossa. Sitten toiset pääsevät samaan raskaiden hoitojen kautta vuosien jälkeen. Kaikille ei sunaannu lasta koskaan. Sinulla ei ole vielä mitään hätää, rauhoitu. Jos vuoden päästä ei ole tapahtunut mitään, niin kannattaa hakeutua tutkimuksiin.
- booboo
4 kuukautta meni ja ennen sitä söin pillereitä 17 vuotta
- Jokohan?84
Hyvin yksilöllistä, joillakin tärppää heti ja joillakin menee pidempikin tovi. Söin pillereitä noin 12 vuotta ja lopetuksen jälkeen meni vajaa vuosi raskautumiseen (paljastui tuulimunaksi) nyt menossa rv 27 1 ja tämän raskauden alkaessa olin ehtinyt olla ilman pillereitä jo reilut 2 vuotta.
- raskaana
Söin pillereitä 20 vuotta tauotta ja 10. kierrosta tulin raskaaksi (ikääkin jo 37 v). Mulla tosin kierto lähti pyörimään heti lopetuksen jälkeen, vaikka vaihtelikin 30-40 päivässä (näin oli tosin myös silloin teininä). Melko epäsäännöllisen kierron takia testasin aina ovulaation, mutta vasta aamulämpöjä seuraamalla tajusin, että ovis onkin vasta 2 päivää positiivisen tuloksen jälkeen. Sitten ei mennytkään kuin kaksi kiertoa ja olin raskaana :). Kai muuten tiedät, ettää vaikka kaikki menisi nappiin, niin raskautumisen todennäköisyys on noin 20% per kierto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564