Minulla on tapana kuvitella asioita. Liikkua mielessäni kuin toisessa todellisuudessa, jossa rakennan sekä puran, matkustan ja tutkin. Tiedän että se on vain omaa mielikuvitustani. En voi nähdä toisen muistoja, mutta minä rakennan pienistä palasista, jotka suurennan ajatusteni polttolasilla, sytytän hehkuun ja hengitän sisääni niiden savun.
Katson lapsuuttasi. Mietin millaista oli kasvaa isoveljen kanssa, miten suurelta hän näyttikään silloin ja miten etäiseltä kun toinen oli yhä lapsi, joka halusi leikkiä ja toinen jo nuori mies. Haluan tunkeutua syvälle sinuun ja oppia sinua. Tietää ja ratkaista se arvoitus miten sinusta tuli sinä.
Oppitunti.
8
215
Vastaukset
- Heti kun kysyt
Ei se mikään arvoitus ole vaan looginen jatkumo. Siinä ei ole mitään ratkaistavaa, koska voin kertoa sen itse.
- Mäenehdi
kuvitella mitään kovin pitkästi . Tää reality keskeyttää aina jaihan hyvä niin.
isosta veljestä,, et silloin hän tuntui isolta ja vähän pelottavaltakin joskus.
Piti varoa herättämästä ja hipsiä varpaillaan aamuisin ohi. Sitä väsytti tai sil oli varmaan krapula, en mä sitä tajunnut silloin.
Mäntti se oli ja kaikentietävä ja pikkutarkka ja omituinen ja äkäpussi.
Mut soitti se hyvää musaa.
Paljon on hauskoja muistojakin. En kerro, mut on niitä enemmän, kuin huonoja.
Aika kuluu niin nopeasti, eikä niitä vuosia saa takaisin. - saatokijoshaluaa
Ei ehkä kannata miettiä toisen asioita kovin tarkasti eikä miettiä miten toisesta tuli juuri se mikä on. Asiat ei aina ole niin musta-valkoisia..
- en ajattele arvoituk
Noita sanoja itsekin vastikään käyttäneenä (miten hänestä tuli hän) tavallaan ymmärrän aloittajan sitä puolta. Itse en kuitenkaan ole juuri ollenkaan kuvitellut mitään, enkä ajatellut minään arvoituksena, vaan mieluummin kuulisin häneltä itseltään elämänsä kulusta.
Vaikka kaikki hänessä tavallaan kiinnostaa, ja siinä mielessä lapsuuskin, niin enemmän kuitenkin se aika, kun on jo maailmalle lähtenyt. Itse ainakin koen muuttuneeni eniten aikana, jolloin en ole enää kotona asunut. Jos nyt joku yksittäinen asia hänen elämässään saa uteliaisuuteni heräämään, niin se on tämä Suomi on pieni maa -linkki. Että miten eräästä menneisyyteni mukavasta ihmisestä tuli hänen elämänsä tärkeä ihminen.- päiväuneksija
Kyllä jotkut asiat lapsuudesta saattavat kantaa yllättävänkin pitkälle nykyhetkeen ja kai sitä jotenkin haluaa pystyä jakamaan kiinnostavan (ja rakastamansa) ihmisen koko elämän kaaren - edes ajatuksissaan.
- en ajattele arvoituk
päiväuneksija kirjoitti:
Kyllä jotkut asiat lapsuudesta saattavat kantaa yllättävänkin pitkälle nykyhetkeen ja kai sitä jotenkin haluaa pystyä jakamaan kiinnostavan (ja rakastamansa) ihmisen koko elämän kaaren - edes ajatuksissaan.
Toki toki, en sitä kielläkään. Kerroin vain, mikä itseäni hänessä eniten kiinnostaa. Omasta lapsuudestani sanoisin, että sain aika hyvät eväät kotoani matkakaveriksi.
- Mäenehdi
päiväuneksija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ja kyllä haluaisin tietää ihmisestä,josta välitän, ihan kaikenlaiset hassut ja vähemmän hassut jutut ihan pienestä pitäen.
- Varsinkin Hassut
Mäenehdi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ja kyllä haluaisin tietää ihmisestä,josta välitän, ihan kaikenlaiset hassut ja vähemmän hassut jutut ihan pienestä pitäen.
Tietäminen on kuitenkiin eri asia, kuin kuvitteleminen. Kelpais mullekin, kuten varmaan ihan jokaiselle kaipaajalle se oikea tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844