Nyt sen teen

- K -

Bye bye palsta, nyt otan itseäni niskasta kiinni ja lopetan tän palstan selailun.
Blokkaan tän sivuston tietokoneeltani ja kadotan salasanan siihen blokkaukseen niin etten voi purkaa sitä. ;)
Koittakaa pärjäillä.

19

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, hyvä niin

ulkona paistaakin aurinko ja kevätväsymys alkaa vaivata.

• toivottaa

-K- lle Jos päätät poistua halusin toivottaa kuitenkin, hyvää kevättä.

• ap.

Samoin, hyvää kevättä.
        Tein pienen tunninpituisen testin että toimii blokkaus - ei pysty kirjoittaan eikä lukeen, nyt seuraavaksi sitten sillain etten pysty perumaan tekojaan ;)

• Toinen K

Niinkö pystyy tekemään? Sitten kyllä lähtee sulkuun mullakin =)

• ap.

Juu adminina avaa tiedoston c:\Windows\system32\drivers\etc\hosts ja laittaa sinne loppuun tekstin
        127.0.0.1 keskustelu.suomi24.fi
        niin on koko keskustelupalsta blokattu, ja jos kadottaa sen adminin salasanan, tai parempi antaa jollekin tutulle haltuun jos tarttee päivitellä konetta josku, mutta kuitenkin sitten ei pysty perumaan tekojaan kun ei tiedä salasanaa ;)

• Toinen K
        ap. kirjoitti:

Juu adminina avaa tiedoston c:\Windows\system32\drivers\etc\hosts ja laittaa sinne loppuun tekstin
        127.0.0.1 keskustelu.suomi24.fi
        niin on koko keskustelupalsta blokattu, ja jos kadottaa sen adminin salasanan, tai parempi antaa jollekin tutulle haltuun jos tarttee päivitellä konetta josku, mutta kuitenkin sitten ei pysty perumaan tekojaan kun ei tiedä salasanaa ;)

Mä oon kauheen varovainen tollasia litanioita kohtaan, tiijä vaikka niistä sais viruksen koneelle. Sitten sekin, et saako sen blokattua samalla tavalla puhelimestakin?

• tää pärjää :)

Jos tulet katumapäälle, niin ainakin kirjastossa voit käydä laittamassa pienen kivan kirjoituksen ;)

• palstaselaaja

Toimiiko itsensä blokkaus oikeasti? Olen halunnut eston sivuille, mutta ymmärtänyt, ettei sen laittaminen ole mahdollista?

En usko että onnistuu?!

• hukassa palsta

Tuo hosts tiedoston teksti kiertää nimipalvelimen siten että kone yrittää tavallaan etsiä keskustelupalstaa siitä sun omasta koneesta, eli se ei pysty löytämään tätä palstaa muuta kun jostain selaimen välimuistista.

• tietenkinkin

Sitten Googlen kautta kuitenkin livahdat tänne.

• Kokeileva selaaja

Ei onnistu edes se, hyvin tulee blokattua.

• Epätietoinen.

Jos aloittaja tiedät jonkun täällä takiasi roikkuvan, niin laita hyvä ihminen jotain tunnisteita. Jos taas muuten vaan olet täällä ollut, ei sillä ole niin väliä.

• ap.

No eihän täällä voi tietää kuku kukin on, ja sitten kun täällä lueskelee näitä juttuja niin välillä harhautuu tielle joka vaan syventää tunteita erästä kohtaa ... todella huono tilanne.
        Tän päivän viel selaan ja siteen kaveri tulee hoiteleen meikäläiselle sellaisen salasanan etten saa muuteltua tota hosts tiedostoa, joten hyvää kevättä teille kaikille.

• Epätietoinen.
        ap. kirjoitti:

No eihän täällä voi tietää kuku kukin on, ja sitten kun täällä lueskelee näitä juttuja niin välillä harhautuu tielle joka vaan syventää tunteita erästä kohtaa ... todella huono tilanne.
        Tän päivän viel selaan ja siteen kaveri tulee hoiteleen meikäläiselle sellaisen salasanan etten saa muuteltua tota hosts tiedostoa, joten hyvää kevättä teille kaikille.

Kiitos vastauksesta, tuo riittää mulle :). Hyvää kevättä sinullekin.

• 2+8
        ap. kirjoitti:

Hyvää kevättä sinnekin :)

• Toinen K
        ap. kirjoitti:

Mä sain täältä avun ikävään ja olin valmis jatkamaan matkaa taakseni katsomatta, mut sitten koukutuin :D Jos tän saa nyt blokattua turvallisesti niin voi vihdoin huokaista helpotuksesta.

• kokemusta löytyy

höh... kyl ny sen verran pitää olla itsekuria, ettei tarvii blokkailla sivustoja :D

Aikansa se kyllä ottaa, kun tää palstailu alkaa tuntua puuduttavalta mutta nyt riittää kun käy täällä kerran parissa viikossa (jos sitäkään)

Aurinkoista kevättä :)

• ennenkii leppyny

K. ei sun tarvi poistua, lupaan olla provosoimatta sua.
      Jos joku täältä pistuu niin se olen minä. Jää sää vaan kirjoittelemaan
      sulla on hyviä aloituksia :)

Voisit leppyy jo :)

• ap.

No katotaan nyt miten tässä käy, ainakin hetkeksi pois.
        Saa sitten nähdä että pitääkö sitä kuitenkin johonkin päästä purkamaan tunteitaan, tai jos kirjoittais ikävästä jonkun pienen runoteoksen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe