Onko kellä muulla kokemusta tuolta lemmikki puolelta kirjoittelusta? Olen useamman kerran ottanut kantaa kissojen terveelliseen ruokintaan, ja viestini on jonkun ajan kuluttua hävinnyt sivulta! Kirjoitin täysin asiallisesti, että kissa on lihansyöjä ja sille voi syöttää raakaa lihaa, esim. broiskua ja possun sydäntä, sekä keitettyä kalaa. En kirjoittanut syöttäväni allergioita aihetuttavia valmisruokia, siinäkö syy, että kirjoitukseni poistetaan?
Tuotemainontaako?
3
122
Vastaukset
- Kyselyä
Voithan lähettää kyselyn asiasta:
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake
En usko että kaikki kysytyt kohdat on välttämätöntä täyttää kunhan vain laitat nimesi, sähköposti- ja palstan ip-osoitteen sekä selität asian ja jos vielä muistat milloin kirjoituksesi oli palstalla niin se on eduksi.
-Mitä tuohon ruokavalioon tulee niin olen täydellisesti samaa mieltä, eli kun eläin on lihansyöjäksi syntynyt niin silloin ei rehuja sille syötetä kuin enintäin pienenä lisänä. Tätä periaatetta olen käyttänyt aina koiriani kohtaan eikä varmasti kenelläkään ole valittamista niiden terveydestä ja hyvinvoinnista! - ...-
.
- ..--
...-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603