Mitä tehdä:(

kevät myrkkyy

Tuntuu että kirkas auringon paiste saa mut sekoomaa, koen helvetillistä ahdistusta ja masennusta ja energian puutetta ja en saa unta. luulis että menee toisin päin mutta mä hajoon...

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paina menemään

Lähde juoksulenkille ja kuluta sinne polulle ''sekoaminen''

• kevättä rinnassa

Minä taas rupean sanomaan "titityy...titityy...titityy!".

• siili1

Minulle ei niinkään ahdistus pahene, mutta väsähdän ihan täysin. Parempaa unilääkettä ei minulle olekaan kuin mennä nukkumaan ikkunasta paistavaan aurinkoon.

Joskus ennen kevään tulo ja valon lisääntyminen masensi enemmän, mutta nyt kun olen paleleva ahdistunut hermoraunio, niin säiden lämpeneminen on ihan tervetullutta.

Tosiaan nyt aurinkoisina kevätpäivinä kun on vapaata, menen aamiaisen jälkeen takaisin unille ja herään taas iltakuudelta kun alkaa hämärtää.

• skitsobo

Onkohan sulla jokin hormonihäiriö esimerkiksi melatoniinin tuotannossa. Mene hyvä ihminen kysymään lääkäriltä tietääkö hän mikä sinua vaivaa.

• siili1
        skitsobo kirjoitti:

Onkohan sulla jokin hormonihäiriö esimerkiksi melatoniinin tuotannossa. Mene hyvä ihminen kysymään lääkäriltä tietääkö hän mikä sinua vaivaa.

Jos minulle tarkoitit vastata, niin kyllä minulta on tutkittu kaikki fyysiset syyt. Aurinkoinen ja kuuma Italian-reissu se vasta mielenkiintoinen olikin. Nukuin aamulla pitkään, menimme rannalle, nukahdin rantatuoliin ja illalla kun pääsimme hotellille sippasin saman tien. Toki siis siinä välissä kiertelimme kaupunkiakin sentään.

Vähän tuntuu kyllä siltä, että jokin fyysinen juttu tässä on takana ja joskus tulevaisuudessa ehkä sekin sairaus "löydetään". Tämä elämä on nyt kuitenkin mentävä näillä eväillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4360
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4049
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3518
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3450
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      107
      2465
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2318
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2199
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2189
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2179
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2064
    Aihe