Mitsis Alila Exclusive Resort & Spa (All Inclusive)

Kuume nousee

Moi! Eikö tosiaan kukaan oo käynyt kyseisessä hotellissa viime syksynä.
ollaan menossa Toukokuussa ja olis kiva saada ennakkokuulumisia!!

4

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös täällä!

      Täällä myös toukokuussa menijöitä, ja odotukset korkealla! Voisiko joku jakaa kokemuksiaan, niin tietää vähän, mitä odottaa.

    • Mitsis2014
    • kohta mennään!

      Nyt on Tripadvisoriin alkanut tippua jo tämän kevään arvioita. Joko suomalaisia on ehtinyt vierailla hotellissa?

    • alilassa käyty

      Moi!
      Alilassa oltiin 7-21.5.2014. Hotelli on kuin paratiisi, siitä ei me kyllä löydetty mitään sanomisen paikkaa. Oli 27 kerta Rodoksella ja tuollaisessa hotellissa en oo ikinä ollut, enkä kyllä missään muuallakaan. Kyllä voitte olla onnellisia jotka sinne meette, 9 ravintolaa aamulla alkaa syöminen varhaisella aamiaisella klo 6 ja sitä piisaa yöhön asti. Juomapuoli alkaa 10 aamulla ja sitäkin piisaa kyllä! Henkilökunta on todella ystävällistä, vähän väliä joku kysymässä onko kaikki hyvin, Huoneet siivotaan joka päivä ja vielä illansuussa vaihdetaan pyyhkeet yms. Rantabaarissa hyvä meno Yanniksen johdolla paukkuja syntyy kyllä. Pieni miinus siitä että mukit on pieniä muovikippoja mutta kyllä niilläkin ehtii. Rannasta hakee laiva monta kertaa päivässä jos haluu mennä kaupunkiin maksaa 6.50€ sivu. Koko hotellin sisustus huoneet mukaan lukien on upeaa katseltavaa. Se oli aivan huikaiseva kokemus kertakaikkiaan!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe