Montako erittäin tärkeää ihmistä on mahtunut elämääsi ?
Montako
14
182
Vastaukset
- sekä elämä
Määrittele ensin erittäin tärkeä ihminen.
- sehän on
jokaisen oma määritelmä ketä pitää tärkeänä ihmisenä.
- M.... Mies
Sehän riippuu siitä mikä on määritelmä.
Elämääni mahtuu paljon tärkeitä ihmisiä sillä tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä. :) On paljon kavereita, ystäviä, tuttuja se tietysti sukulaiset ja perheenjäsenet. :)
Minusta kaikki ovat tärkeitä ja osa onnellisuutta. :)
Turhaa on lähteä erottelemaan eirttäin tärkeisiin jne... - pitäsikö laskea
Enpä ole kyllä koskaan tullut laskeneeksi. Erittäin tärkeisiin laskisin kai ainakin omat vanhempani, sisarukseni, ystäväni, omat lapset, miehen ja hänet.
- Todella tärkeitä
Hyvin vähän.
- ....................
Todella vaikea kysymys vastata lyhyesti, joten jätän vastaamatta.
Voisi pikemminkin kysyä, ketkä olisin halunnut jättää elämästäni pois. - nollille menee
.................... kirjoitti:
Todella vaikea kysymys vastata lyhyesti, joten jätän vastaamatta.
Voisi pikemminkin kysyä, ketkä olisin halunnut jättää elämästäni pois.Joskus tuntuu tuolta, että haluaisi jonkun jättää elämästään pois. Elämänasenteeni on kuitenkin se, että kaikki elämääni tulleet ovat siihen tulleet tarkoituksella, ja kaikella on ollut jokin merkitys, myös niillä vähemmän kivoilla ihmissuhteilla.
- vaalea karkulainen
Mun elämässä kans on kaikki ihmiset tärkeitä. Ystävät, perhe, sukulaiset ja jopa exät. Kaikilla on ollut tärkeä rooli. Jos mun sydämmeen pääsee niin sinne jää :)
Pari todella vaikuttavaa ihmistä on jäänyt mieleen. Toinen on mun yhden exän isä, nykyään jo edesmennyt tosin. Ja toinen on mun edellinen miesystävä.
Molemmat takuulla älykkäimpiä ihmisiä, joita olen tavannut. Ihailen ja kunnioitan heitä suuresti. He ovat ehkä tietämättään kehittäneet mua ihmisenä todella paljon. Olen siitä kiitollinen ja iloinen, että niin hienoja ihmisiä on olemassa :)
Ja nyt joku ihmettelee, et miksi ihailemastani miehestä tuli exäni, niin eroihin on monia syitä (ei onneksi ulkopuolisia syitä). En ole katkeruuteen taipuvainen ja haluan pitää hänet ystävänä. - Kohta ehkä 2
Oletan että tarkoitetaan rakkaussuhteita. 1
- vastustan
Sitä tuskin kerron täällä, oli kysyjä kuka tahansa. Vaikka öö... kukahan voisi pakottaa?
- useampia
Useampia, hän on niistä yksi, kumma kyllä
- niin nuori
Monta vain yksi on ylitse muiden
- mut ei enää
Tärkeitä ihmisiä on ja on ollut vain muutamia. Hän oli joskus tärkeä.
- huithapeli,
jos minun tuleva vaimoni kovin paljon hehkuttaisi exäänsä, niiin saattaisin tulla vähän mustikseksi. ;D mutta ei siinä, on mullakin yksi exä joka on tärkeä henkilö..ei enää samalla lailla kuin ennen mutta, ystävä se on. Muut exät eivät ole tärkeitä, väleissä kuitenkin olen monen kanssa. Muita tärkeitä hahmoja on olemassa, mutten niistä täällä sen enempää kertoile. Eivät enää niin tärkeitä ole. Tietty perhe on erikseen. Hyviä ystäviä mulla on aina ollut hankala saada, pintaliitokavereita sitäkin enemmän. Ehkä johtuu itsestänikin, en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633