Lips are turning blue
A kiss that can't renew
I only dream of you
And you never knew... :'(
En saa mielestäni sinua - hulluahan se on, mutta niin totta.
41
1161
Vastaukset
- ihmetyttää
Mikset kerro hänelle?
- SingForAbsolution n
Niin, mä todellakin voisin käytännössä laittaa viestin hänelle, että kaipaan häntä, mutta mitä hän sillä tiedolla tekisi? Olisiko se hänestä kiusallista, olisiko se imartelevaa...vai olisiko se jotain muuta, en tiedä.
- uskosin et aina
SingForAbsolution n kirjoitti:
Niin, mä todellakin voisin käytännössä laittaa viestin hänelle, että kaipaan häntä, mutta mitä hän sillä tiedolla tekisi? Olisiko se hänestä kiusallista, olisiko se imartelevaa...vai olisiko se jotain muuta, en tiedä.
kannattaa kokeilla..
- sivuhuomio
uskosin et aina kirjoitti:
kannattaa kokeilla..
Paitsi, jos kohde on varattu.
- ainakin kuns sen
uskosin et aina kirjoitti:
kannattaa kokeilla..
sanoo sivusta muille.
- Jokainen tietenkin
ainakin kuns sen kirjoitti:
sanoo sivusta muille.
itse määrittelee, kannattaako vai ei
- Kerro
Jokainen tietenkin kirjoitti:
itse määrittelee, kannattaako vai ei
Kannattaa kertoo. Enemmänkin se imartelee.
- ei onnistu
tällä minun ihailun kohteella on jo mies ja perhe ,tekis mieli mut ei vaan voi ,pakko ihailla taustalla salaa...nainen on minua vanhempikin mutta onpas niin seksikäs pakkaus että sekoittanut mun pään ihan totaallisesti ;) siis hyvällä...tahtoisin niin kovasti koskettaa häntä oikein kunnolla ja pitää kiinni
- kokeilemalla tiedät
Voisit laittaa, mutta et laita? Ehkä se olisi hänestä jotain uskomatonta, positiivisesti.
- SingForAbsolution n
kokeilemalla tiedät kirjoitti:
Voisit laittaa, mutta et laita? Ehkä se olisi hänestä jotain uskomatonta, positiivisesti.
Hmm.. luulen että ei yllättyisi positiivisesti. Uskomatonta se voisi olla, koska hän ei odota yhteydenottoa enää ikinä, kun tavallaan niin sovittiin.
- kokeilemalla tiedät
Hmm.. luulen että ei yllättyisi positiivisesti. Uskomatonta se voisi olla, koska hän ei odota yhteydenottoa enää ikinä, kun tavallaan niin sovittiin.
Silloin tuskin kannattaa ottaa yhteyttä mikäli vaarana on herättää toisen nukkuvat tunteet ilman, että itse tuntee yhtä lämpimästi. Jos on tarkoitus vain kysellä kuulumisia niin ehkei kannata ottaa yhteyttä.
- testing joo
Silloin tuskin kannattaa ottaa yhteyttä mikäli vaarana on herättää toisen nukkuvat tunteet ilman, että itse tuntee yhtä lämpimästi. Jos on tarkoitus vain kysellä kuulumisia niin ehkei kannata ottaa yhteyttä.
Kuules "kokeilemalla tiedät" monesti tapana on lähestyä toista ensin vaikka kuulumisia kysellen ja siitä sitten edetä. Ja voithan sä itsekin ottaa yhteyttä.
- Ehkäpä näin
testing joo kirjoitti:
Kuules "kokeilemalla tiedät" monesti tapana on lähestyä toista ensin vaikka kuulumisia kysellen ja siitä sitten edetä. Ja voithan sä itsekin ottaa yhteyttä.
Ehkä "kokeilemalla tiedät" puhui siitä miten hän kokee itselleen sopivaksi, eli ei halua yhteydenottoa, mikäli se loisi toiveita enemmästä ja olisikin sitten vain kuulumisten kysymistä.
- SingForAbsolution n
Niin, siis mullahan ne nimenomaan on lämpimät, hänestä en tiedä. Äsh, kait täytyy lopettaa tämä hölmöily täälläkin.
- Rohkeastivaan
Niin, siis mullahan ne nimenomaan on lämpimät, hänestä en tiedä. Äsh, kait täytyy lopettaa tämä hölmöily täälläkin.
Olen sitä mieltä että aina kannattaa kysyä. Joskus toisen tunteet voi muuttua mutta ehkä hän ei uskalla enää ottaa yhteyttä jos kerran torjui sinut? Jos vastaa kieltävästi, niin voithan sitten pahoitella ja sanoa ettet enää häiritse ja toivottaa mukavaa jatkoa. Mutta jos käy niin että ei torjukaan sinua, edessä voi olla ihania asioita.
- SingForAbsolution n
Rohkeastivaan kirjoitti:
Olen sitä mieltä että aina kannattaa kysyä. Joskus toisen tunteet voi muuttua mutta ehkä hän ei uskalla enää ottaa yhteyttä jos kerran torjui sinut? Jos vastaa kieltävästi, niin voithan sitten pahoitella ja sanoa ettet enää häiritse ja toivottaa mukavaa jatkoa. Mutta jos käy niin että ei torjukaan sinua, edessä voi olla ihania asioita.
Niin tavallaan hän loppujen lopuksi torjui minut viimeksi kun yritin pitää yhteyttä yllä. Silloin sovimme, että tämä oli nyt tässä ja viimeiset sanat on sanottu :( Jäi todella paha mieli siitä miten kaikki päättyi.
- Näin se menee
Unohda, kerran sovittu on jotain mainitsemaasi.
- kokeilemalla tiedät
Ehkäpä näin kirjoitti:
Ehkä "kokeilemalla tiedät" puhui siitä miten hän kokee itselleen sopivaksi, eli ei halua yhteydenottoa, mikäli se loisi toiveita enemmästä ja olisikin sitten vain kuulumisten kysymistä.
Aivan juuri noin.
- ei ole rohkeutta
Rohkeastivaan kirjoitti:
mutta oletko koskaan ajatellut että se voi tästä torjutusta tuntua ylitsepääsemättömän vaikealta enää alkaa mitään yhteyksiä ottamaan... eli kyllä se on minusta tuossa tilanteessa sen torjujan se yhteys otettava, jos kerran mielensä on muuttanut.
- Jos näin?
ei ole rohkeutta kirjoitti:
mutta oletko koskaan ajatellut että se voi tästä torjutusta tuntua ylitsepääsemättömän vaikealta enää alkaa mitään yhteyksiä ottamaan... eli kyllä se on minusta tuossa tilanteessa sen torjujan se yhteys otettava, jos kerran mielensä on muuttanut.
Entäpä... jos torjuja ei uskalla ottaa yhtettä kun on pahoittanut torjutun mielen jo kertaalleen...
- torjuttu
Jos näin? kirjoitti:
Entäpä... jos torjuja ei uskalla ottaa yhtettä kun on pahoittanut torjutun mielen jo kertaalleen...
Paljon matalampi kynnys se on torjujalla ottaa yhteyttä kuin jo kerran torjutuksi tulleella. Tämä on fakta.
- SingForAbsolution n
torjuttu kirjoitti:
Paljon matalampi kynnys se on torjujalla ottaa yhteyttä kuin jo kerran torjutuksi tulleella. Tämä on fakta.
Samaa mieltä, torjujalla taitaa olla matalampi kynnys, mutta samalla puuttuu motiivi yhteyden ottoon... joten ympyrä sulkeutui :/
Kiitos muuten ihanista viesteistä kaikille :) - vaikkapa näin
Jos näin? kirjoitti:
No oliskos silloin pahoittelujen paikka, ehkä silloin saisit uuden mahdollisuuden?
- en häiritse
torjuttu kirjoitti:
Tuo on niin totta. En mitenkään enää vaivaa häntä torjutuksi tulemiseni jälkeen uudelleen. Silti ikävöin vielä. Ei ne tunteet ole mihinkään kadonneet, hän saisi sen tietää jos ottaisi yhteyttä.
- Nyyh!
Niin tavallaan hän loppujen lopuksi torjui minut viimeksi kun yritin pitää yhteyttä yllä. Silloin sovimme, että tämä oli nyt tässä ja viimeiset sanat on sanottu :( Jäi todella paha mieli siitä miten kaikki päättyi.
Laita nyt vaan viestiä! Omalla kohdalla hyppisin pilviin jos saisin viestin! Mun tunteet tätä henkilöä kohtaan on todella lämpimät, mutta itse mokasin, ja harmittaa ihan hel€&&€)tisti. Kokeilu nyt, voi olla positiivinen ylläri! Itse haluaisin pitää yhteyttä, mutta toinen sanoi että tämä oli sitten tässä, ja suru on suuri, särkee sydämmen!
- Nyyh!
ei onnistu kirjoitti:
tällä minun ihailun kohteella on jo mies ja perhe ,tekis mieli mut ei vaan voi ,pakko ihailla taustalla salaa...nainen on minua vanhempikin mutta onpas niin seksikäs pakkaus että sekoittanut mun pään ihan totaallisesti ;) siis hyvällä...tahtoisin niin kovasti koskettaa häntä oikein kunnolla ja pitää kiinni
Laita viestiä, niin saat asiasta selvyyden! Voipi olla että toinen kaipaa sun kosketusta! Itse kaipaan kosketusta tietyltä ihmiseltä, mutta taitaa haaveeksi jäädä! Jos olisi nyt tuossa, niin pitäisin kiinni, enkä päästäisi koskaan irti!
- outolintu..
Nyyh! kirjoitti:
Laita viestiä, niin saat asiasta selvyyden! Voipi olla että toinen kaipaa sun kosketusta! Itse kaipaan kosketusta tietyltä ihmiseltä, mutta taitaa haaveeksi jäädä! Jos olisi nyt tuossa, niin pitäisin kiinni, enkä päästäisi koskaan irti!
mikset nyyh itse laita viestiä?
- M Woman
Sivusta vaan..
en ihmettele mitään...jatkakaa ei täällä kukaan kerro, siksi täällä ollaan, eikä irl. Jep, Jep.
- ---
Laita nyt ihmeessä kerran se vain kirpaisee...tuskin mitään kovin ikävää voi tapahtua uppoohan laivojakin ja silti sirkus pyörii...parempi se kuin epätietoisuus...
- SingForAbsolution n
Epätietoisuus on vain sitä, että minä elän edelleen syysunelmissa, enkä ole huomannut että nyt on kevät, hän elää jo kevättä :(
- rakastuin
Itsekin kaipaan erästä, johon ei ole enää lupaa ottaa yhteyttä. Tunteet on edelleen silti voimakkaat, siitä en pääse eroon. Kyyneleet virtaavat kun ajattelen häntä. En voi enää kohdata häntä ja koetan vältellä kaikin keinoin, silti joudun välillä näkemään hänet.. :( Helpompaa olisi unohtaa jos ei näkisi..
- SingForAbsolution n
Voi sua, todella raastavaa varmasti kun joudut vielä näkemäänkin häntä aika ajoin. Tsemppiä sulle, muuta en osaa sanoa.
- Everything fades
Hyvä biisi, mutta niin surullinen.
- 3232322323
Loistava bändi aloittajalla!
- hevonen3
- SingForAbsolution n
?
- Nyyh !
Laita viestiä, ja kokeile? Sittenhän se selviää, tiedä vaikka onnistuisi! Itsellä sama tilanne, ja pahaolo on koko ajan, ja ikävä vaivaa!
- M Woman
Mitä nyt yhdestä hulluudesta, minä en jaksa nyyhkiä sitä, tunnistan hulluuden itsessäni ja me ollaan parhaimmat kamut :). En " minä" oikeasti muuten tänne tämmösii kirjoittaisi. Mun on kai pakko mennä potkimaan tuota lunta, ennenkuin se sulaa. Ja sitä paitsi, mulla särkee päätä ( oikeasti) taitaa olla näitä oireita( hullun). Nyt kyllä etsin buranan käsiini ja näyttelen lopun päivää järkevää, eli menen tuonne irl ja tehtailen mukamas jotakin, ja näin.
Kiitos ja kumarrus, olin poissa yli kuukauden, joten älkää hyvät ihmiset leimatko tämän aamun perusteella palstapierupirkkoluuseriksi, vaikka juuri sellaiseksi tunnen itseni juuri nyt.
Love, peace and joy, varsinkin yhdelle ajatukseni ihmiselle, jolle toivon hyvää palstapäivää, jos sattuu täällä olemaan ( tietenkään ei itse tunnista että tää sille, eikä tarvitse). Jos oikeasti haluaisin ja tuntisin tarvetta toivottaa hyvää palstapäivää, niin sanoisin sen face to face, eli kaikille sitten.
- SingForAbsolution n
Tämä minun aloitukseni oli tunteiden purkaus, en aio ottaa yhteyttä kun niin on kerran sovittu, aika hyväksyä tosiasiat. Minä toimisin jos voisin epäillä että sitä odotettaisiin. Niin ei kuitenkaan ole, oikeesti.
"And the hardest part was letting go, not taking part"
Mutta hei, minä en tiedä teidän tarinoitanne, joten suosittelen ottamaan yhteyttä! :)
Tai sitten...
Motivaatiomusiikkia teille: http://www.youtube.com/watch?v=jAq3b4NlnJ0- 1+1
coldplay myös aivan loistava! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800