Nyt on kirjanpito tehtynä, eipä jäänyt viime tippaan :). Onneksi häiriköit ajatuksiani nykyään vähemmän, kuin joskus muinoin ;). Voishan tuonkin homman laittaa tietenkin jonkun kirjanpitäjän tehtäväksi, mutta mulla on hyvä tietokoneohjelma, ja tykkään värkätä sen itse.
Seuraavaksi sitten kai on käytävä veroilmoituksen kimppuun. Saan hyvän syyn nököttää tietsikan äärellä ;).
Ihana auringonpaiste ulkona, jees sinne siis. Nautitaan keväästä :).
Kirjanpito pulkassa
17
217
Vastaukset
- hirvittää kirjanpito
Pokkaan ja nostan hattua !!
- laiska laskemaan
No sullahan jäi ihan pari päivää armonaikaa, eiks se oo 15-päivä kun se ilmoitus pitää jättää verottajalle, hyvä homma.
- sivusta kerron
Nykyään se on 12. pv, ennen oli 15.
- Ai mä luulin
et sulla on se taloushallinnon ihminen, joka laskee sun debit/Creditit. Niinhän sä leuhkit.
- hjuva.
Sina tehda hyva kirjanpito
- M.... Mies
Läppäri mukaan ja kauniista ilta-auringosta nauttimaan. :)
Muista pukeutua lämpimästi ettei flunssa yllätä.
Itse lähden tästä puolen tunnin päästä salille kavereiden kanssa treenaamaan. :)
Kivaa iltaa ja mukavaa veroilmoituksen tekoa. :)
Olet kyllä ahkera. :)- ap.
Hassu juttu, että juuri sinä vastaat taas aloitukseeni. Mut olisko niin, että hyväntuulinen vettä puoleensa toista hyväntuulista?
Kivaa päivää sullekin, ja sille mun hälle myös...
- 12+3
Ohhoh ja vai niin.
- ihanko totta
Oma kehu haisee tuossa aloituksessa. Mitä siitä tulisi jos me kaikki ruvettaisiin luettelemaan mitä kaikkea työtä olemme päivän mittaan tehneet. Monet muutkin yrittäjät tekevät joka vuosi nuo asiat eivätkä siitä meteliä pidä ja kehuskele kuinka vitun fiksuja ja päteviä he ovat. Eikö sun lähipiiri kehu sua tarpeeksi vai mistä se johtuu ett pitää täällä kehuja kalastella. Oon mäkin kirjanpitoa aikoinaan opiskellut, mutt mitä sitten, niin on tuhannet muutkin tässä maassa.
- wish me luck
No mikäs sulle nyt tuli?
Eihän tässä aloittaja mun mielestä mitenkään kehuskellut.
Ihan perushyväntuulinen toteamus vaan.
Maailmassa on liian vähän hyväntuulisia ihmisiä, jos tänne on niistä muutama eksynyt niin voitasko vaan nauttia siitä :)
Mä alan vääntään hakupapereita kouluun, aurinkoa kaikkien päivään! - onnea matkaan
wish me luck kirjoitti:
No mikäs sulle nyt tuli?
Eihän tässä aloittaja mun mielestä mitenkään kehuskellut.
Ihan perushyväntuulinen toteamus vaan.
Maailmassa on liian vähän hyväntuulisia ihmisiä, jos tänne on niistä muutama eksynyt niin voitasko vaan nauttia siitä :)
Mä alan vääntään hakupapereita kouluun, aurinkoa kaikkien päivään!Onnea vaan hakemiseen toivottavasti onnistaa.
Eipä ole syitä olla iloisella mielellä, vähän vaikea repiä huumoria ja iloista mieltä, kun joutuu vierestä seuraamaan miten läheisen sairaus etenee, etkä pysty tekemään asialle yhtään mitään. Joka päivä on vielä rankempi kuin edellinen päivä, joka päivä joudut keräämään itsesi, että jaksaisit, että voimasi riittäisivät. Joka päivä joudut näkemään miten sairaus syö läheistäsi, toinen on riippuvainen täysin sinusta ja sinun avustasi. Se särkee sydämen, miten pystyisin olemaan hyväntuulinen tällä hetkellä. Toivotan kaikille omaisiaan hoitaville voimia ja jaksamisia.
- Ei tämä yhteiskunta
silleen pyöri, että kokoajan kehuskellaan omaa erinomaisuuttaan.
- tuo niin
repesin...kiitti...
- Ämmi himmaaja
Mm,mm,mm...Todellakin, todellakin aivan. Mitä siitä tulisi jos mä kehuisin itseäni ja sä kehuisit itseäsi, ei se yhteiskunta pyöri niin että me kaikki kehuisimme itseämme. Voi kuule aloituksen tekijä, en mä voi sulle kehujaksi ruveta.
- ap.
Ämmi himmaaja kirjoitti:
Mm,mm,mm...Todellakin, todellakin aivan. Mitä siitä tulisi jos mä kehuisin itseäni ja sä kehuisit itseäsi, ei se yhteiskunta pyöri niin että me kaikki kehuisimme itseämme. Voi kuule aloituksen tekijä, en mä voi sulle kehujaksi ruveta.
Teet niin tai näin, aina väärin päin ;).
Enhän mä mitään kehuja saadakseni aloitusta laittanut, hyvänen aika sentään.
Otsikko, nimimerkki, sisältö - kaikki liittyy vaan siihen, että halusin hälle jotain laittaa. Kun hänen kanssaan on joskus ollut puhetta tuosta alv:stakin. Ja on mun ajatukset joskus hänessä pyörineet niin paljon, etten ole meinannut mitään saada aikaiseksi.
En minäkään aina hyvällä tuulella ole, silloin en kylläkään yleensä kirjoittele. Ymmärrän hyvin senkin, että tosilla on raskaampia aikoja, heille toivotan voimia. On mullakin ollut elämässäni synkkiä aikoja.
- Ömmi Hynääjä
Mitä toisaalta siitäkin tulisi, jos kaikki vaan luettelis täällä, mitä eivät päivän mittaan ole saaneet aikaiseksi, ja miten hirveä ikävä ja kaipuu heillä on siihen toiseen ihmiseen, ja miten näppis tai älypuhelinkin meni melkein pilalle kun kastui niin kyynelistä ;).
- ..............
Mulla ei ole ikävä ketään, enkä kaipaa ketään. Tekemistä on piisannut joka päivä, ei tarvi mainostaa tekemisiäni tai tekemättä jättämiäni asioita. Itkun paikka....buhuuu..sniifff...*alahuuli väpättää*...mulla ei ole edes älypuhelintakaan....byäähhhh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593