Toivottavasti sinä luet tämän. Tarkoitukseni ei ollut koskaan luokata sinua. Luulin sinua vanhaksi tutuksi 15 vuoden takaa, koska soitit kappaleita, jotka muistuttivat minua niistä ajoista. Silloin löysin oman sielunkumppani, mutta suhteemme kesti vain hetken. Olin hänellä pitkään loukkaantunut, koska huonosta itsetunnostani ja aiempien vähien mieskokemusten vuoksi hän sai minut tuntemaan, että en tule koskaan ketään saamaan. Halusin hänen tietävän, että olen antanut hänelle hänen hylkäämisensä anteeksi ja soitin sinulle biisit, jotka halusin hänen kuulevan, koska sinä niin kovasti muistutit minua hänestä ja ajattelin, että vihdoin hän on täällä minun luonani. Myöhemmin ymmärsin, että hän on myös pahoillaan kaikesta ja hänellä on myös tunteita minua kohtaan. Olen kaivannut häntä suunnattomasti nämä 15 vuotta, mutten koskaan sanonut hänelle kuinka häntä rakastan. Aiemmin se johtui siitä, että luulin, että hän pitää minua epäviehettävänä ja tällä hetkellä hän on parisuhteessa ja prinsessat eivät toisten miehiä vikittele. Tarkoitukseni ei ollut johtaa sinua harhaan ja olen kiitollinen kaikista uusista kappaleista, jotka sinun avullasi löysin. Toivon sinulle jatkossa pelkkää hyvää, mutta en voi jatkaa tätä, koska vaikka tiedän, etten voi sielunkumppaniani koskaan saada ja minun on jatkettava elämää ilman häntäkin, en voi ihastua ihmiseen, jonka kotipaikkakuntaa, ikää yms. en tiedä. Toivottavasti löydät etsimäsi. Kaikkea hyvää elämääsi.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415