Tämän palstan ylläpito suorittaa mielivaltaisia estoja, joiden eettiset- ym. taustat ovat omaperäiset, tuntemattomat ja väärät.
Estojen taustat ja noiden kestot on delvitettävä!
Estämiset
17
92
Vastaukset
- konnarinna
Jaa, minä olen saanut olla vallan estoton.
- rikkuri
Eiköhän ruveta istuma lakkoon niin nähdään kenen kankku kestää
- Hantta Pulkju
Eiköhän täällä useimmilla ole perä levinnyt jo liiasta ruudun edessä istumisesta?
- leväperä 2
Hantta Pulkju kirjoitti:
Eiköhän täällä useimmilla ole perä levinnyt jo liiasta ruudun edessä istumisesta?
Sama kai missä istuu ja peräänsä levittää.
- Hantta Pulju
leväperä 2 kirjoitti:
Sama kai missä istuu ja peräänsä levittää.
Emmäänytiijä.
Miulla ainakin pää pakosti kulkee perän mukana, joten ei minulle ainakaan ole se ja sama, missä perääni levennän.
- lyyli leväperäinen
Tehdään mielen osoitus eduskunnan edessä
- naiseni kanssa
Mitä kirjoitetaan banderolleihin? Auttakee miut pois keskustelupalstoilta, olokee hyvät!!
Ottaa ei anna mittään.
Estäminen tietää yleensä kaksminuuttista. :D
- auta-armias jos on -
toistamieltä, ilmeisesti ilmoittaa että liittyy kohta venäjään ja että on oikea presidentti tällä palstalla, heh
ylläpito on ottanu oppia puuttinista,
ylläpito on sitä mieltä ettei kenelläkään muulla saa oll mielipiteitä
siinä syy estoihin - mieheke
-no, joo...mut estoon sais kyl laittaa enemmänkin ja useammin näitä jotka jauhaa kokoajan sitä samaa, ja vie tilaa latteuksillaan...mut aivan sama...
-mut lisään vielä, et ylläpitäjällä on tietenkin täysi oikeus olla julkaisematta yhtään mitään näillä sivuilla, jos ei jostain syystä halua, ja kenenkään on aivan turha vedota esim. sananvapauteen, se ei koske näitä suomi24-sivuja... Tuskin ylläpidossa kukaan "mieltään" näyttää, työtään tekevät. Jumit ja muut ihmeellisyydet lienee olleet teknisiä? Nyt tuli ilmoitus että ongelmat on selvitetty, ja kun kokeilin niin pääsin jopa profiiliani muokkaamaan - pitkästä aikaa.
Kiitokset ylläpidon tytöille!- IHMETTELIJÄ
Syyttömästi bannattuja on tullut, onko syy ylläpidon vai luotsin.
Olin minäkin bannissa vähän väliä, enkä ainakaan siksi että olisin sääntöjen vastaisia kirjoitellut !!!
IP-osoitteeni luvatonta käyttöä (joidenkin häirikköjen taholta ?) tarjottiin selitykseksi... Mutta mitäs näistä enää, nyt näyttää että ongelmat on selvitetty. Oikea elämähän on netin ulkopuolella ;-D))
Luotsin toimiin en ota kantaa - ainakaan näin julkisesti.- ww:)
saimaantaka kirjoitti:
Olin minäkin bannissa vähän väliä, enkä ainakaan siksi että olisin sääntöjen vastaisia kirjoitellut !!!
IP-osoitteeni luvatonta käyttöä (joidenkin häirikköjen taholta ?) tarjottiin selitykseksi... Mutta mitäs näistä enää, nyt näyttää että ongelmat on selvitetty. Oikea elämähän on netin ulkopuolella ;-D))
Luotsin toimiin en ota kantaa - ainakaan näin julkisesti.Just oikein, netin ulkopuolella, vaikka saattaa tulla netti sokeus joillekkin.
- sama käyny mullekin
saimaantaka kirjoitti:
Luotsin toimiin en ota kantaa - ainakaan näin julkisesti.Et sä saimaantaka oo varsinaisesti bannissa ollu, samaa ip osotetta käyttää moni, kun nettitikulla pelataan. Olet yhdistynyt bannattuun linjaan etkä siks pääse läpi.
Uusi yritys saattaa aukaista vapaan ip:n.
- jukol
-höh, ja vankilatkin täynnä syyttömiä...
- Hulda Huoleton
Bannaukset ovat sikäli turhia, kaikilla melkein on muitakin vempaimia kuin bannattu ip.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3146781Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653829- 2073096
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242787- 741922
- 1461682
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101672Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408