Jos hän ei ota yhteyttä sinuun, unohda!
Oppitunti1
12
302
Vastaukset
- Opettaja 2
Oppitunti 2 - Rakkaus säilyy välimatkasta ja etäisyydestä huolimattakin.
- Tunne säilyy vaan
Kokeneena oppilaana tiedän, että kakkosopettaja ajattelee samoin kuin minä.
Rakkaus ei häviä, vaikka kaikki muu häviäisi. - Niinpä..
Tunne säilyy vaan kirjoitti:
Kokeneena oppilaana tiedän, että kakkosopettaja ajattelee samoin kuin minä.
Rakkaus ei häviä, vaikka kaikki muu häviäisi.Ihmeellistä. Aito Rakkaus kestää. Se puskee kaiken läpi.
Rakkaus saa tekemään isojakin asioita. Mikään ei tunnu enää miltään ilman häntä. Näin minäkin koin.
Rakkaus antaa voimaa ja saa maailman näyttämään paljon valoisammalta.
"Vanha vanha sydämeni, miksi mulle laulat."
Miksi vielä tässä vaiheessa elämää koin jotain sellaista, mitä luulin jo unohtaneeni.
Se, mies, sai kaiken tämän tunteen aikaan. Olen hämmentynyt.
- 203+3
Aloittaja on oikeessa. Sain tuon kokea myös itse. Onneksi se ei enää haittaa, ja koko juttu tuntuu jo ihan tyhmältä näin jälkeenpäin ajatellen
- opettaja 3
Oppitunti 3.
Voit myös itse ottaa yhteyttä.- Opettaja 4
Oppitunti 4
Ei voi ottaa, jos toinen on sanonut, että kestettävä on.
- Niinpä..
Olen oppituntini käynyt. On aika siirtyä elämässä eteenpäin. Askeleet tuntuvat raskailta. Ne on vain päättäväisesti käännettävä pois sinusta. On aika ymmärtää, että et ollutkaan minua varten. En sitä millään haluaisi uskoa. Niin pitkään olen pitänyt toivoa yllä.
Kun rakkaus tulee vastaan, se tuo päivänpaisteen mukanaan. Se saa maailman näyttämään valoisammalta, värikkäämmältä. Se on uskomaton tunne.
Kiitos, mies, että sain sinut kohdata. Sinut tulen kätkemään kauniina muistona sydämeen. Olet siellä ikuisesti.
Viimeinen kohtaaminen, jolloin sain vielä tuntea sinut lähelläni.10/11 - sydänsuruja
Oppitunti 5
Älä ihastu varattuun- eritilanteita
Oppitunti 6
Varattu voi myös valehdella olevansa varattu. - Niinpä..
Kohtalo meidät yhteen toi. Me rakastuimme, tiedän sen. Se rakkaus vei minut mukanaan. En silloin ollut vapaa, mutta nyt olen. Ei entiseen voi jäädä, jos sydän muualla. Olin rehellinen tunteilleni.
- Älä kiusaa itseäsi
Itsensä rääkkäämistä yksipuolinen rakkaus.Ellen ole saanut vastakaikua.Unohdan aina.
En ymmärrä ihmisiä, jotka haikailevat sellaisia, jotka eivät ole heistä kiinnostuneita.
Ihmeellistä roikkumista ja itselleen valehtelua, eikä osata mennä eteenpäin. - Kiusaa itseäsi
Tuohon sanoisin että oikea aika on oikea aika ..
Ihmiset jotka osaavat katsoa haluavatko millaisen suhteen ovat kypsempiä kuin ne jotka ryntäävät yhdestä toiseen ..
On paljon miehiä ja naisia jotka vain hyppäävät sängystä sänkyyn .. eivätkä loppujen lopuksi löydä mitään muuta kuin tuskansa ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583