Joka kerta, kun puhelimeeni tulee viesti, toivon sen olevan sinulta. Nyt alan jo pikkuhiljaa uskomaan, että en kuule sinusta enää mitään :( Mulla on ihan hirvee ikävä! Mutta kyllä mä tästä vielä nousen, entistä vahvempana.
2812
57
818
Vastaukset
- get over it man
Ei tule sulle ikinä enää mitään typerä äijänkuvatus. Siinähän odottelet.
- ....
Älä luovuta vielä jos ei vain tiedä numeroa eikä löydä.
- 13+14
Miksi odottaa, kun voisit itsekin toimia.
- toiveet
ikävään tarrautuminen!
- nainen...
Tuosta numerosta tuli jotain mieleeni....
- Markus.
Hääpäivämme päivämäärä...
Tämän on pakko olla HÄN. - 2909
Miksi pitäisi tulla viestiä?
- life sucks!
Tiedän tunteen. Kai tässä on vaan totuttava ajatukseen ettei HÄNKÄÄN kuulu elämääni. Nyt olen varma asiasta, etten enää päästä ketään lähelleni. Kaikki vaan satuttavat pahimmalla mahdollisella tavalla. Ennemmin olen yksin.
- tunnistan numeron
Viimeisin yhteydenotto oli minulta, pallo on sinulla nainen.
- Ikävöin aikani..
Miehelle tämä.. Hän saisi minuun yhteyden, vaikka ei olisi numeroa enää. Haluaisin hänen vaan tietävän, että mulle jäi ihan hirveä ikävä kaikesta huolimatta. Asioiden menneen tietyllä tavalla, vain hän voi ottaa enää yhteyttä. Hän ei välttämättä tiedä, että jäin todellakin kaipaamaan. Ja pakko koittaa kaikki keinot jos hän vaikka näkisi tämän..
- väsynyt for lady
En tiedä sitä, enkä oikeestaan ole varma yhtään mistään enää.
Ajatella ei enää tahtois, kun ei tiedä mitä ajatella. - miksi et sinä muka
Miksi vain hän?
- hirMuikävä
Tunnistan numerosarjan mutta et voi olla hän koska hän kirjoittaa kieliopillisesti "oikein" eikä kirjoittaisi väärin sanaa koEttaa .. :( harmittaa kun olin aluksi varma että olisit hän.
- Ikävöin aikani..
Ja toi 2812 ei liity mihinkään puhelinnumeroon.. Se on joku muu, minkä hän tietää.
- <3:lla sinulle
Ei olekaan puhelinnumero. Tunnistan. Olen jo tehnyt kaikkeni, viimeisin yhteydenotto oli minulta. Nyt on sinun vuorosi.
- naiselle tämä
Pvm. ?
- nainen...
Kyllä...
- For woman
nainen... kirjoitti:
Kyllä...
Entäs toinen pvm. tai edes kuukausi ?
- Ikävöin aikani..
For woman kirjoitti:
Entäs toinen pvm. tai edes kuukausi ?
Vaikka ei taida olla kysymys mulle, niin silti kerron "oman" toisen.. Se oli 82..
- Nainen3
Ikävöin aikani.. kirjoitti:
Vaikka ei taida olla kysymys mulle, niin silti kerron "oman" toisen.. Se oli 82..
Satuin olemaan hereillä ja näkemään tämän joten vastaan, 2812 on pvm. Toinen päivämäärä pitäisi olla mulla tiedossa, mutten saa millään mieleen, keväällä tai alkusyksystä, silloin ei ollut lunta maassa eräs vuosi. Pallo olis varmaan mulla mutten tiedä onko sun tunteet enää samat...
- harminpaikka!
Kun tuntee toisen hyvin, tietää hänen kirjoitustapansa. Itse käytän sitä hyväkseni kun epäilen tunnistavani täältä jonkun. Vaikka olisi tuttu päivämäärä tai etunimi otsikossa, mutta kirjoittaja tekee kielioppivirheitä joita korkeakoulutettu kaivattuni ei tekisi, osaan suodattaa tällaiset viestit pois.
"Asioiden menneen tietyllä tavalla"
"Ja pakko koittaa kaikki keinot "
Näitä kielioppivirheitä hän ei tekisi, siksi et ole minun HÄN vaikka päivämäärä muuta antaisikin ymmärtää.- lkhkjhfggfkgv
Katkerien palsta on tuolla toisaalla.........ymmärsitkö vai oliko liikaa virheitä ?
- Hyvää
Yötä 2812:lle, jos tahdot tosiaan kokeilla kaikkia keinoja
älä unohda itse puhua tai soittaa.
Nouset vahvempana joo, mutta myös hiukan sulkeutuneenpana. - tä tä
L.L. nc
- Aulis Gerlander
Kyseinen henkilö on varmasti saanut viestisi tätä kautta.
On se kumma jos ei ala viestiä kohta pukkaamaan.
Jos viestiä ei kuulu, tulee kyseeseen kolme vaihtoehtoa.
1. Akku loppu tai huono kenttä.
2. Kyseinen henkilö ei ole lukenut tarkoilla tunnisteilla kirjoitettua viestiäsi.
3. Tai sitten olet yksinkertaisesti sössinyt asiat niin pahasti, että kyseinen
henkilö haluaa säästää itsensä enemmältä harmilta.
Voisit tietysti itse ottaa selvää, mitä hänelle kuuluu. - Ikävöin aikani..
Olisipa se niin helppoa, että voisi vaan laittaa viestin.. Yhden tietyn syyn takia en voi laittaa viestiä ja se liittyy viimeiseen viestiin, minkä hänelle laitoin, sekä luottamukseen. Harmittaa vaan suuresti, kun siitä on voinut käsittää jotain vähän väärinkin, tavallaan. Kumpa löytäisin keinon, että hän saisi tietää ikävästäni ja kaipuustani. Vaikka mulla ei ole koskaan ollut tapana heitellä palloja, niin tässä tilanteessa pallo on hänellä. Olisipa asiat joskus yksinkertaisempia..
- Kauko Parantainen
Koska laitoit viimeisen viestin?
Onko tuo 2812 syntymäpäivä?
Miksi et voi itse olla yhteydessä?
Tätä kautta tuskin löytää ketään. - harminpaikka!
Hän ei myöskään kirjoittaisi kuMpa..
- Onko sulla...
harminpaikka! kirjoitti:
Hän ei myöskään kirjoittaisi kuMpa..
...tekemisen puutetta kenties?
- Eräs nainen
Onko sulla... kirjoitti:
...tekemisen puutetta kenties?
Täällä on varmaan sitten useampiakin 2812-naisia vastaillut eri nimimerkeillä...
- kysymysmerkki75
Päivämäärä kolahti, kuka siellä kaipailee?
- Ikävöin aikani..
Jos 75 viittaa syntymävuoteesi, niin ohi menee vähäsen. Erästä komistusta ikävöi "luovuttaja"..
- vai kuinka?
Jos 75 viittaa syntymävuoteesi, niin ohi menee vähäsen. Erästä komistusta ikävöi "luovuttaja"..
Mutta oikea vuosikymmen kyseessä?
- Ikävöin aikani..
vai kuinka? kirjoitti:
Mutta oikea vuosikymmen kyseessä?
Jep
- 1978
Jep
?
- Ikävöin aikani..
1978 kirjoitti:
?
Liian kaukana tuo vuosiluku..
- Eräs...
Liian kaukana tuo vuosiluku..
Kenen päivämäärä tuo on, naisen itsensä vai miehen jota kaivataan? Eräs vuosiluku kolahti.
- Toinen1
Eräs... kirjoitti:
Kenen päivämäärä tuo on, naisen itsensä vai miehen jota kaivataan? Eräs vuosiluku kolahti.
Tai naisen jota kaivataan?
- Ikävöin aikani..
Eräs... kirjoitti:
Se ei ole erikseen kummankaan päivämäärä. Sillä on muu merkitys..
- kyaymyamerkki75
ok, toivotaan että saat yhteyden kaipaamaasi ihmiseen
- Ikävöin aikani..
Ai niin, kiitos! :) Nyt kyllä alkaa tuntuu, ettei tätä kautta häntä löydy.. No ehkä törmään häneen joskus kaupungilla tai jossain, kun naapurikaupungeis asutaan, eikä välimatkakaan pitkä ole.. Ainakin samassa ravintolassa, mahdollisesti..
- kyllä
oikea vuosikymmen..
- 18+11
Sama täällä
- luupää
Minulle lupasi eräs nainen villasukat tuona päivämääränä. 28,12 oli se päivä
- sekö?
71???
- koita tätä
64
- Ikävöin aikani..
Taitaa olla 73.
- tarkoitit kai
Taitaa olla 73.
Hänen syntymävuotensa?
- Ikävöin aikani..
tarkoitit kai kirjoitti:
Hänen syntymävuotensa?
Niin..
- hetsuke
No oho. Mun synttärit. ;D
- Vai kuinka?
Taas yksi viaton lisää. ;) Eikös tuo ole viattomien lastenpäivä? :)
- hetsuke
Vai kuinka? kirjoitti:
Taas yksi viaton lisää. ;) Eikös tuo ole viattomien lastenpäivä? :)
On se. :)
- tyhjä taulu
hetsuke kirjoitti:
On se. :)
lapset on viattomia, kunnes tulee aikuinen ja näyttää huonoa mallia.
- call me maybe
Ehkä hän kysyy vain kuulumisia. Kertoo tietty että hän on ajatellut sua, mutta siitä ei kannata vetää syvempiä johtopäätöksiä.
- Ikävöin aikani..
=) Vaikka näistä sivuista ei ehkä ollut apua, mutta hän otti yhteyttä.. :)
- Life is go On!
Niinpä niin. Hän otti yhteytää. Mutta?..Siinäkö se sitten oli?
- Tässä vanhassa
ketjussa kolahti vähän liikaa sattumia, hatoiko tuo viimeinen viesti liittyä jotenkin siihen että menis luottamus sinuun jos lähestyisit?
Nähdäänhän me siellä ravintolassa aika usein, anna pieni vinkki seuraavaksi niin ehkä tämä tästä setviintyy.
t. K-mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633