Joskus toiveajattelen että tässä on joku väärinkäsitys hän on laittanut viestin toiselle mun nimiselle koska kaimani numero on ennen mua kun tekee haun enirolla. Ja olet poistanut mun viestin tai se ei ole tullut perille. Tai sitten, tai sitten jne.. Mutta sitten tajuan että et vain halunnut vastata. Tämä on vain ajatusten purkua älkää omiko.
haikeaa mutta totta
4
208
Vastaukset
- sim laatikossa
Saattaa hänellä olla useampi liittymä. Laittakaa viestin välitystiedot päälle, niin tietää onko mennyt perille.
- giljotiiniton
Jos laitat vielä viestin perään ja laitat siihen vain että saitko viestini välitystiedot päällä niin katotaan viitsiikö vastata.. Onhan totta sekin että numerot vaihtuilee nykyään usein. Yhteen vastaamattomaan viestiinkö katkeaisi koko juttu?
- Äläpä jauha
soopaa!
Jos olet laittanu viestin kännykkään, niin se sun numeros on varmuudella siinä viestissä, eikä sitä tarvii minkään kautta pyydystää.
Miten joku vieläkin yrittää provolla sumuttaa??????
Olisit ensin soittamalla ottanu yhteyttä, jos vaikka numero vaihtunu niin miten se sun viesti on perille menny? Etsiytyykö ne sun viestit varmuudella aina sun haluamalle henkilölle!- a l o i t t a j a
Tarkoitin että on poistanut viestin lukematta sitä tms. Mutta joo todennäköisesti on mennyt perille. Kunhan vain toiveajattelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583