Jätin exäni osittain toisen takia enkä edes saanut häntä!
TUNNUSTUS
82
1192
Vastaukset
- voi eii..
Mitä kävi? Miksi?
- aapee*
Liian pitkä juttu, enkä halua jakaa täällä
- and done that
aapee* kirjoitti:
Liian pitkä juttu, enkä halua jakaa täällä
Almost been there
- aapee*
No okei. Olin jo pitkään halunnu erota exästäni, mutta en saanut voimia siihen. Ihastukseni kautta selvisin erosta, rakastuin palavasti ja nyt loppujen lopuksi olen yksin. Kai mä sen ansaitsen
- aapee*
aapee* kirjoitti:
No okei. Olin jo pitkään halunnu erota exästäni, mutta en saanut voimia siihen. Ihastukseni kautta selvisin erosta, rakastuin palavasti ja nyt loppujen lopuksi olen yksin. Kai mä sen ansaitsen
Ja vieläkin rakastan häntä! Tää repii mun sielun palasiksi!!
- Hei haloo
aapee* kirjoitti:
Ja vieläkin rakastan häntä! Tää repii mun sielun palasiksi!!
Onks. Valoo???????
Kerro ihmeessä tuo sille ketä rakastat!!!!!
Tulee varmasti luoksesi - aapee*
Hei haloo kirjoitti:
Onks. Valoo???????
Kerro ihmeessä tuo sille ketä rakastat!!!!!
Tulee varmasti luoksesiOlen kertonu!! Sehän tässä masentaakin! Mä hajoon!!
- veikkaan
aapee* kirjoitti:
Olen kertonu!! Sehän tässä masentaakin! Mä hajoon!!
Ettet tarpeeksi selkeesti, et toinen olisi sen ymmärtänyt.
mitäs vastas? JOS kerroit tai luulit kertoneesi. - aapee*
veikkaan kirjoitti:
Ettet tarpeeksi selkeesti, et toinen olisi sen ymmärtänyt.
mitäs vastas? JOS kerroit tai luulit kertoneesi.Kyllä ihan selkeesti kerroin. Ekan kerran kasvotusten ja tokan kerran viestillä. Vastaukseks sain ettei kiinnosta. En mahda itselleni tässä asiassa mitään. En ole enää ihastunut vaan rakastunut ja arvaa ottaako pattiin kun en saa häntä!
- Käytät ihmisiä hyväk
aapee* kirjoitti:
Historia toisti itseään näinhän sä näistä ex ex ex päässy aiemminkin eroon kun alkaa toisen sala suhteen ja kun kaikki paljastuu se on silloin siinä. Olishan sitä kulissia voinnut tietysti jatkaa eihän mun olisi tarvinnut kuin hyväksyä tämä uusi rakas se ei nyt kuitenkaan sopinut mulle . Niin yritithän saada mut takaisin siihen . OLET PELURI .
- aapee*
Käytät ihmisiä hyväk kirjoitti:
Historia toisti itseään näinhän sä näistä ex ex ex päässy aiemminkin eroon kun alkaa toisen sala suhteen ja kun kaikki paljastuu se on silloin siinä. Olishan sitä kulissia voinnut tietysti jatkaa eihän mun olisi tarvinnut kuin hyväksyä tämä uusi rakas se ei nyt kuitenkaan sopinut mulle . Niin yritithän saada mut takaisin siihen . OLET PELURI .
Mulla ei kovin montaa suhdetta ole ollut ja tämä oli eka johon tarvitsin apua, että pääsin eroon.. sori vaan, mut väärää puuta haukut :) Eikä ole ollut salasuhdetta :) Minä en petä jos olen suhteessa. En pysty
- hyvääkevättä!
aapee* kirjoitti:
Kyllä ihan selkeesti kerroin. Ekan kerran kasvotusten ja tokan kerran viestillä. Vastaukseks sain ettei kiinnosta. En mahda itselleni tässä asiassa mitään. En ole enää ihastunut vaan rakastunut ja arvaa ottaako pattiin kun en saa häntä!
voimia! hyvä puoli tuossa on se, että lopetit suhteen ihmiseen jota et rakastanut. nyt sinulla on sydämessäsi ja elämässäsi pikku hiljaa tilaa uudelle rakkaudelle. se ketä et voi saada, jatkaa omaa elämäänsä. niin käy vääjäämättä myös sinulle. rakkaus kävelee vastaan kun vaan tarpeeksi menee eri paikkoihin, suhtautuu ihmisiin avoimesti eikä ainakaan muumioidu kotiin.
- kotkotkoot
aapee* kirjoitti:
mulla vähän samantapainen juttu menossa:( ett on vaikeaa
- i know you did
Vielä D))
- aapee*
Mitä tääkin tarkottaa?? Veikkaisin, ettet tiedä!
- Puhupuhupuhu
aapee* kirjoitti:
Mitä tääkin tarkottaa?? Veikkaisin, ettet tiedä!
Mä tiedän vaan yhden joka oli exänsä kanssa ja tunnusti. Mut sit kun erosi en ollut varma oliko kiinnostunut oikeasti vai ei... Jospa sulla sama? Väärinkäsityksiä, väärinkäsityksiä. Puhu sille rakkaalles, ainakin asiat selviää. Ei se mitään ota jos ei annakaan, joskus antaa.
- aapee*
Puhupuhupuhu kirjoitti:
Mä tiedän vaan yhden joka oli exänsä kanssa ja tunnusti. Mut sit kun erosi en ollut varma oliko kiinnostunut oikeasti vai ei... Jospa sulla sama? Väärinkäsityksiä, väärinkäsityksiä. Puhu sille rakkaalles, ainakin asiat selviää. Ei se mitään ota jos ei annakaan, joskus antaa.
tiedän etten saa häntä, joten en halua enää satuttaa itseäni lisää. paljon on jo mennyt ja vielä mielenterveys tallessa, enkä halua menettää sitä vaikka tällä palstalla olenkin. olen puhunut jo. minä olen oikeasti kiinnostunut hänestä.
- Nytkö
kaduttaa kun on myöhäistä?
- aapee*
Exääni en kaipaa.
- seksi kelpas
Onneksi jätin vain osittain. Huoli takasin vielä..
- aapee*
Seksi oli kyllä kieltämättä hyvää, mutta kohtelu ei. En huoli. Elän selibaatissa ennenmmin
- oletpas
aapee* kirjoitti:
Seksi oli kyllä kieltämättä hyvää, mutta kohtelu ei. En huoli. Elän selibaatissa ennenmmin
Törkee!
- aapee*
oletpas kirjoitti:
Törkee!
Enkös vaan :P
- rakkaus1
aapee* kirjoitti:
Enkös vaan :P
ei toisen kanssa kannata olla puolittain. hukkaa vain itsensä. joko kokonaan tai ei ollenkaan.
- aapee*
rakkaus1 kirjoitti:
ei toisen kanssa kannata olla puolittain. hukkaa vain itsensä. joko kokonaan tai ei ollenkaan.
nimenomaan. en harrasta irtosuhteita
- niin tuttua mulle
Miksi et saanut häntä? Pettikö hän sinut ja lupaili kaikkea?
- aapee*
En oikein osaa sanoa... En edes tiedä.. Oon ihan pihalla kaikesta!
- mies ei halua!
aapee* kirjoitti:
minut kyllä saisi,mutta..
- aapee*
mies ei halua! kirjoitti:
minut kyllä saisi,mutta..
Minä haluan naisen!
- .......
aapee* kirjoitti:
Minullekin kävi niin...elän mieluummin yksin kunnes kuulen hänestä jotain en vain löydä enää...onhan tässä hyviäkin puolia olen kuitenkin hieman erakkoluonne niin tämä sopiii tällä hetkellä...
- jepujee1
aapee* kirjoitti:
Minä haluan naisen!
Minkälaisen? Kerro sille naiselle. Miehet, ryhdistäytykää, kerran vaan se kirpaisee
- aapee*
jepujee1 kirjoitti:
Minkälaisen? Kerro sille naiselle. Miehet, ryhdistäytykää, kerran vaan se kirpaisee
kukas täällä miehestä on puhunut...?
- gjfjdfdf
jkfd jkftu nssn ofjirkklwo!!!!!!!
- aapee*
Parasta tässä on se. että jos joku antaa mulle pakit, osaan normaalisti vähät välittää ja alan inhoamaan sitä ihmistä, mutta tälle tapaukselle en sitä pystynytkään tekemään vaan jäin riutumaan rakkauteen! Uskomatonta miten yksi ihminen voi sekoittaa toisen pään näin perusteellisesti! Kai se on siinä kun en ole saanut mihinkään mitään selitystä.. Kiitos kun sain purkautua!
- Kysy2
Mikset joskus tunnusta että asia on jäänyt vaivaamaan ja pyydä kauniisti jotain selitystä, lyhyttäkin?
Jos teidän välillä on jotain pientäkin ollut ja asia jää toista kaihertamaan, niin kyllä se toinen voi silloin tuosta jutusta avata sinulle omia mielikuviaan, joskus se syiden kertominenkin on vaikeaa. Kyllä ihmiset sen verran ihania on että yleensä tekevät tuon toisen hyväksi, niin että toinen pääsee elämässä eteen päin tai väärinkäsitykset selviävät teidän välillä. - aapee*
Kysy2 kirjoitti:
Mikset joskus tunnusta että asia on jäänyt vaivaamaan ja pyydä kauniisti jotain selitystä, lyhyttäkin?
Jos teidän välillä on jotain pientäkin ollut ja asia jää toista kaihertamaan, niin kyllä se toinen voi silloin tuosta jutusta avata sinulle omia mielikuviaan, joskus se syiden kertominenkin on vaikeaa. Kyllä ihmiset sen verran ihania on että yleensä tekevät tuon toisen hyväksi, niin että toinen pääsee elämässä eteen päin tai väärinkäsitykset selviävät teidän välillä.Olen kysynyt ja vastaus on vain, anna mulle aikaa, haluan olla nyt rauhassa.. Ei muuta. Tää on melko raastavaa :(
- Kysy2
aapee* kirjoitti:
Olen kysynyt ja vastaus on vain, anna mulle aikaa, haluan olla nyt rauhassa.. Ei muuta. Tää on melko raastavaa :(
Ja tästä on kuinka kauan aikaa? Jos kauankin, oletko varma että toisen osapuolen tunteet on edelleen samat? Varsinkin jos toinen on pyytänyt aikaa? Ehkä on halunnut aikaa selvitellä omia tunteitaan että tietää mitä haluaa.
Jos annat toiselle sitä aikaa ja kysyt sitten uudelleen?
Jos vastaus on edelleen kieltävä tai hän pyytää jättämään rauhaan, niin sitten aika selvä peli ja aika jatkaa eteen päin. Mutta tuossa teidän tilanteessa vaikuttaa jääneen joitain asioita auki, teidän olisi varmaan hyvä puhua... - aapee*
Kysy2 kirjoitti:
Ja tästä on kuinka kauan aikaa? Jos kauankin, oletko varma että toisen osapuolen tunteet on edelleen samat? Varsinkin jos toinen on pyytänyt aikaa? Ehkä on halunnut aikaa selvitellä omia tunteitaan että tietää mitä haluaa.
Jos annat toiselle sitä aikaa ja kysyt sitten uudelleen?
Jos vastaus on edelleen kieltävä tai hän pyytää jättämään rauhaan, niin sitten aika selvä peli ja aika jatkaa eteen päin. Mutta tuossa teidän tilanteessa vaikuttaa jääneen joitain asioita auki, teidän olisi varmaan hyvä puhua...luovutin jo.
- Etkä tietenkään ap.
kertonut sitä sille tyypille henkilökohtaisesti, sen sijaan palstalla muistelet hyvää seksiä exäsi kanssa ja ihmettelet mikä tilanne. Varmaan homma kaatui jo tohon.
Tai kerroit varmaan palstan välitykselle. Jotain tolkkua.- aapee*
Lue aikasemmat vastaukset ennen kun vastaat!
- kivakiittimoi
Niin joo, sä muistelet sitä ikivanhaa juttua. Jäihän sulle kierto..siis lohdutuspalkinto kuitenkin. Et sä kato mulle sopinut alkuunkaan, olisit pitänyt sen eksäs.
- aapee*
Eipä ole vanha juttu. Liiankin tuore
- ....................
aapee* kirjoitti:
Eipä ole vanha juttu. Liiankin tuore
olipa tyly vastaus kivakiittimoilta.
elämä on välillä vaan monimutkaista. - aapee*
.................... kirjoitti:
olipa tyly vastaus kivakiittimoilta.
elämä on välillä vaan monimutkaista.tästä ei saa yksinkertaista tekemälläkään :(
- aapee*
Tähän vielä lisätäkseni... Niin kuin sulle tekstarissakin totesin, että olet joutunut sydämeeni ja sinne ei moni pääse. Olet mulle aina tärkeä, mutta nyt minä annan sinun olla. Otat itse yhteyttä jos haluat. Tasolla millä vaan, mutta minun tunteeni sinua kohtaa eivät laimene.
- milloin olet
Tuon viestisi laittanut hänelle? Itse ainakin jos saisin vastaavan olisin onnellisin nainen jota maa päällään kantaa.
Mutta tasan ei käy onnenlahjat ja niinhän se on aina ollut kohdallani eikä sellaista tule varmaan koskaan tapahtumaan että hänet jonka haluaisin niin minulle tuollaista lähettäisi muutenkaan, ja että niin paljon tuntisi kuin mitä itse tunnen. - aapee*
milloin olet kirjoitti:
Tuon viestisi laittanut hänelle? Itse ainakin jos saisin vastaavan olisin onnellisin nainen jota maa päällään kantaa.
Mutta tasan ei käy onnenlahjat ja niinhän se on aina ollut kohdallani eikä sellaista tule varmaan koskaan tapahtumaan että hänet jonka haluaisin niin minulle tuollaista lähettäisi muutenkaan, ja että niin paljon tuntisi kuin mitä itse tunnen.Tänään ja samanlaista aikaisemminkin, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta
- oletkos varma
aapee* kirjoitti:
Tänään ja samanlaista aikaisemminkin, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta
Numerosta johon viestisi lähetit ettei mennyt exällesi? Tai jollekin muulle naiselle?
Vai halusitko kenties sen exällesi sittenkin laittaa?
Olipas sitten kyyninen nainen jos noin sinulle vastasi jos edelleen olet varma et laitoit oikeaan numeroon ja mistäs tiedät jos joku toinen vastasi hänen puhelimeensa ?kannattaisi ehkä varmistaa asia mieluummin kasvotusten.
Välillä kun tuntuu ettei nuo viestit tahdo mennä millään perille.
Sinullahan on kuitenki tärkeä asia kyseessä eikä luulisi naisen siitä loukkaantuvan jos vielä kasvotusten kysyt asiaa. - aapee*
oletkos varma kirjoitti:
Numerosta johon viestisi lähetit ettei mennyt exällesi? Tai jollekin muulle naiselle?
Vai halusitko kenties sen exällesi sittenkin laittaa?
Olipas sitten kyyninen nainen jos noin sinulle vastasi jos edelleen olet varma et laitoit oikeaan numeroon ja mistäs tiedät jos joku toinen vastasi hänen puhelimeensa ?kannattaisi ehkä varmistaa asia mieluummin kasvotusten.
Välillä kun tuntuu ettei nuo viestit tahdo mennä millään perille.
Sinullahan on kuitenki tärkeä asia kyseessä eikä luulisi naisen siitä loukkaantuvan jos vielä kasvotusten kysyt asiaa.Oliski noin yksinkertasta..
- blondiini
aapee* kirjoitti:
Oliski noin yksinkertasta..
Jos olet ollut niin rohkea että laitoit hänelle viestin, niin hyvä juttu! :) Wau!
Siis jos olet
a) selvin sanoin kirjoittanut hänelle tekstiviestillä että olet kiinnostunut hänestä, rakastunut häneen ja haluaisit olla hänen kanssaan
b) olet sataprosenttisen varma että puhelinnumero on oikea
c) nainen on vastannut sinulle selkeästi ettei ole kiinnostunut sinusta eikä halua olla kanssasi
niin sitten sanoisin että olet tehnyt kaiken voitavasi ja sinun on jätettävä nainen rauhaan. Ja haettava aktiivisesti muita asioita elämääsi, unohdettava hänet ja jatkettava eteen päin.
Itsellä on kokemusta että joissain tapauksissa mies on puolittain ilmaissut kiinnostuksensa minulle, ja koska en ole varma onko vain jotain "pelailua", olen oman sydämeni takia torjunut miehen vaikka olisin ollut kiinnostunut. Mutta jos suoraan kerrot avoimesti tunteistasi ja vastaus on edelleen ei, niin sitten asiassa ei ole mitään epäselvää.
Mutta jos yksikin kohta noista edellisistä ei täyty tai olet epävarma siitä, niin tarkista numero, kysy uudestaan mahdollisimman suoraan ja selkeästi ja jos nainen vastaa ettei halua olla kanssasi, niin anna asian olla. - aapee*
blondiini kirjoitti:
Jos olet ollut niin rohkea että laitoit hänelle viestin, niin hyvä juttu! :) Wau!
Siis jos olet
a) selvin sanoin kirjoittanut hänelle tekstiviestillä että olet kiinnostunut hänestä, rakastunut häneen ja haluaisit olla hänen kanssaan
c) nainen on vastannut sinulle selkeästi ettei ole kiinnostunut sinusta eikä halua olla kanssasi
niin sitten sanoisin että olet tehnyt kaiken voitavasi ja sinun on jätettävä nainen rauhaan. Ja haettava aktiivisesti muita asioita elämääsi, unohdettava hänet ja jatkettava eteen päin.
Itsellä on kokemusta että joissain tapauksissa mies on puolittain ilmaissut kiinnostuksensa minulle, ja koska en ole varma onko vain jotain "pelailua", olen oman sydämeni takia torjunut miehen vaikka olisin ollut kiinnostunut. Mutta jos suoraan kerrot avoimesti tunteistasi ja vastaus on edelleen ei, niin sitten asiassa ei ole mitään epäselvää.
Mutta jos yksikin kohta noista edellisistä ei täyty tai olet epävarma siitä, niin tarkista numero, kysy uudestaan mahdollisimman suoraan ja selkeästi ja jos nainen vastaa ettei halua olla kanssasi, niin anna asian olla.annan olla muutenkin nyt. alan väsymään liikaa...
- Hienoa nähdä
blondiini kirjoitti:
Siis jos olet
Mutta jos yksikin kohta noista edellisistä ei täyty tai olet epävarma siitä, niin tarkista numero, kysy uudestaan mahdollisimman suoraan ja selkeästi ja jos nainen vastaa ettei halua olla kanssasi, niin anna asian olla.miten kannustavia ihmiset on n&n jutulle. Joskus suorastaan ajattu pois täältä. Vai liekö enemmän naisista pitäviä naisia tänne rantautunut. Mukavaa joka tapauksessa ja tsemppiä aloittajalle minultakin!
- aapee*
Hienoa nähdä kirjoitti:
miten kannustavia ihmiset on n&n jutulle. Joskus suorastaan ajattu pois täältä. Vai liekö enemmän naisista pitäviä naisia tänne rantautunut. Mukavaa joka tapauksessa ja tsemppiä aloittajalle minultakin!
on mukava kyllä huomata, miten paljon tukea on saanut. on tämä siltikin vaikeaa :( kiitoksia sinulle myöskin!
- Rakkautta on....
Kaikella on tarkoituksensa, mulle on käynyt elämässäni myös kerran tällä tavalla jo vuosia sitten. Mutta olen selittänyt itselleni, että rakastumalla toiseen mulla ei olisi ollut voimia lähteä silloisesta kuluttavasta parisuhteestani pois. Olin silloin fyysisesti kipeä ja henkisesti heikoilla sekä parisuhteessani oli ongelmia, joita minä en pystynyt toisen puolesta ratkomaan, kun hän ei itsekään niille ongelmilleen mitään kyennyt tekemään. Näiden vuosien jälkeen olen vieläkin kiitollinen sille miehelle vaikken häntä saanutkaan, että hän pelasti mut pahemmalta ja sai mut välittämään myös itsestäni terveellä tavalla.Kiitos:)
- aapee*
Viisaita sanoja, mutta sydän kaipaa ja kovasti. Tämä tunne on jotain niin voimakasta, jotain sellaista mitä en ennen ole kokenut.
Entinen suhteeni ei ollut ihanteellinen lainkaan. En rakastanut häntä. Oli vain riitaa riidan päälle. - Rakkautta on...
aapee* kirjoitti:
Viisaita sanoja, mutta sydän kaipaa ja kovasti. Tämä tunne on jotain niin voimakasta, jotain sellaista mitä en ennen ole kokenut.
Entinen suhteeni ei ollut ihanteellinen lainkaan. En rakastanut häntä. Oli vain riitaa riidan päälle.Niin se oli mullakin jotain niin voimakasta, mutta sydän kaipaa aikansa ja aika parantaa haavasi ja lopulta hän elää sun sydämessä kauniina muistona. Usko vaan, sulle löytyy vielä se oikeampi, jolla on halu elää yhdessä sun rinnalla. Jokaisesta ihastuksesta ja rakastuksesta saa kuitenkin jotain mukaansa tälle elämän matkalle. Nyt muistat eksäsi ja ne riidat, mutta kun menee aikaa, niin hänestä saattaa löytyä myös niitä hyviäkin puolia, jotka säilyy myös sun sydämesi sopukoissa lämpimänä muistona.Ethän varmaan eksäsi kanssa suhdettanne riidellen aloittanut, mutta jostain syystä yhteiselämänne sitten niihin ajautui ja rakastuminen oli sinun keinosi ratkaista suhteenne umpikuja. Jos mietit sitä ihmistä johon olet rakastunut, niin näet hänestä vain osan, sitä millainen hän todellisuudessa on et edes tiedä.
- aapee*
Rakkautta on... kirjoitti:
Niin se oli mullakin jotain niin voimakasta, mutta sydän kaipaa aikansa ja aika parantaa haavasi ja lopulta hän elää sun sydämessä kauniina muistona. Usko vaan, sulle löytyy vielä se oikeampi, jolla on halu elää yhdessä sun rinnalla. Jokaisesta ihastuksesta ja rakastuksesta saa kuitenkin jotain mukaansa tälle elämän matkalle. Nyt muistat eksäsi ja ne riidat, mutta kun menee aikaa, niin hänestä saattaa löytyä myös niitä hyviäkin puolia, jotka säilyy myös sun sydämesi sopukoissa lämpimänä muistona.Ethän varmaan eksäsi kanssa suhdettanne riidellen aloittanut, mutta jostain syystä yhteiselämänne sitten niihin ajautui ja rakastuminen oli sinun keinosi ratkaista suhteenne umpikuja. Jos mietit sitä ihmistä johon olet rakastunut, niin näet hänestä vain osan, sitä millainen hän todellisuudessa on et edes tiedä.
Mun ja exän juttu onkin vielä monimutkaisempi juttu, jota en halua enää muistella. En hyvällä enkä pahalla.
Teidän tarpeeksi ja niin paljon, että haluan hänet! Tuskin enää edes näen häntä, joten annan asian olla. En ahdistele häntä enää enempää :(
- aapee*
Millä pääsen tästä tunteesta eroon?? Auttakaa ihmiset!!
- oletkos minkä.......
ikäinen?
itsellä vähän samantyylinen tilanne päällä, välillä ottaa tosi koville mut yksin kotona ollessani itken enkä näytä sitä kenellekkään muulle.
Se helpottaa jaksaa taas seuraavan päivän, sitten alan miettiä kaikkia niitä konflikti tilanteita mitä meidän välillä on sattunut ja niitäkin riittää, osittain siksi et tunteeni ovat suurimmat kuin mitä koskaan ennen elämässäni.
Mutta niissä kohdin varsinkin miettinyt miten hän käyttäytyi minua kohtaan jajoka kerta niitä miettiessäni mietin miten vähän hän minusta välittikään, koska itselleni ei olisi missään vaiheessa tullut mieleeni käyttäytyä häntä kohtaan siten miten hän käyttäytyi minua kohtaan. Silloin se olokin helpottuu itsellä.
Vaikeaa on sen sanon enkä tiedä koska helpottaa. Miten pitkä aika on siitä kun teidän juttu loppui? - aapee*
oletkos minkä....... kirjoitti:
ikäinen?
itsellä vähän samantyylinen tilanne päällä, välillä ottaa tosi koville mut yksin kotona ollessani itken enkä näytä sitä kenellekkään muulle.
Se helpottaa jaksaa taas seuraavan päivän, sitten alan miettiä kaikkia niitä konflikti tilanteita mitä meidän välillä on sattunut ja niitäkin riittää, osittain siksi et tunteeni ovat suurimmat kuin mitä koskaan ennen elämässäni.
Mutta niissä kohdin varsinkin miettinyt miten hän käyttäytyi minua kohtaan jajoka kerta niitä miettiessäni mietin miten vähän hän minusta välittikään, koska itselleni ei olisi missään vaiheessa tullut mieleeni käyttäytyä häntä kohtaan siten miten hän käyttäytyi minua kohtaan. Silloin se olokin helpottuu itsellä.
Vaikeaa on sen sanon enkä tiedä koska helpottaa. Miten pitkä aika on siitä kun teidän juttu loppui?Ikää kertyny jo 30 wee. Meidän juttu loppu jo 3 vuotta sitten, mutta yhdessä olo loppui vasta tammikuussa. Pelkkää tappelua koko suhde. Alusta loppuun
- joopajoo6
Pane toista! SIllä siitä pääsee :) Saat seksiä......:D
- aapee*
joopajoo6 kirjoitti:
Pane toista! SIllä siitä pääsee :) Saat seksiä......:D
En halua seksiä, kyse ei ole siitä
- jättävä.
Aha. Mä en jätä häntä kenenkään vuoksi.
Pahalta näyttää että niin tulee käymään, mutta voi, en taida kestää sitä taivasta. Mä varmaan sekoan. :D
Hei, tavata ihmisiä..... ilman komentoa..... ja vapaus olla, on rahaa.... en taida edes vielä käsittää mitä kaikkea on tulossa.
Enkä ole edes ns. putsannut exää. Mulla, jos kenellä on selkärankaa :DD- aapee*
Mäkin jätin osittain toisen takia. Suurimmaks osaks itseni vuoksi kuitenkin. Noin niin kuin tarkennuksena...
- jättävä.
aapee* kirjoitti:
Mäkin jätin osittain toisen takia. Suurimmaks osaks itseni vuoksi kuitenkin. Noin niin kuin tarkennuksena...
http://www.youtube.com/watch?v=6aSv08ec_K8
aapee* otetaan meille. Mennään tällä.
Emmä lopulta ehkä suostuisi, muuta kuin hänen ja sen yhden ihanan kanssa, mutta juttu on niin tuore, että en mä sitä seksillä pilaa. Mä aion nauttia tästä, missä me molemmat olemme selvästi nalkissa. - aapee*
jättävä. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=6aSv08ec_K8
aapee* otetaan meille. Mennään tällä.
Emmä lopulta ehkä suostuisi, muuta kuin hänen ja sen yhden ihanan kanssa, mutta juttu on niin tuore, että en mä sitä seksillä pilaa. Mä aion nauttia tästä, missä me molemmat olemme selvästi nalkissa.Seksiin en edes suotuisi heti, Kun saisin hänet vain lähelleni! Biisi on kyllä hyvä! Mun nalkki ei halua varmastikaan nähdä mua, joten olen nalkissa itseni kanssa :) Eämää, sitä se vaan on..
Nyt on aika paljastaa, että kaikki tämä on naiselta naiselle.
Pärjäämisiä kanssa olijoille ja kärsijöille! Minä menen nyt nukkumaan ja halailemaan tyynyä ajatellen, että hän olisi siinä - jättävä.
aapee* kirjoitti:
Seksiin en edes suotuisi heti, Kun saisin hänet vain lähelleni! Biisi on kyllä hyvä! Mun nalkki ei halua varmastikaan nähdä mua, joten olen nalkissa itseni kanssa :) Eämää, sitä se vaan on..
Nyt on aika paljastaa, että kaikki tämä on naiselta naiselle.
Pärjäämisiä kanssa olijoille ja kärsijöille! Minä menen nyt nukkumaan ja halailemaan tyynyä ajatellen, että hän olisi siinäKyllä se nyt niin on että ihminen ihmiselle :) Näin se rakkaus puhuu yhtä kieltä...
Mun viesti meni naiselta miehelle.
Hän on jotakin niin ihanaa! 34 v, vähän nuorempi kuin mä, KTM ja niiiiin uskomattoman elävä, taitava, suloinen, No, mä olen vähän huumassa nyt, mutta että ne silmät! Puheet, asenne, ja ennenkaikkea kuinka hän suhtautuu minuun.....vähän itsekästä mutta olen täysin kiertoradalla juuri nyt..... - aapee*
jättävä. kirjoitti:
Kyllä se nyt niin on että ihminen ihmiselle :) Näin se rakkaus puhuu yhtä kieltä...
Mun viesti meni naiselta miehelle.
Hän on jotakin niin ihanaa! 34 v, vähän nuorempi kuin mä, KTM ja niiiiin uskomattoman elävä, taitava, suloinen, No, mä olen vähän huumassa nyt, mutta että ne silmät! Puheet, asenne, ja ennenkaikkea kuinka hän suhtautuu minuun.....vähän itsekästä mutta olen täysin kiertoradalla juuri nyt.....Olen samaa mieltä. Rakkaus on kaikille samaa ja yhtä tuskaisaa..
On jotenkin ihanaa ajatella miten ihana toinen on ja miten ihanaa olisi tehdä sitä tätä ja tuota hänen kanssaan, mutta samalla kun ymmärrät ettet voi tehdä mitään hänen kanssaan, raastaa se koko ruumiin sielua myöten. Tämä on jotain niiin hirveää etten voi edes kuvailla enempää :/
Tsemppiä sulle! :) - mutta joo!
aapee* kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Rakkaus on kaikille samaa ja yhtä tuskaisaa..
On jotenkin ihanaa ajatella miten ihana toinen on ja miten ihanaa olisi tehdä sitä tätä ja tuota hänen kanssaan, mutta samalla kun ymmärrät ettet voi tehdä mitään hänen kanssaan, raastaa se koko ruumiin sielua myöten. Tämä on jotain niiin hirveää etten voi edes kuvailla enempää :/
Tsemppiä sulle! :)Jeps! Mä koen tämän jotenkin vapauttavan ihanana hänen kanssaan.
Miksi se on teille niin riipivä ja repivää? Jos se on rakkautta? Toisaalta jos et voi, nin silloin se tietysti saa noi mittasuhteet....
Rakkaus joo, mutta joo! Vaikeeta varmasti! - aapee☆
mutta joo! kirjoitti:
Jeps! Mä koen tämän jotenkin vapauttavan ihanana hänen kanssaan.
Miksi se on teille niin riipivä ja repivää? Jos se on rakkautta? Toisaalta jos et voi, nin silloin se tietysti saa noi mittasuhteet....
Rakkaus joo, mutta joo! Vaikeeta varmasti!Kun meitä ei ole. Olen vain minä. Hän ei ole kiinnostunut minusta.
- jättävä.
aapee☆ kirjoitti:
Kun meitä ei ole. Olen vain minä. Hän ei ole kiinnostunut minusta.
http://www.youtube.com/watch?v=9zOb76bVHw4
Sepä se!
Pakkomielle masentaa! - aapee☆
jättävä. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=9zOb76bVHw4
Sepä se!
Pakkomielle masentaa!En menis pakkomielteeks kuitenkaan luokittelemaan. On vain niin paljon kysymyksiä joihin en ole saanut yhtään vastausta.
- jättävä.
aapee☆ kirjoitti:
En menis pakkomielteeks kuitenkaan luokittelemaan. On vain niin paljon kysymyksiä joihin en ole saanut yhtään vastausta.
Sellaista se elämä on. Kysy siltä! Vaadi vastauksia. Muutoin jatka elämääsi. Se on mukavaa ja vapauttavaa :)
- Kysymys4
aapee*lle
Oletko varma sen kohteesi tunteista. Sanoit että naiselta naiselle. Onko tämä nainen suuntautunut naisiin vai miehiin? Ihan varmistan vaan... Älä kehittele hänestä ihannekuvia, ihminen hänkin vaan on. Ja jos ei suoraan ole tullut kertomaan että haluaisi olla kanssasi, ehkei halua ja olet vain kuvitelmissasi toivonut muuta. Jatka elämääsi jos olet yrittänyt kertoa tunteistasi ja mitään ei tunnu tapahtuvan. Vai onko ihastuksesi varattu toiseen naiseen? Siinä tapauksessa ei kannata yrittää mennä rikkomaan suhdetta.- aapee*
On naisista kiinnostunut ja vapaa. minä elätän turhaa toivetta nyt. kuten jo aiemmin totesin, annan nyt periksi ja hajoan tänne yksikseen. en jaksa enää jahkata asiaa. olen liian väsynyt jo
- <333
Mä tiedostan sen, että pitkissä suhteissa ihastun aina välillä muihin, mutta annan ihastuksen mennä aina ohi. :D Se on kuitenkin sellaista valeihastumista, aina kun toiseen tutustuu kunnolla, karisee se kiiltokuvakuvitelma kuitenkin. Eli monta kertaa olisin pilannut suhteeni, jos menisin päättömästi joka ihastuksen perässä. Joka kerta huokaisen tällaisen jännityksen kaipuu -ihastumisen lakattua, että ONNEKSI en taas mennyt tekemään typeryyksiä, sillä oma kumppani on kuitenkin pohjimmiltaan se rakkain ja häneenkin tunteet toki menevät aaltomaisesti, mutta ovat aina vahvimmat kun oikein asiaa ajattelee.
Paitsi että valitettavasti alkaa tuntua, että minä en ole hänelle enää se tärkein. Pelottaa, että jos hän reagoikin toisin kuin minä ja pilaa juttumme hölmöilemällä.- Lämmintä kevättä
Ehkä se ihastuminen/rakastuminen parisuhteen aikana on sitä puutetta jostain, mikä omassa suhteessa mättää. Kannattaa keskustella oman puolison kanssa, mitä parisuhteen tervehdyttämiseksi voisi tehdä. Kun tunnet ettet ole se tärkein, niin puhu tuntemuksistasi puolisollesi ja mieti mitä itse voisit tehdä parisuhteenne eteen, millä osoittaisit, että myös sinä välität. Elämän tiimellyksessä joskus muututaan itsestäänselvyyksiksi puolin ja toisin.
- aapee*
Tämä ei mene ohi. Toiseen kun tutustuin kunnolla, rakastuin. Tämän asian annan kuitenkin olla. Suljen senkin sydämeni syvyyksiin enkä puhu enää asiasta
- Eiaapeelle
On vähän ristiriidassa kirjoittamiset
- täällä vain roikkuu
Vuosikausia ensin vedätti ja kiisti rinnakkais suhteen yritti välillä palata elämääni.eipä voi mitenkään arvostaa kyseistä naista.olis vain hdti sanonut suoraan mistä kysymys. Hyi hitto olkoot mokomakaikenlaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623