Itkettekö yksinäisyyttä koskaan?

upea mies

samperi sentään...

25

1807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...34...

Joskus kaipaa niin toista, toisen tukea, hyvänäpitoa ja yhdessäoloa. Silloin on haikea mieli.
      Sitten taas on ihanaa olla ja nauttia yksinolosta.
      Puolensa molemmissa.
      Kuitenkin kaikki asiat on hyvin ja kyllä se joskus tulee se oma, ihana rakas elämään. :)

• 35 v

Itken) varsinkin väsyneenä

• -..................-

Tänää tuossa viimeksi. Vähä itsetuhoisia ajatuksia, mut kyllä tämä taas tästä kai.

• kiltti mies.

En. Olen kova kuin kallio, kestän mitä vain-.

• Joskus aikoinani itkin. Nykyisin en enää, vaikka läheisiä edelleen kaipaisinkin ympärilleni.

• siili1

Itken useinkin. Ja kun se alkaa, en tahdo saada sitä loppumaan. Tuska sydämessä on niin kova, että tuntuu kuin tukehtuisin. Siksi yritän pitää yksinäisyyden poissa mielestä, mutta välillä se vyöryy päälle kuin musta hahmoton massa.

• MrJuha82ihku

En itke ollenkaan yksinäisyyttä, sillä en oo kovaluonteinen lol.

• En ole kyennyt enää vuosikausiin itkemään.

• Mukavaa on

En kaipaa enään ketään ja näin vanhempana on erittäin mukavaa, kun ei kukaan itke mitä teen ja valita.Eron jäkkeen parasta aikaa itseni kanssa ja koiran otin kaveriksi.Muuta en tarvitse enään vaikka välillä tansseista naisia haen aina järjestän niin ettei ne perään soittele.

• ghfghfgh

Itken silloin kun tajuan mitä voisi yksinäisyyden sijasta olla.

• YksinMuidenJoukossa

En itke siksi että olen yksin, vaan itken koska tunnen itseni niin yksinäiseksi. Silloin tuntuu että rinnasta puristaa, ahdistaa. Itsesääli valtaa mielen. Oma elämä tuntuu tarkoituksettomalta. Olisi ihana että olisi jolle kulle todella tärkeä. Tämä tunne valtaa mielen yleensä illalla tai yöllä kun en saa unta. Päivisin yritän pitää ajatukset jossain muussa.

• -Nainen79-

Kyllä, tämä osui silmään sopivasti sillä juuri kävin suihkussa ja itkin siellä "omassa rauhassa" kaikkea...tätä elämäntilannetta, yksinäisyyttä aivan kaikkea! Olen eroamassa ja joudun pakosta asumaan ex miehen kanssa samassa asunnossa kun emme ole saaneet asuntoa myytyä. En siis ole yksin, mutta olen silti niin yksin...

• -Mies79-

Jotenkin osui sopivasti, kun itselläni samankaltainen elämäntilanne muuten paitsi en asu exän kanssa enään samassa asunnossa. Olen eroamassa reilusti yli 10 vuotta kestäneestä suhteesta, yhteinen asunto ollut myynnissä nyt n. 4 kk ja ei tunnu menevän millään, lasten huoltajuus, asunto muut velat jne.

Sain vuoden vaihteessa työpaikan kautta vuokra asunnon, mutta yksin pimeään ja kotiin meneminen on ollut uskomattoman vaikeata, ahdistaa ja myös itsesääli valtaa helposti. Lasten kanssa on helpompaa olla siihen asti kunnes menevät nukkumaan, jonka jälkeen olen taas yksin omien ajatusten kanssa.

Ja kyllä, itkin juuri eilen yksinäisyyttä. Kaipaan hellyyttä, syliä, toista ihmistä, x-vaimoa!

• voi itku

Kannattaa ensin remontoida se kämppä. Ei kukaan osta romua eikä kukaan halua alkaa remontoimaan asuntoa jos sellasen aikoo ostaa. Itse sain kämpän myytä kahdes viikossa kun laitin ensin vähän maalia seiniin ja lattian kuntoon.

• -Nainen79-
        voi itku kirjoitti:

Kannattaa ensin remontoida se kämppä. Ei kukaan osta romua eikä kukaan halua alkaa remontoimaan asuntoa jos sellasen aikoo ostaa. Itse sain kämpän myytä kahdes viikossa kun laitin ensin vähän maalia seiniin ja lattian kuntoon.

Tää on sen verran uus ettei ole tarvetta remontille vielä!

• For ever masis

Itken yksinäisyyttä monta kertaa viikossa, tulee kuristava tunne ja menen jopa sikiöasentoon ja heijaan itseäni kuin pien lapsi. Elämä erakkona on kovaa. Töissäkin näen usein niin tyytyväisiä asiakkaita perheineen, että kun kotiin palaan niin tuntuu hirveältä. Tämä alkoi kun eräs mies jätti minut helmikuussa. Olen kuin tyhjä kuori vailla mitään tarkoitusta tässä maailmassa. En tiedä mistä ammennan lisää voimia, olisin valmis jo lähtemään täältä. Joskus toivon syöpää itselleni ja jos sellainen tulee en suostu mihinkään hoitoihin ja nautin siitä että pääsen täältä....

• Jakautunut Suomi
      • Jakautunut Helsinki

Olen asunut Helsingissä koko ikäni enkä silti ole kohdannut naista.

• vähemmän upea mies

Tietysti, ainakin pari kertaa viikossa

• yksinkö

Kyllä itken .. Ero takan( 5 v erosta) aikaa kyllä on mutta kaipaisin sitä ihanaa ihmistä vierelleni joka pitäisi hyvänä olisi tukena minulle.. Yritin seurustella mutta vaikka ihana ihminen olikin niin jokin ei kolahtanut puolin eikä toisin .. Tuli pettymys että miksi ei ihminen olisi ollut juuri sitä mitä ex ei ollut... Mutta nyt mennään taas päivä kerrellaa eteen päin ja toivotaan että minua varten vielä joku olisi.. =)

• aadvadvad

Itse en osaa itkeä, olen kai jotenkin niin turtunut tähän elämän ankeuteen. Joskus tekisi mieli kyllä kokeilla miltä tuntuisi "laittaa hanat auki", puhdistaisiko se mieltä, kuten sanotaan, mutta ei vaan onnistu.

• tuomo6

En itke yksinäisyyttä,sillä olen pettynyt ihmisiin,enkä seuraa ole kaivannut.Maailma,ja etenkin suomi on mennyt muutoinkin niin pahaksi,ja ihmiset täällä ovat vain itseään ja omaa menestystään ajattelevia,tahtoen vain etsiä hyötyä lähimmäisistään.Parempi on olla yksin kuin huonossa seurassa.Lopettakaa jo itsesäälissänne rypeminen.

• empatyenchanced

Välillä se itkeminen kannattaa varsinkin kun yksinäisyyteen liittyy joko juuri päättynyt pitkä suhde tai se pitkä ajanjakso jolloin et ole onnistunut vaan hankkimaan läheisyyttä syystä tai toisesta.

Itke itsesi pois ja anna sydammen särkeä. Anna ajatuksen kulkea kehosi läpi ja anna itsesäälin elämän tyytymättömyyden sekä kaiken muun paskan vuotaa silmistä. Suosittelen tehdä sen mielellään lenkkeillen jossain puistossa tai kotona niin että ei ole ylimääräisiä silmiä sitä näkemässä, sillä se on vain sinun ja sun ajatuksen kohtaamista eikä kuulu kenellekkään muulle. Kuuntele jotain tunne herkkää musiikkia rauhottaakseen mielta, ennen kun meet nukkumaan. Hyvinä esimerkkeinä tyylii breaking benjamin; Red, parabelle yms.Seuraavana päivänä kun heräät tunnet olosi jo paremmaksi. Sillon on hyvä aika ajattella ja analysoida sen hetkinen tilanteesi, ota siitä tietty oppi. Tämän jälkeen läpsäise itteäs poskelle tai nipistä kaulasta että ymmärrät että olet edelleen elossa ja elämä jatkuu.

Elämäs on kuin kirja, ja sinä just lopetit sivun lukemisen, kun tutkit kirjaa ymmärrät että on vielä niin monta sivua lukematta, ja se olisi sääli jos loppu kirja sisältäis vaan itkemistä ja itsesääliä.

Mitä yritän sanoa on että on helpompaa itkeä ja surra se yksi päivä kunnolla kun vajoa pitkä aikaiseen masennukseen. Toivon että joku ymmärtää ja ottaa opiksi :)

• depis

Miehet ei itke...
      Välillä kyl tekis mieli. Yhdyn moneen edelliseen, et yritän pitää itseni liikkeelä, ettei tyhjiä hetkiä olis päivässä. Mut nuorena työkyvytt. eläkeläisenä se on kovin vaikeaa.
      Elämän ilo silti pulppuaa, ja yritän löytää liikunnasta ja muista harrastuksista mielekkyyttä, vaikka synkkiä päiviä ja hetkiä tuleekin.

• Kappari

Talvi ja kaamos saavat kyllä joskus yliotteen. Yritän itse pysyä aktiivisena, ja pyrin käymään lenkillä ja syömään paljon hedelmiä ja vitamiineja. Kesällä mieli yleensä paranee. Luin tuollaisen blogin. Toivottavasti siitä olisi jollekin apua.

http://www.cuponation.fi/blogi/4-keinoa-voittaa-kaamosmasennus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe