Tämä on testi meille molemmille. Olin rehellisesti sanottuna jo antaa periksi ja luovuttaa, vajota takaisin pohjamutiin. Epätietoisuus ja liika ajattelu raastoi luottamusta, mutta muistin, kun sanoit joskus, että ihmisillä on tapa luovuttaa aina viime hetkellä. En tahdo että teemme sen virheen!
En väitä, että se tulisi olemaan aina helppoa tai pelkkää pilvillä tanssimista. En elä pilvilinnoissa, vaikka luulisit niin. Mutta tiedän että se, että ymmärrämme toisiamme, ja meillä on samankaltaiset tavoitteet elämässä, on se avain joka pitää homman koossa. Olet se, jonka kanssa haluan elämäni jakaa.
Haluan kertoa nämä sinulle vielä kasvotusten... Anna siihen mahdollisuus!
Luotathan...
Luota muhun, luotan suhun
12
527
Vastaukset
- vain meidän kesken
kyllä mä ainakin luotan erääseen.en tiedä hänestä luottaako hän minuun .kaikki keskustelut mitä on käyty on pysynyt VAIN minun tiedossani ,kuten oli puhuttu .
- n>>n
Minä luotan sinuun ja sama juttu. Meidän väliset keskustelut ovat meidän välisiä asioita. Tuskin mulle, varmasti muutkin ovat luotettavia.
- ----
Saattaa olla että nämä ovat testaavia aikoja meille kaikille suurimmat pelot toteutuvat mitä ne sitten itse kullekin merkitsevät. Olen jo tippunut kuitenkin niin monta kertaa ja noussut että tämän kun vielä selvitän...niin ei sitten kuin pää alas ja kohti uusia pettymyksiä mitä sitten : ) Ei selvästikään eletä rakkauden planeetalla...huomaahan sen jo kun katsoo ulos pimeään ja kylmään.....
- ei tullut selväksi
Onko aloitus miehelle vai naiselle? mieheltä vai naiselta?
- olen sen arvoinen
Jos se olisit oikeasti sinä niin etsisit minut väkisin käsiisi.
- ----
Yritän koko ajan se on työn alla näyttää vain tosi hankalalta. Haluan tehdä sen huomaamattomasti koska en tiedä tilanteestasi enkä halua loukata ketään. Jos selvitän että olet varattu niin en häiritse...haluan vain ikäväni loppuvan.
- ____
---- kirjoitti:
Yritän koko ajan se on työn alla näyttää vain tosi hankalalta. Haluan tehdä sen huomaamattomasti koska en tiedä tilanteestasi enkä halua loukata ketään. Jos selvitän että olet varattu niin en häiritse...haluan vain ikäväni loppuvan.
Lupaan vielä sen että jos joskus vielä nään sut niin tuun ainakin juttelemaan oli sulla sitten joku vierellä tai ei vaikka olenkin äärettömän ujo kysyn vain mitä kuuluu toivottavasti ei ole huono päivä silloin : ) ainakin moikkaan...ja sä jatkat sit siitä jooko...jos olen kaipaamasi henkilö...tää voi kaatua vain siihen etten tunnista sua.
- Luotan kaikkeen
____ kirjoitti:
Lupaan vielä sen että jos joskus vielä nään sut niin tuun ainakin juttelemaan oli sulla sitten joku vierellä tai ei vaikka olenkin äärettömän ujo kysyn vain mitä kuuluu toivottavasti ei ole huono päivä silloin : ) ainakin moikkaan...ja sä jatkat sit siitä jooko...jos olen kaipaamasi henkilö...tää voi kaatua vain siihen etten tunnista sua.
Luotan siihen, että kaikki tänne palstallekirjoitetut lupaukset toteutuvat... Ja sen lisäksi...
-Jokainen suomalainen voittaa täysosuman ensi lauantain Lotto-arvonnassa.
-Vladimir Putin tunnustaa Krimin-niemimaan osaksi Ukrainaa.
-Elvis elää, vastoin aiempia väitteitä.
-Palstalla ei ole merkkejä ikävästä...Sanoo filosofi Pekka Himanen.
- ....................
Ei muuta kuin että: VOIHAN VITTU!
Mä lähden nyt leipomaan ihan oikeata kinkkupiirakan pohjaa huomiselle!
Ja sitten minä lähden nauttimaan hänen viesteistään. Hän on vähän ujo.... mutta voi jumalauta että joku voi olla niin ihana!
Sitä parransänkeä, niitä silmiä ja sitä miten hän osoittaa kiinnostuksensa muhun......ja sitä juttua mitä suusta tulee niin... Kai se on uskottava jos moni siitä kertoo...hänestä ja minusta...... - voisin..
itse kirjoittaa näin eräälle miehelle. Kummalle tämä menee?
- kompromissi.
Luotetaan, luotetaan. Kiveen hakattua!Ihmiset selviää kyllä kun päättävät, että periksi ei helpolla anneta ja kaikkensa tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895