tänään, kahdesti! Tajuatkohan, että olen sinuun niin ihastunut, en kykene toimimaan normaalisti. Varmaan luulet, että tunteeni ovat juuri toistepäin mutta näin ei ole. Parisen vuotta olen sinusta haaveillut 24/7, ja aina koitan piiskata itseäni, että saisin sanottua, toimittua mutta ei vaan jostain syystä tule sanoja, sitten mulla on todella huono omatunto kun kykenen vaan tuijottomaan.
Oli kiva nähdä sut taas tauon jälkeen, ajattelin vetäistä illalla iltarukouksen reilun kymmenen vuoden tauon jälkeen jos vaikka sitäkautta aukeaisi tää, kuin kismet niin hyvää ettei sanotuksi saa. Niin ja töissä nähdään.
Hmmm
18
307
Vastaukset
- ♡♡♡♡
Missä tuo toka näkeminen tapahtui?
Keskustelitteko mitään? Tai katsoitteko edes toisianne?- Ekalla kerralla
seisoin, tokalla istuin, kai me vilkaistiin. =)
- ♡♡♡♡
Ekalla kerralla kirjoitti:
seisoin, tokalla istuin, kai me vilkaistiin. =)
No voi voi, ei sitten ollut ainakaan mulle häneltä tuo viesti.
No olenpa huomannutkin ja sanonutkin on etten kiinnosta häntä tarpeeksi.
Eipä sitten paljoa huvita edes nähdä, toivonkin ettei enää törmättäisi
poissa silmistä poissa mielestä siinä tuntuu olevan jonkun verran perää - No ei sitten
♡♡♡♡ kirjoitti:
No voi voi, ei sitten ollut ainakaan mulle häneltä tuo viesti.
No olenpa huomannutkin ja sanonutkin on etten kiinnosta häntä tarpeeksi.
Eipä sitten paljoa huvita edes nähdä, toivonkin ettei enää törmättäisi
poissa silmistä poissa mielestä siinä tuntuu olevan jonkun verran peräämullekaan tämä sinulta.
- (en rukoile)
..siis miksi oot ollut reilu kymmenen vuotta rukoilematta...?
- En tiedä?
Hyvä kysymys itseasiassa, ehkä mun elämässä tapahtui asioita jotka saivat kyseenalaistamaan uskoni. Mä uskon että on olemassa joku suuri jumala, mutta sille on monta nimeä toisille se on jeesus, toisille budhha, toisille allah jne. =)
- (en rukoile)
En tiedä? kirjoitti:
Hyvä kysymys itseasiassa, ehkä mun elämässä tapahtui asioita jotka saivat kyseenalaistamaan uskoni. Mä uskon että on olemassa joku suuri jumala, mutta sille on monta nimeä toisille se on jeesus, toisille budhha, toisille allah jne. =)
Ja rukoilemalla tunnet saavasi apua / tukea sieltä taholta?....
(sori mutta onko Jeesus todella samalla jumal-linjalla Allahin ja Buddhan kanssa...) - Ehkä jeesus
(en rukoile) kirjoitti:
Ja rukoilemalla tunnet saavasi apua / tukea sieltä taholta?....
(sori mutta onko Jeesus todella samalla jumal-linjalla Allahin ja Buddhan kanssa...)on astetta rankempi äijä, mutta pointtini oli hyvä kertoa jollekin, helpottaa omaa oloa jos horisee vaikka yläkerran ukolle..
- hämmästynyt
En tiedä? kirjoitti:
Hmmm..nyt jotenkin tulee mieleen eräs centleman töistä. Mutta eihän se voi olla mahdollista, hänhän seurustelee. Ja tosiaan luulen, etten merkitse tuon taivaallista enää.
- Minä en ainakaan
hämmästynyt kirjoitti:
Hmmm..nyt jotenkin tulee mieleen eräs centleman töistä. Mutta eihän se voi olla mahdollista, hänhän seurustelee. Ja tosiaan luulen, etten merkitse tuon taivaallista enää.
seurustele, ole seurustellut kolmeen vuoteen, hän on kyllä aina merkinnyt paljon, mutta mistä hän sen tietäisi.
- hämmästynyt
Minä en ainakaan kirjoitti:
seurustele, ole seurustellut kolmeen vuoteen, hän on kyllä aina merkinnyt paljon, mutta mistä hän sen tietäisi.
Niin mistäpä sen tietäisin, ajatuksia en osaa lukea. Oletko kenties ollut joskus läheisimmisä tekemisissä hänen kanssaan?
- Ei me oikein
hämmästynyt kirjoitti:
Niin mistäpä sen tietäisin, ajatuksia en osaa lukea. Oletko kenties ollut joskus läheisimmisä tekemisissä hänen kanssaan?
ollaan intensiivisiä katseita vaihdeltu ja moikkailtu..
- hämmästynyt
Ei me oikein kirjoitti:
ollaan intensiivisiä katseita vaihdeltu ja moikkailtu..
Sun varmaankin on näytettävä kiinnostuksesi ihan konkreettisesti, jos mielit edistystä tilanteeseen.
- Tiedän, kovin
hämmästynyt kirjoitti:
Sun varmaankin on näytettävä kiinnostuksesi ihan konkreettisesti, jos mielit edistystä tilanteeseen.
vaikeaa vaan tuntuu olevan molemminpuolin, epäilen että hänkin menee vähän (lukkoon). Enkä mä tiedä oikeastaan onko hänellä joku. Muutama ajatus käynyt mielessä mitä voisin tehdä. Pakko tehdä ajatuksissa kokoajan on.
- hämmästynyt
Tiedän, kovin kirjoitti:
vaikeaa vaan tuntuu olevan molemminpuolin, epäilen että hänkin menee vähän (lukkoon). Enkä mä tiedä oikeastaan onko hänellä joku. Muutama ajatus käynyt mielessä mitä voisin tehdä. Pakko tehdä ajatuksissa kokoajan on.
Eipä ole ketään, yksin taivallan polkujani. Ja totta on, kuullessani edes äänensä, lukkiudun kuoreeni. Toivottavasti asiat muuttuvat rennompaan fiilikseen kummaltakin.
- Toivon samaa
hämmästynyt kirjoitti:
Eipä ole ketään, yksin taivallan polkujani. Ja totta on, kuullessani edes äänensä, lukkiudun kuoreeni. Toivottavasti asiat muuttuvat rennompaan fiilikseen kummaltakin.
toinen ympäristö voisi olla hyvä lähtökohta, ja jonkinlaisen viestiyhteyden avaaminen, sekä suurimpien tuntojen purkaminen sitä kautta, ehkä se avaisi tilanteen. Polut voisivat yhtyä yhdeksi.
Unisuukko sinne jonnekin lähti nyt. Unia. - hämmästynyt
Toivon samaa kirjoitti:
toinen ympäristö voisi olla hyvä lähtökohta, ja jonkinlaisen viestiyhteyden avaaminen, sekä suurimpien tuntojen purkaminen sitä kautta, ehkä se avaisi tilanteen. Polut voisivat yhtyä yhdeksi.
Unisuukko sinne jonnekin lähti nyt. Unia.Unia ja hyvää yötä, halaus pusuin.
- Mietteliäs n
Ehkä jeesus kirjoitti:
on astetta rankempi äijä, mutta pointtini oli hyvä kertoa jollekin, helpottaa omaa oloa jos horisee vaikka yläkerran ukolle..
Ai täällä on toinenkin, joka juttelee yläkerran herran kanssa. :) Toivottavasti sinulla on parempi onni, että saat häneltä vastauksen mieltä painaviin asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583