Martinan Jättiproggis televisioon

Martina menestyy!!

16

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annan mun nauraa!

Hahahhahaha huahahahaha! Ei voi olla totta, siis tyrkkyjen tositv kisailu! Että tämmönen on se suuuuuri tv juttu! Hahhahahah!!!!
      Ja mukana toki erittäin kuuluisia ihmisiä kuten:

Uusi ohjelma pyörii Martina Aitolehden emännöimänä. Martina suoritti alkuvuodesta kansainvälisen hengenpelastajan tutkinnon ja näitä taitoja hän ohjelmassa käyttää.

Iltalehden tietojen mukaan Viidakon tähtösiä muistuttava uusi tositeevee on täynnä kaunottaria Sara Siepista ja Sabina Särkästä alkaen. Matkassa ovat Seiska-lehden mukaan sunnuntaina pronssille fitness-kisassa selviytynyt Elina Tervo, samoin kuin uusi Miss Helsinki Isabel Ljungdell ja Esko Eerikäisen exä, fitness-valmentaja Nora Vuorio.

• Vautsi vautttt

Tähän yritettiin saada myös Jasmin Mäntylää, jopa Jasmin kieltäytyi. Sen sijaan Henna Peltonen ehkä suostuu.

• ....................

Iltalehdellä on Martinan kanssa diili, eikä se ole mikään huippu-ura sen enempää kuin Iltiksen julkaisema p.llukuva Martinasta.

Mutta, saatan seurata kyseistä sarjaa joskus, jos on aikaa. Martinan ulosanti on niin hidasta ja heikkoa, että siitä tulee varmasti viihdyttävää. Tosin eri mielessä kuin Martina on suunnitellut.

• VELAT MAKSUUN!

Hyvä että voutikin saa omansa pois...... kun tai jos Martille jotain palkkaa maksetaan.

• Superyöks

No eipä varmasti tartte Jimiä katsoa. YÄK.

• hyi hitto

Onneksi kanavaa on helppo vaihtaa, jos Aitolehti vilahtaa ruudussa.

• upea1

Upeaa, että Martina näyttää täälläkin katkerille ja kateellisille olevansa kaunis, kiinnostava ja tosi julkkis. Kuvasarja iltapäivälehteen, nyt kuukausi tv-ohjelmaa ulkomailla, yrittäjä, äiti jne. Kun kaunis nainen menestyy, herättää kateellisissa ikäviä reaktioita.

• punnerra punnerra...

Hyviä kuvia Marasta. Näkee ropasta, että likka on lenkkeillyt ja käynyt kuntosalilla.Myöntäkää, että olette vähän kateellisia hänelle.

• ryuo+p
        punnerra punnerra... kirjoitti:

Hyviä kuvia Marasta. Näkee ropasta, että likka on lenkkeillyt ja käynyt kuntosalilla.Myöntäkää, että olette vähän kateellisia hänelle.

vaihda lääkitys!

• Itse olen viiksetön

Miksi ihmeessä kukaan olisi Maralle kateellinen?
      Ulosottovelkainen, miesmäinen, huonomaineinen,salarakas, pettäjä, väkivaltainen, laiska, ilkeä, kiero.
      Tissit, tukka, huulet, kynnet ja ripset feikkikamaa.
      Kaksi lasta, molemmat eri miehille.
      Entinen koulukiusaaja, hädintuskin peruskoulu suoritettu.
      Voin jatkaa listaa, sillä näitähän löytyy.

Mitähän näistä sitten ekana lähtisi kadehtimaan...:D

• harmaa varpunen

itse olen viiksetön

Kadehdit jo hänen menestystään. Mitäpä muuta.

• katsotaan ensin

Jos jotain skeidaa tulee tuutista, se ei välttämättä takaa katsojaennätyksiä, tai suurta suosiota. Koko homma saattaa olla floppi.
      Turhaa hypetystä ennen aikojaan. Eipäs nuolaista...

• Hot hot

Ja tämä on vuoden suurin satsaus tälle vuodelle Jimiltä? Ei ols sitten paljoa odotettavissa kanavan ohjelmilta. Ei telkussa kyllä nykyään ole muutenkaan juuri mitään katsottavaa. Yleveronkin voisi pudottaa puoleen.

• MartinEx

Mahtavaa että joku menestyy.

Tämän onnen soisi jokaiselle, ja eritoten Martinalle.

Tosin tässä uutisoinnissa ei taida olla totuuden häivääkään, Martinan huippu-ura on jo huippunsa saavuttanut, nyt lasketellaan persmäkeä kiitävää vauhtia kohti tuomion portteja.

Jotain todella häikäisevän huonoja juontokeikkoja vielä pukkaa.

• Nainen777

Onneks en oo Thaimaafani. Ei tarvi kattoo noita samoja aina. Saraa olis kuunnellu, ja kattelukkin. Se ei oo klooni.

• Siitäs sait ite!!!

Täähän on provo!! Ei mene läpi ainakaan mun suodattimesta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe