Älä koskaan epäile toisin. Vaihtaisin vaikka etunimeni Sirpaksi jos sillä sinut saisin omakseni.
Ihana, ihana mies olet
16
656
Vastaukset
- Jaaa
Nimesin on ihana, kuin kantajansa.
- no minähän se tässä
Ai kato, terveppä terve! Onko ollu kiva loma? Nyt on vissiin näköjään vähän tekemisen puutetta sulla, aloittaja-MIES.
- *nainen
En ole ollut lomalla, eikä ole tekemisen puutettakaan. Miten itselläsi? t. aloittaja-NAINEN
- no minähän se tässä
*nainen kirjoitti:
En ole ollut lomalla, eikä ole tekemisen puutettakaan. Miten itselläsi? t. aloittaja-NAINEN
Tuli kyllä nyt niin iso tunniste sulta, että turha enää yrittää yhtään peitellä. BUSTED. :) Ja joo, mulla on tekemisen puutetta, mutta ei onneksi noin pahasti.
- *nainen
no minähän se tässä kirjoitti:
Tuli kyllä nyt niin iso tunniste sulta, että turha enää yrittää yhtään peitellä. BUSTED. :) Ja joo, mulla on tekemisen puutetta, mutta ei onneksi noin pahasti.
Miksi se on tekemisen puutetta jos kirjoittaa pitävänsä toista mahtavana tyyppinä ja toivovansa tämän omakseen? Eikö maailmaan mahdu hölmöjä tempauksia?
- Hyviä öitä :)
Mitäpä jos aloittaja nainen lähestyisi sitä miestä tekstiviestillä tai sähköpostilla? Fb viestikin käy, sillä etunimen vaihto ei auta asiaa.
- töpöhänta
Juu-u. Sirpana saa tepastalla vierelläni maailman tappiin asti. Teretuloa.. Sirpa!
Puupää;) - en ole.
En ole ihana. Mutta plussaan sinua kivasta viestistä.
- jaaha,,että tällästä
tuokaan aloitus ei minulta,niinkuin ei muutkaan.eipä sit muuta.
- en ole
jaaha,,että tällästä kirjoitti:
Juurihan itse totesin,että tämä ei ole minulle? En ole ihana,eli aloitus ei voi olla osoitettu minulle. Oli silti kiva jollekkin.
- sivusta kysyn
jaaha,,että tällästä kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
- kkkoip
mnin olen
- ei Sirpaa ei ei ei
Hänkin on ihan ihana. Mutta ei kuitenkaan niin ihana, että ikinä vaihtaisin Sirpaksi nimeäni hänen vuokseen. Ei nyt millään pahalla Sirpa-nimisiä kohtaan.
- utelias1
Aloittajalle kysymys: Miksi juuri Sirpaksi vaihtaisit?
- *nainen
Viestin inspiroittaja tietäisi miksi. Sillä miehellä vaan on niin mainio luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794