En pääse stemiin kun yritän mennä sinne se alkaa vaan latamaan ja sitten tulee ilmoitus että steam on ofline tilassa tarkista netti yhteys netti on kunnossa. Mitä teen mulla on stemissä paljon maksullisia pelejä .Olisin iloinen jos joku vois auttaa
En pääse steamiin!!
Mitä tehdä
3
212
Vastaukset
- Helppiä kehiin
Katso Steamin asetukset ja valitse online tila, eli ota offline pois.
- asfg
Mene steamin asennuskansioon joka yleensä on C:\Program Files (x86)\Steam
ja poista sieltä tiedostot: Steam.dll SteamUI.dll ClientRegistry.Blob
sen jälkeen käynnistä steam normaalisti.
Jos ongelma ei vieläkään ratkea niin ongelma voi olla steamin verkko-asetuksissa. - pleijeri22
päivitä steam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714