KATSOKAA KIINALAINEN HOROSKOOPPINNE TÄSTÄ!

Merkki

Joo googlella löysin tämmösen jo ajat sitte.

http://www.kortis.to/max/kiinalainen.html

Tuolta näkee kätevästi oman kiinalaisen horoskooppimerkin. Ei tarvitse kuin laittaa syntymäaika lokeroon.
Käykää katsomassa.

15

15334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dog

Osui pelottavan hyvin kohdalleen.. Metallikoira ja siihen lisätään vielä oinaan piirteet...

• kiinnostunut koira

mä en tajunnu tot sun viestiä. mitä sä sil meinaat? ooks sä oinas ja koira? MÄ OON. sori jos kysyn tyhmiä.

• WeeLix
        kiinnostunut koira kirjoitti:

mä en tajunnu tot sun viestiä. mitä sä sil meinaat? ooks sä oinas ja koira? MÄ OON. sori jos kysyn tyhmiä.

Jos oot oinas olet kiinalaisesta tiikeri.Kun taas olet kauris olet kiinalaisesta härkä.

• Apina
        WeeLix kirjoitti:

Jos oot oinas olet kiinalaisesta tiikeri.Kun taas olet kauris olet kiinalaisesta härkä.

Kiinalainen horoskooppi menee syntymävuoden mukaan, joten kaikki länsimaisessa samaa merkkiä olevat eivät ole kiinalaisessa samaa merkkiä.

• HäH?

En oikee älynny mihin se syntymä aika jutska piti laittaa... voisitkos kertoa..???

• WeeLix

Mun ei tarvitse mennä tohon osoitteeseen kun tiiän jo et mun kiinalainen horoskooppi on tiikeri koska olen oinas.

• lohi*käärme

oletko oikeasti noin tyhmä vai provosoitko vaan? kiinalaisten horoskooppien määräytyvyydellä ei ole mitään tekemistä länsimaisen horoskoopin kanssa, saatat ihan hyvin olla vaikka sika tai jänis tai mikä vaan, vaikka oletkin länsimaisessa oinas! Ja sitäpaitsi länsimaista oinasta vastaa kylläkin lohikäärme, eikä tiikeri..

• santtupupu

hmm. ku mä yritin ni siin ei voinu laittaa mihkää lokeroon mitåää juttuu??

• 30.1.95 Koira

mun kiinalainen horoskooppi on koira ja just 30.1.95 synnyin ennen sian vuotta jes, kamut hiukkasen kateellisia

• 8943

mikä minä olen

• Sagittarius!

Tiedän omani, se on Lohikäärme, koska olen syntynyt 18.12.64

• Pupu Tupuna

Itse olen Maa-Jänis. olen aina tykännyt pupuista

• JK

EN KÄY

• Kalat.Tiikeri

itse olen -86 eli tiikeri =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3517
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      48
      1735
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      20
      1021
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1009
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      60
      987
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      968
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      37
      849
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      831
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      52
      762
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      703
    Aihe