KATSOKAA KIINALAINEN HOROSKOOPPINNE TÄSTÄ!

Merkki

Joo googlella löysin tämmösen jo ajat sitte.

http://www.kortis.to/max/kiinalainen.html

Tuolta näkee kätevästi oman kiinalaisen horoskooppimerkin. Ei tarvitse kuin laittaa syntymäaika lokeroon.
Käykää katsomassa.

15

15221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dog

Osui pelottavan hyvin kohdalleen.. Metallikoira ja siihen lisätään vielä oinaan piirteet...

• kiinnostunut koira

mä en tajunnu tot sun viestiä. mitä sä sil meinaat? ooks sä oinas ja koira? MÄ OON. sori jos kysyn tyhmiä.

• WeeLix
        kiinnostunut koira kirjoitti:

mä en tajunnu tot sun viestiä. mitä sä sil meinaat? ooks sä oinas ja koira? MÄ OON. sori jos kysyn tyhmiä.

Jos oot oinas olet kiinalaisesta tiikeri.Kun taas olet kauris olet kiinalaisesta härkä.

• Apina
        WeeLix kirjoitti:

Jos oot oinas olet kiinalaisesta tiikeri.Kun taas olet kauris olet kiinalaisesta härkä.

Kiinalainen horoskooppi menee syntymävuoden mukaan, joten kaikki länsimaisessa samaa merkkiä olevat eivät ole kiinalaisessa samaa merkkiä.

• HäH?

En oikee älynny mihin se syntymä aika jutska piti laittaa... voisitkos kertoa..???

• WeeLix

Mun ei tarvitse mennä tohon osoitteeseen kun tiiän jo et mun kiinalainen horoskooppi on tiikeri koska olen oinas.

• lohi*käärme

oletko oikeasti noin tyhmä vai provosoitko vaan? kiinalaisten horoskooppien määräytyvyydellä ei ole mitään tekemistä länsimaisen horoskoopin kanssa, saatat ihan hyvin olla vaikka sika tai jänis tai mikä vaan, vaikka oletkin länsimaisessa oinas! Ja sitäpaitsi länsimaista oinasta vastaa kylläkin lohikäärme, eikä tiikeri..

• santtupupu

hmm. ku mä yritin ni siin ei voinu laittaa mihkää lokeroon mitåää juttuu??

• 30.1.95 Koira

mun kiinalainen horoskooppi on koira ja just 30.1.95 synnyin ennen sian vuotta jes, kamut hiukkasen kateellisia

• 8943

mikä minä olen

• Sagittarius!

Tiedän omani, se on Lohikäärme, koska olen syntynyt 18.12.64

• Pupu Tupuna

Itse olen Maa-Jänis. olen aina tykännyt pupuista

• JK

EN KÄY

• Kalat.Tiikeri

itse olen -86 eli tiikeri =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2105
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1796
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1513
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      57
      1307
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      74
      1144
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      991
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      962
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe