Joo googlella löysin tämmösen jo ajat sitte.
http://www.kortis.to/max/kiinalainen.html
Tuolta näkee kätevästi oman kiinalaisen horoskooppimerkin. Ei tarvitse kuin laittaa syntymäaika lokeroon.
Käykää katsomassa.
KATSOKAA KIINALAINEN HOROSKOOPPINNE TÄSTÄ!
15
15221
Vastaukset
- dog
Osui pelottavan hyvin kohdalleen.. Metallikoira ja siihen lisätään vielä oinaan piirteet...
- kiinnostunut koira
mä en tajunnu tot sun viestiä. mitä sä sil meinaat? ooks sä oinas ja koira? MÄ OON. sori jos kysyn tyhmiä.
- WeeLix
kiinnostunut koira kirjoitti:
mä en tajunnu tot sun viestiä. mitä sä sil meinaat? ooks sä oinas ja koira? MÄ OON. sori jos kysyn tyhmiä.
Jos oot oinas olet kiinalaisesta tiikeri.Kun taas olet kauris olet kiinalaisesta härkä.
- Apina
WeeLix kirjoitti:
Jos oot oinas olet kiinalaisesta tiikeri.Kun taas olet kauris olet kiinalaisesta härkä.
Kiinalainen horoskooppi menee syntymävuoden mukaan, joten kaikki länsimaisessa samaa merkkiä olevat eivät ole kiinalaisessa samaa merkkiä.
- HäH?
En oikee älynny mihin se syntymä aika jutska piti laittaa... voisitkos kertoa..???
- WeeLix
Mun ei tarvitse mennä tohon osoitteeseen kun tiiän jo et mun kiinalainen horoskooppi on tiikeri koska olen oinas.
- lohi*käärme
oletko oikeasti noin tyhmä vai provosoitko vaan? kiinalaisten horoskooppien määräytyvyydellä ei ole mitään tekemistä länsimaisen horoskoopin kanssa, saatat ihan hyvin olla vaikka sika tai jänis tai mikä vaan, vaikka oletkin länsimaisessa oinas! Ja sitäpaitsi länsimaista oinasta vastaa kylläkin lohikäärme, eikä tiikeri..
- santtupupu
hmm. ku mä yritin ni siin ei voinu laittaa mihkää lokeroon mitåää juttuu??
- 30.1.95 Koira
mun kiinalainen horoskooppi on koira ja just 30.1.95 synnyin ennen sian vuotta jes, kamut hiukkasen kateellisia
- 8943
mikä minä olen
- Sagittarius!
Tiedän omani, se on Lohikäärme, koska olen syntynyt 18.12.64
- Pupu Tupuna
Itse olen Maa-Jänis. olen aina tykännyt pupuista
- JK
EN KÄY
- Kalat.Tiikeri
itse olen -86 eli tiikeri =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571307Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741144- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27962- 15939