ja toivota minulle hyvää yötä. En taida muuten saada unta, jos en saa kuulla suloista ääntäsi.
Soitathan?
Soitapa nyt heti nainen
29
278
Vastaukset
- HAHHAA :DDD
PIDÄ TUNKKIS!
- Illanjatkoja tänne
Ota yhteyttä, erään miehen jo ajattelen nukkuvan, siks en halua soitollani häiritä..
- odottavamies
No tekstarin voit silti lähettää, koska osaat varmasti kirjoittaa niin naisellisen ihania tekstareita!
- Kerro numero
niin eikun kilistäen laitan. Riittää kyllä sekin jos kerrot kuka olet, niin plärään puhelimen nimilistaa jos vaikka olisit siellä numerolla jo valmiiksi.
- odottavamies
Kerron alun ja lopun: 0xxxxxxxx5.
Nyt varmaan arvaat, jos olet hän! - Kerro numero
odottavamies kirjoitti:
Kerron alun ja lopun: 0xxxxxxxx5.
Nyt varmaan arvaat, jos olet hän!Monta numeroa jotka sisältää nuo numerot ja tuossa järjestyksessä. Kerro ilmansuunta missäpäin olet, niin se on sitte siinä.
- odottavamies
Kerro numero kirjoitti:
Monta numeroa jotka sisältää nuo numerot ja tuossa järjestyksessä. Kerro ilmansuunta missäpäin olet, niin se on sitte siinä.
Hyvä on, ilmansuunta on 03-alueella.
- Kerro numero
odottavamies kirjoitti:
Hyvä on, ilmansuunta on 03-alueella.
En ole kaipaamasi nainen. Ei ketään tuttua tuolta alueelta.
Jospa se tärppäis, toivottavasti. - odottavamies
Kerro numero kirjoitti:
En ole kaipaamasi nainen. Ei ketään tuttua tuolta alueelta.
Jospa se tärppäis, toivottavasti.Samaa toivon sinullekin.
Niihin unelmiin, uniin kauniisiin... - Kerro numero
odottavamies kirjoitti:
Samaa toivon sinullekin.
Niihin unelmiin, uniin kauniisiin...Näillä mennään,,,
http://www.youtube.com/watch?v=vuNJaj9olU8
Kauniita unikuvia, ja hyvää huomista päivää,,, - odottavamies
Kerro numero kirjoitti:
Näillä mennään,,,
http://www.youtube.com/watch?v=vuNJaj9olU8
Kauniita unikuvia, ja hyvää huomista päivää,,,Levollista yötä ja kaunista huomenta sinulle...
http://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHc - pölyn hölyä:)
odottavamies kirjoitti:
Levollista yötä ja kaunista huomenta sinulle...
http://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHcNo hui, hänen numeronsa alkaa nollalla ja päättyy viitoseen ja ompa vielä sama alue. :) Mutta en kyllä soita en. En noilla tunnisteilla ja voipi olla ettei hän mun soittoani odottele.
- odottavamies
pölyn hölyä:) kirjoitti:
No hui, hänen numeronsa alkaa nollalla ja päättyy viitoseen ja ompa vielä sama alue. :) Mutta en kyllä soita en. En noilla tunnisteilla ja voipi olla ettei hän mun soittoani odottele.
Et menetä mitään jos soitat.
Jos ilmenee, että oli väärä henkilö, pahoittelet sanomalla että valitsin väärän numeron tms.
Mutta JOS tosiaan jo noin monta tunnistetta täsmää, niin kannattaa ainakin kokeilla! - pölyn hölyä:)
odottavamies kirjoitti:
Et menetä mitään jos soitat.
Jos ilmenee, että oli väärä henkilö, pahoittelet sanomalla että valitsin väärän numeron tms.
Mutta JOS tosiaan jo noin monta tunnistetta täsmää, niin kannattaa ainakin kokeilla!Olen jo ottanut yhteyttä eikä hän vastannut. En oikein voi, jo ihan senkin takia kun en tiedä onko se toivottavaa.
- odottavamies
Olen jo ottanut yhteyttä eikä hän vastannut. En oikein voi, jo ihan senkin takia kun en tiedä onko se toivottavaa.
No nyt kyllä soitat, kun minä pyydän oikein kauniisti!
Valveillahan tässä molemmat ollaan ja toisiamme mietitään... - pölyn hölyä:)
odottavamies kirjoitti:
No nyt kyllä soitat, kun minä pyydän oikein kauniisti!
Valveillahan tässä molemmat ollaan ja toisiamme mietitään...Soitan heti kun vastaat siihen viestiin. Ihan en lähde ihmiselle keskellä yötä soittelemaan tunnisteella 0xxxxxxxxxxxxxxxxx5 ja 03 alue. Todennäköisesti hän on nukkumasta tällä hetkellä. Toisekseen ei ole kovin romantillista joutua jonkun miehen perässä juoksemaan ilman että hän laittaa tikkua ristiin asian eteen:) Hyvää yötä kuitenkin sinne toiselle 03 alueen asukkaalle.
- odottavamies
Soitan heti kun vastaat siihen viestiin. Ihan en lähde ihmiselle keskellä yötä soittelemaan tunnisteella 0xxxxxxxxxxxxxxxxx5 ja 03 alue. Todennäköisesti hän on nukkumasta tällä hetkellä. Toisekseen ei ole kovin romantillista joutua jonkun miehen perässä juoksemaan ilman että hän laittaa tikkua ristiin asian eteen:) Hyvää yötä kuitenkin sinne toiselle 03 alueen asukkaalle.
Nyt kyllä tulin surulliseksi ja näen varmaan ikäviä unia koko yön.
Pyörin sängyssäni unen ja valveen rajamailla ja tuskailen, kuinka valitettavaa on että idullaan oleva mahdollisuus onneen ja rakkauteen heitetään pois, vaikka se vain vähän rohkeutta olisi vaatinut...
Hyvää yötä sinnekin. - pölyn hölyä
odottavamies kirjoitti:
Nyt kyllä tulin surulliseksi ja näen varmaan ikäviä unia koko yön.
Pyörin sängyssäni unen ja valveen rajamailla ja tuskailen, kuinka valitettavaa on että idullaan oleva mahdollisuus onneen ja rakkauteen heitetään pois, vaikka se vain vähän rohkeutta olisi vaatinut...
Hyvää yötä sinnekin.Niin siihen viestiin voi kyllä ihan vastatakkin... Jos nyt hän olet.
- odottavamies
pölyn hölyä kirjoitti:
Niin siihen viestiin voi kyllä ihan vastatakkin... Jos nyt hän olet.
Viestejä katoaa bittiavaruuteen arvaamattoman paljon, jos et tiennyt sitä. Olisin varmasti vastannut, jos olisin saanut viestisi!
- pölyn hölyä
odottavamies kirjoitti:
Viestejä katoaa bittiavaruuteen arvaamattoman paljon, jos et tiennyt sitä. Olisin varmasti vastannut, jos olisin saanut viestisi!
Ei olisi pitänyt tähän ketjuun vastata. En mä oikeasti voi enkä aio noilla tunnisteilla kenellekkään soitella. Mutta toivon että hän on nukkumassa ja hänellä on kaikki hyvin.
- odottavamies
pölyn hölyä kirjoitti:
Ei olisi pitänyt tähän ketjuun vastata. En mä oikeasti voi enkä aio noilla tunnisteilla kenellekkään soitella. Mutta toivon että hän on nukkumassa ja hänellä on kaikki hyvin.
Se vaan on niiin surullista, että kaikki toivomukset ja toivotukset täällä menevät kaikille muille mutta ei juuri sille oikealle.
Ei sitten sinun hän ole kukaan valvomistyössä oleva kun toivot hänen nukkuvan. Kyllä ei siinä esihenkilönsä päätä silittäisi, jos yllättäisi vaikka hätäkeskuspäivystäjän vetelemässä sikeitä työppisteensä ääressä... - pölyn hölyä
odottavamies kirjoitti:
Se vaan on niiin surullista, että kaikki toivomukset ja toivotukset täällä menevät kaikille muille mutta ei juuri sille oikealle.
Ei sitten sinun hän ole kukaan valvomistyössä oleva kun toivot hänen nukkuvan. Kyllä ei siinä esihenkilönsä päätä silittäisi, jos yllättäisi vaikka hätäkeskuspäivystäjän vetelemässä sikeitä työppisteensä ääressä...No hän on kyllä hoitoalalla joka on kolmivuorotyötä, ei kylläkään hätäkeskuspäivystäjä. Ja minä olen uneton näköjään:) Jos hän ottaisi yhteyttä olisin todella onnellinen. Ja eikö yöllä yleensä nukuta jos ei olla yövuorossa.
- hävettää
Kyllä siinä menettää paljonkin kun yrittää yksipuolisesti yhteyttä pitää.
- pölyn hölyä
Kyllä siinä voi saada vaikka ahdistelusyytteen jos alkaa soitella ihmisille näillä tunnisteilla keskellä yötä.. oikeesti ja inhimillisesti kumpi on helpompaa vastata toisen viestiin vai kaivaa rohkeutta puheluun keskellä yötä sillä perusteella että numeron eka ja vika numero on oikein?
- odottavamies
Jos on useita yksipuolisia yhteysyrityksiä jo takana, niin varmasti se ottaa pannuun ja paljon!
Hiljalleen sitten se yrityshalukin pakostialkaa heikentyä...
Hävetä ei kyllä mielestäni tarvitse ainakaan ennen lähestymiskieltoa...
- Onneksi olkoon!
Monennellako viikolla olet?Tiedätkö kuka on onnellinen äiti, vai onko useita vaihtoehtoja?
-K-- odottavamies
Olen viikolla kymmenen kuten sinäkin toivottavasti. Ainakin niin kalenterista katsoin.
Nyt luonnossa: näihin aikoihin aloittavat pöllöt huhuilunsa. Varpuspöllö ja huuhkaja ääntelevät aktiivisimmin auringonlaskun ja -nousun aikoihin.
Pitääpä pistäytyä mökillä kuulostelemassa... - Soitteleppa ite
odottavamies kirjoitti:
Olen viikolla kymmenen kuten sinäkin toivottavasti. Ainakin niin kalenterista katsoin.
Nyt luonnossa: näihin aikoihin aloittavat pöllöt huhuilunsa. Varpuspöllö ja huuhkaja ääntelevät aktiivisimmin auringonlaskun ja -nousun aikoihin.
Pitääpä pistäytyä mökillä kuulostelemassa...kun noin kovin kaipailet. Joko muutkin pöllöt kuin sinä huhuilee siellä mökkimetsässä?
- Vähän pidän kyllä
outoina tämmöstä vimmaa anoa naisilta soittoo, montakohan niitä ketjussa oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711704Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334639Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071633
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo8102540 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
- 10718
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60718