Kirjastojen kierrätyspisteet

kierrätän kirjoja

Missä Helsingin kirjastoissa on pisteitä, joihin voi viedä omia vanhoja ja ottaa muiden vanhoja kirjoja? Paitsi Pasilassa.

Minusta ne ovat hieno juttu, niistä voi löytää jonkun kirjavanhuksen, jota ei löydy edes kirjavarastosta. Otan usein Pasilasta jotain ja kun olen lukenut, tuon takaisin.

Entä muualla Uusellamaalla?

12

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • austerism1

Ainakin Kirjasto 10, Kallio ja Rikhardinkatu.

• scarabaeus

Kas kun kirjastovirkailijat ei laita tähän mitään listaa, että missä kaikissa paikoissa on

kierrätyshyllyjä

sillä mäkään en tiedä missä kaikissa Stadin kirjastoissa on,
      niihin vois sitte viedä aina kun on enämpi laatikoita ja kasseja täynnä kirjoja.
      Olen kyllä hyödyntänyt kierrätyshyllyjä, jos vaan olen äkännyt ne kirjastoissa.
      Joskus todellakin löytänyt kirjoja, joita etsinyt kauan ja hartaasti,
      ja sitten sellainen onkin siinä nenän edessä.
      ykskaks

• Kirjastot listattu, tai ohjeet miten ne löytää, tuossa alla. 8)

• kierrätän kirjoja

Kiitokset vastauksista! Täytyypä käydä myös noissa muissa paikoissa, Pasila vain on sopivan lähellä työpaikkaani. Myös asuinkaupungissani on kirjastossa kierrätyspiste, sinne minä yleensä vien isommat erät itselleni tarpeettomia, kun en jaksa kantaa Helsinkiin. Mutta yhtä tai kahta kirjaa olen kyllä tuonut.

Eilen kävi Pasilassa niin, että joku rohmusi edestäni viisi tai kuusi kirjaa, yritin uteliaisuuttani kurkkia mitä ne olivat, mutta en nähnyt kun se änkesi ne kiireesti reppuunsa.

• Etelä-Haagalainen

Etelä-Haagan kirjastossa on melko kattava kierrätyspiste.

• Moikka vaan kaikki!

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Tuolta kun painaa "Valitse palvelu" -pudotusvalikkoa ja napsauttaa "Kirjakierrätyspiste" tulee listalle 44 kpl kirjastoja, joissa on hylly, laatikko tai joku muu kohta kierrätyskirjoille. Kalliossa meillä on kierrätyspiste pääsisäänkäynnin yhteydessä. Sieltä muuten löytyi tänään hauskoja kirja-aarteita!

Katso kuva ja lue takakansiteksti: http://www.facebook.com/kirjastokallio/posts/622066144540212

• scarabaeus

OHO !

Kiitos! ja zziiiiiiiiiizzzussss,
        kyllä
        Stadi ON !

• Anonyymi

Pääkaupunkiseudulla Oodi taitaa olla ainoa kirjasto, jossa ei kierrätyspistettä ole.
      Korjatkaa jos olen väärässä.

• Anonyymi

Lippulaivan ja Saunalahden kirjastoissa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lippulaivan kirjastossa on, mutta sitä joutuu hieman etsiskelemään, koska se sijaitsee lehtienlukuhuoneessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Saunalahden kirjastossakin on.

• Anonyymi

Kupla volkari Valettina ajot alkaa kierrätys, alastomuus, puhelut,on vaara tässä,miten ne rikoskirjat menee,jotka ovat todellisuudessa tehty,.
      Reitit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      48
      3250
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      933
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      810
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      714
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      15
      688
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      611
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      601
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      590
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      569
    Aihe