MIKÄ ON ARVI-INFO

###&&

Työnhaku voimassa Arvi-infoon saakka.

30

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggg....

Samaa mietin sain tollaisen kirjeen.
      Onko orjatöihin tms.??

• Sloboda

Orjatöitä on. Ts. nakittavat teidät tekemään samaa duunia palkkatyöläistenkanssa ~2e tuntipalkalla. Nauttikaa. Tämä on etuoikeus ym. paskaa.

• söhläys

Mustakaa "työväenpuolueita" SDP & KOK jo kevään EU:n vaaleissa.

• jbvojfbfg

Älkää suostuko menee noihin "palveluihin" mitä siellä tarjoavat.

• 77+2

Pukkaako karenssia jos kieltäytyy?

• hömsöttelyt

Voihan infon kuunnella ja sanoa vaikka, jos kysyy ei koske ja ei ole minulle hyödyksi.

• ??300

En usko että pääsisi pelkällä infossa kuuntelulla.

• arvi käyty

No eipä se Arvi ole kun vartin istuminen virkailijan kanssa samassa huoneessa. Hän antaa erilaisia esitteitä kunnan toiminnasta, eikö todellakaan velvoita sen kummempaan, tai lykkää sieltä orjatöihin.

• 44+2

On ristiriitaisi kirjoituksia,, jos joku ihan aikuisten oikeasti tietää
      onko jatkossa velvoitteita mennä esim. orjahommiin tms. tai tietysti
      mikään ei ole pakollista: katkeaa työmarkkinatuki se pakollinen.

• arvi käyty

No kuten kirjotin, kävin Arvin ja se kesti vartin verran. Siellä virkailija esitteli eripalveluja, mitä kunta järjestää, ja mihin on mahdollisuus osallistua. Kysyi kiinnostaako mikään niistä, onko ajankohtaista, antoi esitteitä ja korosti palvelun olevan täysin vapaaehtoinen, eli ei velvoitteita eteenpäin.

Tiedä sit mitä muille siellä on tehty:)

• Samaa pas kaa ne on

Arvit, typit, työraiteet ja sum muut ovat samaa pas kaa mutta esittelään hiukan eri paketeissa.

• Pas kaa paketeissa

Samaa vanhaa pas kaa uudessa paketissa - ne ovat.

• ,,,,))

Ajattelin mennä kuuntelemaan pask@@... mutta orjaduunit jätän väliin.

• 1+22

Orjatyöt tulee.

• en suostu

Kyllä sossun on pakko antaa se -40 % toimeentulotuki. Kyllä sillä jotenkin hengissä pysyy.

• !!!

Kaikki on vaan MUKA TYÖLLISYYS TILASTOJEN putsausta. Laitetaan ihmisiä
      näille huuhaa juttuihin eli orjatöihin.

• 00=

Surkea koko arvi info..

• PALKKATYÖTÄ PALKKATY

Noissa infoissa pitäisi olla työttömien edustajia pistämässä työkkärin väen tiukille. Nythän työkkärin väki puhuu suorasta sitä itseään. Ainakin kunnon "PALKKATYÖTÄ PALKKATYÖTÄ" huutoja tulisi työttömien huutaa kuuluville.

• ei sama

Tuo Arvi on kunnan palvelu, ei työkkärin, ja siellä ei ole työvoimavirkailijoita. Sekoitat varmaan työkkärin infoon.

• nälkäkurki

Euron tunnissa orjatyötä. Tämänkin palvelun tarjoaa riistovaltiomme ja ole hyvä!

• vastaava työtön.

Minun Arvi-infossa Tampereella ainakin pakotettiin kirjoittamaan paperi, jossa lupautui arvi-ohjaajalle ja antoi arvi-ohjaajan sillä paperilla penkoa tietojaan sosiaalihuollon efficajärjestelmästä ja lisäillä sinne asioita, jos työtön on toimeentulotuen hakija.

• vastaava työtön.

Sen lisäksi, minua ei edes pistetty arvi-ohjaajalle vaan suoraan typpiin. Kun kysyin siellä asiasta vastasivat että oiottiin mutkia suoraksi kun sinne olisin kuulemma joutunut muutenkin. Kun kuulemma niin pitkät jonot.

• arvi käyty

Minulle sanottiin, että käynti on täysin vapaaehtoinen, kuten myös se, ottaako muita palveluja vastaan. Ja oli myös Tampereella.
        Ettet nyt tarkoita työvoima infoa, josta pyydetään allekirjoitusta, ja sitten vasta tulee arviin aika.
        Eipä olisi sitäkään lappua ollut pakko allekirjoittaa, en vaan huomannut sitä siellä ja allekirjoitin, mutta arvi tosiaan oli ihan keskustelutyyppinen lyhyt tilaisuus.

• 44+1

Vapaaehtoinen: mutta lukee paperissa että työnhaku voimassa arvi infoon
      saakka? jos ei mene ei tule rahaa.

• tietoa kaipailisin

miten menee oikeesti? ylihuomenna aika tonne infoon. En ole allekirjoittamassa papereita. Onko erikseen paikalla olo paperin allekirjoitus eli allekirjoitan olen paikalla jolloin myös työttömyyskorvaus jatkuu vaikka en muita papereita allekirjoita...siis kun ei ole pakollista ja laitonta noiden puolesta jos eivät merkitse minua paikalla olleeksi jos ja kun en niitä muita papereita kirjoita. Ne on mahdollisuus mut ei pakollisuus. Otan sit kaikesta kuvan ja itestäni vielä tilaisuudessa kuvan niin on sitten osviittaa näyttää että olen paikalla ollut.

• V4listaja

oikeinkirjoitus vähän kusee....

• adsfabgafb

Hankkiutukaa työkyvyttömyyseläkkeelle, se on monen vuoden projekti eli on oltava määrätietoinen.
      Vinkki: masentukaa kroonisesti ja vaikeasti.

been there, done that.

• Vituttaa1

Vinkki: jos et ole oikeasti masentunut, niin älä saatanan apina esitä sellaista.

• tietoa kaipailisin

No juu oikeinkirjoitus vähän hakusessa, mutten kauheesti jaksanut sitä miettiä tekstiä kirjoittaessa. Pointtini kuitenkin se, että mielummin olisin ihan vain työkkärin asiakas, enkä lähtisi tuohon arvi pelleilyyn mukaan. Haen kuitenkin kokoajan töitä. Mielestäni olisi typerää jos minut laitettaisiin harjoitteluun oman alan töihin. Tekemään samaa työtä mitä muut tekevät saaden jo tunnissa enemmän palkkaa mitä saisin koko päivänä. Heidän pitäisi palkata minut eikä ottaa harjoitteluun. Ei ole reilua, että menisin edes koeajalle työkkärin 9€:lla, kun osaan kaiken sen mitä muutkin työntekijät. Olen myös täysin työkykyinen. Eikä minulla ole edes mitään salattavaa jos työkkäri haluaisi minun tietojani katsoa. Sillä olen täysin terve. Kuitenkin tuntuu siltä, että jos suostun allekirjoittamaan paperit alkavat he minua holhoamaan. En tarvitse mitään kuntouttavaa työtoimintaa. Tuntuu typerältä jos minut sijoitettaisiin jopa pajalle. Tarjoaisivat töitä ja siinä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe