Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka erektiohäiriö on vaikuttanut parisuhteeseesi?

Ei seiso, ei

Yhteistä elämää takana viisi vuotta ja erektiohäiriö ollut "kolmantena osapuolena" suhteessa alusta asti, itse asiassa erektiohäiriö on vaivannut noin 18-vuotiaasta asti. Aluksi uuden suhteen huumassa rakastelu onnistui aika usein ilman lääkkeitä, nyt ei onnistu koskaan.

Kuinka ongelma on vaikuttanut suhteeseenne?

Minä huomaan vältteleväni seksiä ja koen vaimon aloitteet painostavina. Tiedän että hän ajattelee, josko tällä kertaa onnistuisi kun suhteen alussakin onnistui ilman lääkkeitä. Mutta kun ei toimi. Kun taas kerran epäonnistun, turhaudun ja suutun, itselleni, en vaimolle.

Vaimo on onneksi ymmärtäväinen ja tukee ihanasti, kannustaa lääkäriin hakemaan lääkkeitä mutta sinne meneminen tuntuu niin vaikealta. Haluja kyllä on mutta mieluiten runkkaan puolivelttoa kalua orgasmiin kuin yritän seksiä, joka ei kuitenkaan tule onnistumaan. Vaimoa tämä tietenkin turhauttaa vaikka hän ei sitä näytäkään.

Hän pyytää, voisimmeko rakastella edes joskus mutta kun ei se ole minun halustani kiinni vaan siitä, että kalu ei kovetu, puoliveltolla saatan onnistua naimaan minuutin tai kaksi ja sitten erektio loppuu kokonaan.

Pelkään että vaimo jättää minut lopulta tämän vuoksi, vaikka niin ymmärtäväinen nyt vielä onkin.

Onko monen parisuhde kaatunut erektion ja seksin puutteeseen?

5

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japa3

      Kolme vuotta yhteiseloa ja onhan se vaikuttanu mut emäntä on ollu ymmärtäväinen ja kannustava mut,mut piilo v,,tuilua tulee aika ajoin ja jopa vertailua exäänsä miten napakka sillä oli ja hommat pysty hoitaa "normaalisti" erektiolääkkeet käytössä eikä voi taata et niilläkään onnistuis joka kerta,,emännän halujen mukaan pää-asiassa mennään,,mut mitäpä valitan,,näillä mennään mitä on ja ikääkin koht 50v.

    • Tahtoo erektion

      Kaikki kertomasi on koettu reilun kolmen yhteisen vuotemmme aikana ja tilanne kärjistyi äskettäin meillä - joten lääkärille menin, lopulta päädyin jopa naisurologille. Nyt totuttelen lääkkeisiin (sivuvaikutukset tosin yhä vaivaa)

      Rohkeasti vaan lääkärille - ei siinä mitään pelottavaa lopulta ollut.

      Vielä kun saisi itseluottamuksen toiminnasta niin voisi olla taas aloitteelisempikin.

      • Ei seiso, ei

        Olen aikoinaan lääkäreillä käynytkin, tosin yleislääkäreillä, jotka ovat lääkkeet kirjoittaneet, ja ongelmaa on tutkittu lähinnä testosteronitasot mittaamalla. Nyt kun edellisestä käynnistä on pitkä aika, kynnys mennä pyytämään lääkkeitä, on jälleen kasvanut. Jotenkin sekä lääkärissä että apteekissa käyminen tämän ongelman takia on erittäin kiusallista. Hävettää aina todella paljon siinä apteekin tiskillä ja häpeän vuoksi kai välttelen sitä lääkäriin menemistä nytkin.

        Sivuoireet ovat kyllä aina inhottavat minullakin, eikä lääke aina täysin varmasti toimikaan. Kun se toimii, se tunne on kyllä uskomaton ja se parantaa seksiä huomattavasti. Jos ilman lääkkeitä seksi menee minun ehdoillani, on nopeaa ja surkeaa (epäonnistuu tai sitten rynkytän lastit ulos mahdollisimman nopeasti), lääkkeen kanssa voi antaa pitkät ja rajut kyydit, tosin laukeaminen ei tahdo onnistua helposti.

        Mutta tosiaan ne sivuoireet on ikäviä. Kasvojen punoitus, hengitysvaikeudet, kuulon heikentyminen ja sellaiset ovat vielä siedettäviä, mutta minulle tulee lisäksi harvinaisempia sivuvaikutuksia, kuten lyhtaikainen muistinmenetys. Jälkimmäinen menee ohi tunnissa tai parissa mutta sillä hetkellä on paskamaista, kun ei muista yhtään mitä piti sanoa, ei saa palautettua asioita ja sanoja mieleensä eikä tahdo muistaa jotain arkisia asioita, vaikka mikä on sen valkoisen nesteen nimi, jota myydään purkeissa ja jota saadaan sellaisen sarvekkaan sorkkaeläimen utareista. :D


    • rinkeli-enkeli

      Täällä nainen, kuuleeko mies?
      Minun nyxälläni on myös erektio-ongelmia. Hän sanoo asioiden aina olleen niin, että jos tunnetta ei ole mukana, niin ei taho kangistua. Mutta kyllä tunteidenkin kera ongelmia on, kalu ei jäykisty kunnolla ja kesken toimituksen saattaa lörpähtää kunnes jonkun ajan päästä mahdollisesti taas onnistuu jatkamaan. Ehkä syynä ovat ylipaino ja ikä, 58, mahdollisesti eturauhasvaivat, ehkä joskus myös alkoholi. Kuitenkin hän sanoo minun kanssani saaneen ihmeellisesti potkua hommiin, lisäksi yhdeksi avuksi myös pakurikääpäteen. Kannattaa googlettaa! Siitä saa muutenkin virtaa, mutta mahdollisesti sen sisältämä magnesium on auttanut. Meillä sitä on itse kerätty luonnosta, toki sitä voi kalliilla ostaa myös luontaistuotekaupasta. Ja jos pelkkä magnesiunm auttaa, niin sitähän saa semmoisenaankin vaikka ruokakaupasta. Magnesium auttaa lihasvaivoihin, mulla myös sydänlihaksen rytmihäiriöihin.
      Toinen tekninen apuväline on penisrengas. Se estää verenvirtauksen takaisinpäin, näin ollen jorma töröttää tukevampana ja voin sanoa, että tuntuu enemmältä ja paremmalta. Seksikauppaan vaan, sieltä minäkin kävin, mieheni entiseltä deitiltä ostamassa!

    • Sexyladyhere

      Mun mies 55 ja alkaa lerpattaa.Rakastan kuitenkin, enhän itekään enää oo parhaassa trimmissä.Näillä mennään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe