Oon käynyt nyt päivystyksessä muutamaan otteeseen hakemassa apua jumalattomaan hartiasärkyyn, joka säteilee niskaan niin, että nukuttua ei saa ja taju meinaa lähteä koko ajan...
Mutta nää hemmetin paikalliset lääkärit ei suostu muo auttamaan, toteaa vain, että sä nyt et oikein saa mitään lääkkeitä syödä. Ota panadolia, sitä voit vetää... Niin, ainoa vain, että tuo tuhannen milligrammankaan pilleri ei vie kipua mihinkään suuntaan. Niitäkin saisi popsia, kuin karkkia jos haluaa apua... Yksi lääkäri antoi hätätapauksen varalta panacodia, mutta silläkään pillerillä ei ollut mitään vaikutusta...
Kertokaahan, mikä voisi moisia särkyjä helpottaa, ettei haittaa sikiötä? Mä oon jo ihan toivoton ja rikki, sillä tässä raskaudessa tuntuu nyt kaikki menevän sieltä vaikeimman kautta muutenkin.... (ai niin...Ei ole sitten kyse varmastikkaan mistään kohdun ulkopuolisesta, sillä tämä on vanha vaiva, joka yhtäkkiä paheni potensiin sata ja siirsi vain kipupisteen toiseen hartiaan)
Mitä Kipuun...
8
94
Vastaukset
- khgflh
Hieroja? Shiatsuhieroja? Hermoratahieroja?
En itse ole koskaan käyttänyt lääkkietä kipuun vaan käyny hierojilla ja käyttänyt luontaisia hoitoja. Raskausaikaan mammashiatsu vei kaikki selkäsäryt (notkoselkä ja kipeä jo normaalistikkin jos tarvitsi kantaa yms, mutta raskaus voimistaa kivun sietämättömäksi). Tutki mitä hoitoja teidän alueella on tarjolla ja kokeile! - 383
Kalevalainen jäsenkorjaaja on ainut, jolta voit saada avun.
- hgflgh
Jäsenkorjausta ei suoriteta raskaana ollessa, ainakaan tässäkaupungissa ei!
- apua tarjolla
hgflgh kirjoitti:
Jäsenkorjausta ei suoriteta raskaana ollessa, ainakaan tässäkaupungissa ei!
Jäsenkorjaus on hierontaa ja nikamamanipulaatiota. Sitä tehdään jopa vauvoilla, joten mitä haittaa siitä on raskaana olevalle?
- Apteekista saa sitä
lämpö/kylmägeeliä. Sitä laitat jonkun hieromaan, lisäksi on niitä lämmitettäviä kauratyynyjä. Ei auta, kuin jumpata sitä hartiaseutua, jotta veri lähtee kiertämään.
- apua tarjolla
triggerpistehieronta auttaa jo ekalla kerralla eikä tuu kipeäksi lihakset
- Mg...
Magnesium. Kokeile vaikka magnesiumsitraattia 300 mg. Minulla on ollut kovia kipuja imetysaikana yövalvomisen johdosta...ne hävisivät magnesiumilla. USA:ssa magnesium on käytössä myös kipuklinikoilla. Ei haittaa sikiötä. Päinvastoin. Magnesiumia käytetään myös raskausmyrkytyksen hoitona.
- Myös kivulias
Lämmitettävä kauratyyny. On auttanut ainakin selkä- ja lonkkakipuihin, joihin ei parasetamooli paljon vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273229- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak882710- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 191497
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468