Mietittekö koskaan oletteko toimineet elämässänne oikein, teittekö oikeita valintoja oikeaan aikaan? Minä jouduin tekemään valinnan jota mietin edelleen. Joka päivä toivon, että sydämeni hyväksyisi valinnan, mutta taidan olla jotenkin heikko ihminen elämään valintani mukaisesti. Miksi näitä hulluja tunteita ei saa sammumaan?
Elämä on valintoja
7
125
Vastaukset
- Kaihoisa mies
Eiköhän se ole niin,että sydän sanoo.Siinä on ihan turha pyristellä vastaan.
- Dreamer n
Tein valinnan järjellä.
- another dreamer n
Tiedän täysin tuon tunteen.Olen myös elänyt vuosia tietäen sisimmässäni etten valinnut oikein.En uskaltanut ja nyt toivon että olisin uskaltanut.
- mieseiole
en osaa ajatella loogisesti,eli en.
- aina tehnyt väärin
Ainahan sitä miettii tekeekö oikean ratkaisun oikeaan aikaan. Joskus tulee tehtyä vääriä valintoja, siitä syyttää itseään, mutt eipä mistään asiasta voi etukäteen tietää, onko ratkaisu oikea vai ei. Mä yleensä olen aina tehnyt vääriä valintoja ja ollut aina väärään aikaan väärässä paikassa., luottanut vääriin ihmisiin jne... Sellasta elämä on, kaikki ei aina mene niin kuin haluais.
- ei myötätuntoa
oma mokas
- 322323233232
sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494