Eli kaikille joilla on tylsää tällainen kysely.
1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä?
2.Voisitko tehdä sen syyllä?
3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä?
4.^syyllä?
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus?
6.^Jos kostaisit, tekisitkö sen millä tavalla?
Sitten...
7.Kuinka usein valehtelet?
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet?
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi?
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville?
Toivottavasti joku edes vastaa...
Mitä voisit tehdä?
13
69
Vastaukset
1. En oikeastaan.
2. Varmasti.
3. En!
4. Harvoin.
5. Varmasti, riippuu siitä, olenko koulussa vai kotona.
6. Levittelisin ikäviä asioita hänestä ainakin.
7.Lähes päivittäin.
8. En halua muita vihaiseksi, en halua ottaa riskiä totuuden kertomisesta. Haluan pitää asiat omana tietonani. Valehtelen tietokoneen käytästä ja monista muista arkipäivän asioista.
9. Kyllä, mutta jos siinä on riski paljastua, en. Jos kyseessä on hyvinkin suuri etu ja sen eteen on nähty paljon vaivaa, niin en valehtelisi.
10. En varmaan, ehkä.1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä? En
2.Voisitko tehdä sen syyllä? Riippuen syystä...
3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä? En
4.^syyllä? E mie miellelläni, vain hyvän syyn kans.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus? Riippuen kuin pahhaa, mutta ehkä mahollisesti.
6.^Jos kostaisit, tekisitkö sen millä tavalla? En tiijjä, kyllä mie jotaki keksisin.
Sitten...
7.Kuinka usein valehtelet? Mahollisimman harvoin... Ainaki kerran viikossa.
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet? Joskus ei vaan halua kertoa totuutta. Mie joskus valehtelen esimerkiksi siitä jos en oo muistanu jothain.
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi? En välttämättä.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville? En.- Eräs trotskilainen
1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä? -Ehkä.
2.Voisitko tehdä sen syyllä? -En. 3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä? -Kyllä.
4.syyllä? -En.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus? -En.
Sitten...
7.Kuinka usein valehtelet? -Hyvin usein, lähes joka päivä.
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet? -Valkoisia valheita enimmäkseen.
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi? -Luultavasti.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville? -En kertoisi nimiä, vaan ainoastaan kieltäisin oman osallisuuteni. 1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä? -En, ainakaan tarkoituksella.
2.Voisitko tehdä sen syyllä? -Riippuu.
3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä? -En.
4.^syyllä? -Riippuu. Mutta yleensä en.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus? -Jos siitä teosta ei ole kovin pitkä aika (korkeintaan muutama päivä)
6.^Jos kostaisit, tekisitkö sen millä tavalla? -Heittäisin jotain keljua sanallisesti. Yleensä nämä pahan tekijät ovat ihan tavallisia päänaukojia. Servaaminen riittää.
7.Kuinka usein valehtelet? -En ole varma. Yritän vältellä.
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet? -Valehtelen, jos totuuden kuuleminen ei ole toiselle pakollista ja masentaisi. Tai oikeastaan "pehmennän" tai vähättelen asiaa.
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi? -En.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville? -En.- fnfnfn
1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä? - En
2.Voisitko tehdä sen syyllä? - Kyllä :D En nyt rampauttaa (ellei se sit murhaa verisesti vaikka mun tulevaiduuden lapsia), mutta lyödä voisin.
3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä? - Totta kai. On niitä kaikenmaailman psykopaatteja.
4.^syyllä? - Joo.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus? - Riippuu mitä pahaa se tekee. Tahtoisin ainakin kostaa, mutta ehkä asian jättäminen olisi omalle mielenterveydelle parempi. Voisin keskittyä johonkin rakentavaan ja tulla vaikka todella rikkaaksi tms. ja sitten ihastella elämääni kovaan ääneen.
6.Jos kostaisit, tekisitkö sen millä tavalla? - Jos joku helvetin älykääpiö heittää happoja kasvoille, niin sitten otan veitsen ja leikkaan sen sukukalleudet irti. Muissa tapauksissa en ehkä kosta. Paitsi ehkä lyön jos teko niin vaatii...
7.Kuinka usein valehtelet? - Aika harvoin
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet? - En halua paljastaa tuntojani
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi? - En yleensä, sillä tahdon ansaita edun ja jos tavoitan sen valheellisin menetelmin, niin omatuntoa soimaa.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville? - En, en ole enää 5 :D
- fnfn- fnfnfn
Oho luin väärin kolmoskysymyksen :D
Uusivastaus: En pahasti. - fnfnfn
fnfnfn kirjoitti:
Oho luin väärin kolmoskysymyksen :D
Uusivastaus: En pahasti.Luin kakkosenkin väärin... FAIL.
- En ehkä. Henkinen loukkaaminen on nimittäin vitun väärin.
- Eräs norjalainen
1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä? Olen panoseuraa vailla.
2.Voisitko tehdä sen syyllä? Olen panoseuraa vailla.
3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä? Olen panoseuraa vailla.
4.^syyllä? Olen panoseuraa vailla.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus? Olen panoseuraa vailla.
6.^Jos kostaisit, tekisitkö sen millä tavalla? Olen panoseuraa vailla.
Sitten...
7.Kuinka usein valehtelet? Olen panoseuraa vailla.
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet? Olen panoseuraa vailla.
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi? Olen panoseuraa vailla.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville? Olen panoseuraa vailla.Näinä muutamana päivänä minulla on ollut sellainen mielikuva, että joku olisi panoseuraa vailla...
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- Thlr
1.Voisitko vahingoittaa toista ihmistä henkisesti ilman syytä? En tahallisesti.
2.Voisitko tehdä sen syyllä? Voisin.
3.Voisitko vahingoittaa jotakuta fyysisesti ilman syytä? En tahallani.
4.^syyllä? En vakavasti tahallani, muuten kyllä.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus? Kostaisin.
6.^Jos kostaisit, tekisitkö sen millä tavalla? Riippuu tilanteesta.
7.Kuinka usein valehtelet? Melko usein.
8.Miksi/Mistä asiasta valehtelet? Vähän mistä sattuu.
9.Valehtelisitko, jos tavoittaisit sillä etua vain itsellesi? Valehtelisin.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville? Riippuu tilanteesta. - Kumisaapaskostaja
En, eikö se nyt olis vähän kohtuutonta
Joo, varmastikin voisin jos olis tarpeeks pätevä syy. Eli pelkkä olemassaolollaan ärsyttäminen ei riittäis. Sillon jos joku tahallan aiheuttais mulle mielipahaa tai muuten tekis jotain minkä tietää vahingoittavan mua, varmasti keksisin keinoja antaa takasin samalla mitalla.
Ks. kohta 1
4.^syyllä?
Ks. kohta 2.
Mutta varmasti tää olis paljon spontaanimpaa toimintaa kun toi 2 kohdan, ja tapahtuis hetken mielijohteesta, mitä sitten tulisin katumaan. Ja tietenkin itsepuolustus olis eri asia.
5.Jos joku tekisi sinulle jotain pahaa, kostaisitko jos sinulla olisi mahdollisuus?
Edelleen, ks. kohta 2.
Varmaan mahdollisimman samalla tavalla millä mua olis loukattu. Jos joku olis tahallaan tönässy mut kumoon rapaan, voisin vaikka seuraavana päivänä kaataa vedet sen niskaan tai laukkuun, ja jos joku olis tahallaan puhkonu mun pyörästä renkaat, seuraavana päivänä hänenkin polkupyörän vois löytää turmeltuna, vaikka vaihdepiuhat katkottuna. Tietysti kostoon pitäis liittyä joku naseva tilanteeseen sopiva lausahdus, josta kävis ilmi että sitä saa mitä tilaa, joko päin naamaa heitettynä tai pienenä post it -lappuna jostain hyvästä paikasta.
Sitten...
Ehkä pari kertaa kuussa tai useemmin. Tai harvemmin, en tiedä, en pidä kirjaa.
Jostain pienistä ja turhista asioista, joilla ei oikeesti olis mitään merkitystä. En lähde tarkentamaan.
Jos siitä ei samalla aiheutuis harmia muille ja jos kiinnijäämisen riski olis olematon.
10.Valehtelisitko, että joku toinen on tehnyt jonkin jutun, jos et olisi saanut tehdä sitä,(ja teit) mutta se on saatu selville?
No jos se on saatu jo selville, mitä siinä enää valehtelu auttaa? Vihaatte mua tän jälkeen, mutta mitäs pienistä. Mihinkäs sitä hurmaavasta persoonastaan pääsisi ;)
-Vahingossa. Saattaisin kyllä potea huonoa omaa tuntoa jälkeen päin
-Riittävän hyvällä, kyllä.
-En pahasti. Vähän kyllä. Tykkään painia kavereiden kanssa ja siinähän sattuu kaikenlaista.
4.^syyllä?
-Pätevällä kyllä.
-Riippuu mitä. Joitain juttuja olen kostanut, joitain en. Yleensä en kosta samalla mitalla jos koston kohde on minua pienempi tai jotenkin jälkeenjäänyt.
-Riippuu rikoksesta. Haukkumiseen ja paskanjauhantaan saa nasevan vastauksen, potkaisusta saa potkun samaan paikkaan jos suinkin mahdollista.
Sitten...
-Tarpeen tullen. Siis lähes päivittäin.
-Melkein mistä vaan jos ei huvita selittää tarkemmin.
-Riippuu siitä, vahingoittaisiko valhe muita. Jos ei niin ilman muuta
-Riippuu taas rötöksestä. Kerran olen näin tehnyt, mutta eihän mua kukaan uskonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474