Sä olet mun mielestäni todella komea. Sulla on kauniit silmät ja ihanat huulet. Eikä kropassakaan mitään vikaa ole. Katseesi on kiinteä ja houkutteleva silloin, kun et pälyile. Olet oikein hyvännäköinen. Mun silmissäni niin komea, että huippu.
Vaikutat mukavalta ja fiksulta, osaavalta.
Olet kiinnostava.
Vastaisuudessa kun kiinnyt johonkin ihmiseen, älä aloita pelailua äläkä tee olettamuksia toisesta. Yritä sietää se epämukava tunne, minkä kiinnostuminen saa aikaan sinussa (tämä neuvoksi myös itselleni) äläkä pakene joka hemmetin hetki.
Luota itseesi ja ole kohtelias naisille, vaikka se ei filosofiaasi istuisikaan. Tunnet naisten ajatusmaailmaa enemmän kuin kukaan muu tuntemani mies, sekö sut saa epävarmaksi?
Nyt luulen ymmärtäväni, miksi se nainen kesti sinua eikä tullut säikyksi ja araksi seurassasi, kuten minä tein. Kyllähän toki häntäkin arvioit saman mitan mukaan kuin minua ja muita naisia, mutta hän ei vaistonnut sitä vaan luuli kaiken olevan hyvin. Koska tyydyit ajattelemaan raivoisia ja halveksivia ajatuksia hänen toiminnastaan ja ulkomuodostaan vain hiljaa ajatellen ja välillä niitä kirjoittamalla purkaen, hän ei tiennyt synkistä hetkistäsi. Minulta taas et voinut niitä piilottaa, joten tottahan kävin epävarmaksi seurassasi. Mietipä toisinpäin. Hitsi, katseesi on niin paljastava, se peilaa ajatuksesi kuin kirkas hopea, vaikka et muuten yleensä ilmeilekään.
No mutta, haluan siis sanoa, että olet hyvä tyyppi kaikesta huolimatta ja että moni ottaisi sinut varmaan mielellään. Haluan kannustaa sinua ja samalla neuvoa vastaisuuden varalta, miten vältät tällaisen umpikujan, johon me jouduimme.
Onko tämä sinusta hyvä jäähyväislahja? Minusta on aika kiva.
Mies, saat jäähyväislahjan
15
312
Vastaukset
- just nii joo
Tosi hyvä provo... Hahhaahaa. Sä ootkyllä huippupelaaja. Onko hyvä olla.
- niinpä.
Miten mustakin vaikuttaa täysin provolta.
- ei valinnut sua
auts!!
- Joopa joo
Kiva vittuilla täällä kun muuta tekemistä ei ole?
- voivoivoi...
Voi sinua... Tää vois olla mulle, ja on ihan täyttä pashaa. :) En ole tuollainen.
- M.... Mies
Kiva lahja kunhan laitat sen sille miehelle oikeasti että vaan tänne sivustolle.
Aurinkoista kevätpäivää :) - ....................
Taitaa olla mihen kirjoittama.
Hehe.heee..... - kivat sulle
saanko heittä mällit naamalles kiitokseksi????
- huoh...
Minua hyvästelet, vaikka halusin vain, että olet onnellinen mitä ikinä juuri sinä elämältäsi halusitkaan.
This is why the thing didn't work at the first place.. you still don't know that love and lust are not the same thing.. - rakkaudella pus pus
Huumorinaisia....
Kaikki eivät ole arkoja ja säikkyjä. Pissi ei tule housuun kovin vähästä, ainakaan hänellä=)).
Ehkäpä se toinen tuntee minut paremmin kuin arvaatkaan, myös synkät hetkeni. Ehkäpä se toinen vähät välittää niistä ( oma arvioni ) ja osaa käsitellä minua paremmin ( ja hänellä on itsetunto kohdallaan ).
Hän tietää mitä saa, kaiken kunnioitukseni ja ikuisen rakkauteni kun jaksaa minua hölmöä päivästä toiseen. - kysyjä2
Maatalon morsionko siellä kirjoittelee? Äläs ole millesäkkää, vaik huanost käve;)
- erä(s)mies
Musta se oli aivan ihana
- lika barn leka....
Tiedoksi; kannattaa jatkossa hankkia oman "tasoinen" mies niin ei tule paha mieli.
- 7+12
Ei tällainen oikein lahjalta tunnu. Pidän sellaisista perinteisistä, jotka tulee paketissa.
- jostai täältä
tuo mies on pienen muutoksen kokeneena,ihan huippu.
jarrua nyt pohjaan ,ettei sydäntä viedä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731