Googlailtu on paljon ja vaikak mitä mutta paljon löytyy oikeastaan vaa vanhaa tietoa ajoilta kun oli vissiin joku lama raksapuolella (2009).
Onko kenelläkään tietoa alan työllisyydestä tänä päivänä? Ja mihinkä kannattaisi suuntautua rakennusinsinöörin koulutksessa?
Esim. infrarakentaminen kiinnostaa minua melko paljon muta miten on muiden suuntautumisalojen laita, esim. LVI ja talonrakennuspuolella?
Rakennustekniikka insinöörin työllisyys?
2
201
Vastaukset
- Muta koulutksessa
Ensin kannattaa opetella kirjoittamaan.
- onko jonnella tylsää
mikä onkaan vituttavampaa kuin tuommoset yksinäiset röllit jotka liikkuu keskustelupalstoilla ja kehottaa vaa ihmisiä täydelliseen oikeinkirjotukseen yms...
niinku internetissä (huom. internetissä eikö missään äikän yo-kokeessa) pitäisi olla niin tarkka kaiken suhteen...sääliksi käy tuollaisten elämän tilannetta.
se on asia erikseen jos välimerkkejä yhtään käyttä ja muutenkin teksti muistuttaisi enemmän viroa kuin suomea.
mutta mitä ite ymmärtäny niin töitä valtaosa saa juuri niiden työharjoittelujen kautta ja siitä sitten lähtee poikimaan. suuntautumisista pahemmin osaa sanoa kun ekan vuoden opiskelija olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283068Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782881Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321580
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61320- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1951224Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321045